Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
15-10-2009, 20:33
[97-04]Galant EAxA/W- Prosze o pomoc
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-06-2009, 07:52   

w Norymberdze na pewno jest jeden Galant EA5W - wiem, bo sam widzialem :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-06-2009, 10:41   

Holandia, Belgia, z tego co wiem to tam było sporo TD, bo na allegro co drugi pochodzi z tamtąd. Więcej nie podpowiem.
Dobrze, że podszedłeś do tego gala z trzeźwym umysłem. Szkoda, że okazał się takim złomem, ale na pewno coś znajdziesz :)
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 19-06-2009, 10:53   

Owczar napisał/a:
Holandia, Belgia, z tego co wiem to tam było sporo TD, bo na allegro co drugi pochodzi z tamtąd. Więcej nie podpowiem.
Dobrze, że podszedłeś do tego gala z trzeźwym umysłem. Szkoda, że okazał się takim złomem, ale na pewno coś znajdziesz :)


Teraz się mnie troche odmieniło i jestem raczej nastawiony na 2,5b i go zagazować.
Znalazłem takie oto 2 w rajchu.

http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2

Oby dwa ze skórką i ceny przystępna bo po 2000€ (btw: jakby ktoś chciał wiedzieć €= lewy ctrl + lewy alt + U :lol: ) , mogę wziąć max do 2200€ bo musze się u nas wyrobić ze wszystkim do 16000 PLN. No w ostateczności 16500, ale to ze wszystkim razem z mechanikiem, opłaty itd itp. Zmieszcze się do tej kwoty?
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 11:00   

xo83 napisał/a:
gdzie jechać, do jakiego landu aby ustrzelić jakiegoś Galka, gdzie jest ich najwięcej? Mam jeszcze możliwośc pojechać do Holandii, Belgii oraz na Litwe. Co robić??
jesli masz czas to szukaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36627 szczegolnie polecam linka interauto.pl?autogieldy.html
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 19-06-2009, 11:05   

cuuube napisał/a:
xo83 napisał/a:
gdzie jechać, do jakiego landu aby ustrzelić jakiegoś Galka, gdzie jest ich najwięcej? Mam jeszcze możliwośc pojechać do Holandii, Belgii oraz na Litwe. Co robić??
jesli masz czas to szukaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36627 szczegolnie polecam linka interauto.pl?autogieldy.html


Akurat szukałem z tego linku tylko na giełdzie w Holadnii :P
Te dwa Galanty co podałem wyżej z Niemiec, to, że jak coś to któregos kupię, ale dla przykładu, że 10000 chyba się już wyrwie coś dobrego...

Edit: jeszcze mnie się przymniało! Co sądzicie o skrzyniach automatycznych, bo tak naprawde to chciałbym kiedyś przsiąść w razie czego z manuala na autmata, tylko nie wiem jak się te skrzynie sprawują i w razie czego jakie są koszty naprawy dużo wyższe w stosunku do manuala?
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 11:14   

Ten drugi ładniejszy, choć z prawej strony drzwi pasażera jakoś dziwnie leżą (szczelina między drzwiami) poza tym wydaje mi się ładny.

Ten pierwszy ma na 100% malowany lewy tylny błotnik i dodatkowo zagięty.

Co do zmieszczenia się w kwocie:

2000€ (dzięki za podpowiedź) x 4.52PLN = 9040
(pewnie z 300€ urwiesz co da 1700€ x 4.52 = 7684PLN)

Zapewne będziesz wracał na kołach więc rejestracja w DE 100€
100€ x 4.52PLN = 452PLN

Do tego Akcyza od pojemności pow 2000cm3 18.3% od wartości z Eurotaxu.
11000 (wartość z ET) x 18.3% = 2036PLN

no i oczywiście Urząd Skarbowy 150PLN

Recycling 500PLN

książka pojazdu 76PLN

Znaczki i sama rejestracja 230PLN

Dolicz jeszcze paliwo:
W DE spokojnie 31€
31€ x 4.52PLN = 140,12


w PL ze 200PLN

I to chyba wszystko:

Suma: 12.824 PLN

Do tego dolicz zagazowanie min 2000 PLN

wymianę rozrządu u mechanika 1600PLN (Junior81 wymieniał i ma fakturę)

wymianę płynów (oleje, chłodnica, klima i filtry) 1000PLN

daje 17.424 PLN +/- 1500 PLN (zależy od tego jak się będziesz targował u mechaników i w DE przy zakupie)

Nie doliczam prowizji dla tych, którzy z tobą pojadą. Oraz tłumaczenia papierów, bo co miasto to inne ceny.


KURS EURO Z DN. 19,06,2009. Żródło NBP via Google.
Ostatnio zmieniony przez Forest 19-06-2009, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-06-2009, 11:42   

Automat w galu sprawuje się nawet lepiej niż manual pod względem awaryjności.
Ale jesli automat to tylko z 2,5V6.

Forest_Taft, pięknie wyjaśnione.
Ten rozrząd możliwe, że da radę taniej, ale zagazowanie 2,5 spor więcej więc na jedno wyjdzie. W każdym razie koszty robią się znaczne. Kupić auto za granicą to nie jest takie hop-siup...
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 11:49   

Owczar napisał/a:
Ten rozrząd możliwe, że da radę taniej, ale zagazowanie 2,5 spor więcej więc na jedno wyjdzie.


Ja u siebie wymienię za 590PLn, ale zrobię sobie sam i kupię części najtaniej a najlepiej (japaneeze wie co sprzedaje) co do Gazu to w Łasku woj. Łódzkie zakładają w ok 2000-3400 zależy od rodzaju i czegośtam jeszcze. Nie wnikałem, bo ja nie mam zamiaru niszczyć auta Gazem......

Nie chciałem również przesadzać, bo co miasto to zawsze jest inaczej :)

Pozdro.
 
 
Radiowiec 
Nowy Forumowicz

Auto: Chce Galanta :) Mam Clio
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz i okolice
Wysłany: 19-06-2009, 12:18   

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9020254

Jak sie Wam ten egzemplarz podoba? Wydaje mi się, że coś z tyłem nie tak i prawym błotnikiem - jakby matowy.
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 12:25   

Przód to ma tak spasowany że nawet nie oglądałem go bardziej szczegółowo. Normalnie dramat. Z tyłu ok, tylko dla czego "kopci" na wolnych obrotach?
Zaślepki halogenów na wkręty......

Ciekaw jestem ile takich kombinacji ma to auto?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-06-2009, 12:38   

Forest_Taft napisał/a:
tylko dla czego "kopci" na wolnych obrotach?
Zaślepki halogenów na wkręty......

Ciekaw jestem ile takich kombinacji ma to auto?

bo pracuje na ssaniu - widac, ze ma ok. 1000 rpm i przy obecnych chlodach moze taki dymek dawac
ponadto - z tymi zaslepkami - moze to dobry patent, bo przeciez wiadomo, ze odpadaja :)
a dostac takie, to problem...
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 16:29   

xo83 napisał/a:
Co sądzicie o skrzyniach automatycznych

Owczar napisał/a:
Automat w galu sprawuje się nawet lepiej niż manual pod względem awaryjności.

polecam lekture :arrow:
- AWARYJNOSC AUTOMATY
- AWARYJNOSC MANUAL

Owczar napisał/a:
jesli automat to tylko z 2,5V6.
i tylko tiptronik :biggrin:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-06-2009, 16:38   

xo83 jeśli jeszcze czegos nie wiesz to zapraszam do lektury:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
 
 
Danyael 
Mitsumaniak


Auto: EA5W-6A13-F4A42
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 86
Skąd: 3city
Wysłany: 21-06-2009, 19:51   

Forest_Taft napisał/a:
Przód to ma tak spasowany że nawet nie oglądałem go bardziej szczegółowo. Normalnie dramat. Z tyłu ok, tylko dla czego "kopci" na wolnych obrotach?
Zaślepki halogenów na wkręty......

Ciekaw jestem ile takich kombinacji ma to auto?


Byłem dziś oglądać tego Galanta, http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9020254 i zastanawiałem się czy nie podskoczyć jutro jeszcze raz i zabrać na stację diagnostyczną. Widocznie bardzo się nie znam albo jestem ślepy, albo nie zwróciłem uwagi na złe spasowanie, szczerze mówiąc bardziej patrzyłem na elementy boczne komory silnika czy nie widać żeby były robione - i chyba są oryginalne. jedno jest pewne - przedni zderzak jest "luźny", migacze przednie i boczne wymienione na białe (w tym lewy boczny jest zbity) reflektory są Stanleya i numerami względem siebie się zgadzają, nadkole od środka z lewej strony jest obszarpane i nie połączone dobrze z zewnętrzną blachą - z prawej jest si, spod korka leci olej (sprzedawca twierdzi, że tylko spod korka ale jest tak usyfione że nie wiem czy przypadkiem z tej szczeliny pod pokrywą też nie leci - przynajmniej nie myty silnik), śrubki i elementy pod maską wyglądają na stare i oryginalne. Nadkola czyste - minimalnie coś tam widać, ale to bardziej taki nalot, niż coś poważnego. Kielichy czyste, tylko tam poniżej przy łączeniu pod rurką od klimy po prawej stronie trochę jest - widać na zdjęciu. Próg od pasażera ma trochę rdzy i drzwi na dole od wewnętrznej strony - ale na drzwiach to akurat każdy jakiego dotychczas oglądałem miał. Co ważne: to jest samochód z 09/1997.1 w/g ruskiej strony i nr VIN, a nie 1998. Dwóch właścicieli w Niemczech, jeden w Polsce. Przebieg wydaje się być ok, ale żadnej niemieckiej książki z przeglądami nie dane było mi zobaczyć. Poniżej wklejam jeszcze zdjęcia zrobione na szybko komórką.






Forest_Taft napisał/a:
tylko dla czego "kopci" na wolnych obrotach?

na to uwagi nie zwróciłem, skąd wiesz że kopci? I w ogóle czy z tych zdjęć widać że był bity z przodu? Jeżeli był bity to odpada, ale wrażenie sprawia raczej lekko stukniętego niż mocno zbitego, bo przecież te elementy w środku po lewej i prawej stronie komory silnika musiałyby wyglądać na robione albo wymienione, tak samo cały przód od wewnętrznej strony.
Znowu mam mieszane uczucia i nie wiem czy jechać jutro i brać go na diagnostykę, bo to znowu 150 zł w plecy plus przejazd i strata czasu...
Proszę o opinię - czy Waszym zdaniem był on bity, czy te wycieki to korek czy nie tylko, czy przy tej cenie warto się jeszcze nad nim zastanawiać, czy już dać sobie spokój...
Powoli zaczynam załamywać ręce, bo chyba jak sam nie sprowadzę to dobrego nie trafię, a przy obecnym kursie nie wyrobię się finansowo...
I jeszcze jedno pytanie: Jak rozpoznać Nivomaty i czy każdy kombi je ma?
Kolejne: jak sprawdzić olej w skrzyni? to jest pierwszy automat jakiego oglądałem i nie wiem...
Bardzo proszę o Wasze opinie, czas goni - jutro muszę wrócić do trójmiasta urlopu dostałem tylko 1 dzień ;-)
PS. Przepraszam za kolejny "referat" ale chcę kupić dobrze, a się nie znam, dlatego piszę i pytam. Powiedziałem sobie że albo Galant albo nic, ale jak na razie to wynik jest 7:0 dla "nic" :(
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-06-2009, 20:46   

Poczytaj troszkę tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

Spasowanie widać jak nadłoni, zderzak albo był zdjemowany, albo wymieniany, zresztą sam piszesz ze się rusza.
Mógłbyć delikatnie puknięt w przód i dlatego, ale ciężko prorokować. Czyli prdukcja 97, możesz się targować.
Po tym zdjęciu nie powiem Ci, czy to wyciek spod korka...
Nivo miały raczej wszystkie kombi, rozpoznasz je po tym, że są dużo grubsze od przednich amorków.
Według mnie mozna troszkę zbić ze względu na rocznik a na diagnostyce sprawdzić gruntownie zawieszenie i te nivo, bo to największy wydatek. jeśli będzie ok, to wart tej ceny, nawet jeśli dostał lekko w przód. Sprawdź tylko czy zderzak nie jest połamany (zaczepy), jakiś kumaty blacharz Ci to poprawi :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.