Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kostka w EA a raczje jej brak...
Autor Wiadomość
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 29-09-2009, 14:59   Kostka w EA a raczje jej brak...

Czy mogl by mi ktos podac opis przewodow od wiazki z EA? w zakupionym aucie kostki nie ma i sa podlaczone jedynie przewody glosnikow przednich i zasilania. A chcial bym podlutowac do kostki wszystko tj: glosniki tylnie, illumination, antena. i wlasciwie zrobic aby radio zalaczalo sie po przekreceniu kluczyka.
 
 
KamykGdynia
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2009, 15:03   

Nie ma kostki org. czy nie ma ISO?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-09-2009, 20:09   

Moze lepiej zrob zdjecie tego jak to wyglada i pokaz w poscie, bo standardowo powinno byc dostepne wsystko gotowe do montazu, czyli kostka zasilania ze sterowaniem automatycznej anteny, kostka glosnikowa no i antena, w zaleznosci od tego jakie masz radio bedziesz albo nie bedziesz potrzebowal przejsciowki konektora anteny, moze ktos przed Toba zemscil sie na oryginalnych kosciach, z tego co piszesz mozna sie wielu rzeczy domyslac lepiej umiesc zdjecie jak to wyglada bedzie prosciej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 29-09-2009, 21:01   

ktos zemscil sie na oryginelnej kosci :)
nie ma oryginalnej kostki, ktos ja odcial i podlaczyl kostke iso, ale nie wszystki przewody do niej. tzn podlaczyl glosniki przednie i zasilanie: minus i plus staly (skrecone zeby radio dzialalo ciagle a nie tylko po stacyjce) i teraz chcial bym podlaczyc reszte "luzno latajacych" przewodow do tej kostki iso niekompletnie podlaczonej. i prosze o opisanie jakimi kolorami w oryginalnej wiazce jest oznaczone:
1) lewy tyl minus
2) lewy tyl plus
3) prawy tyl minus
4) prawy tyl plus
5) zalaczanie po przekreceniu kluczyka w stacyjce
6) sygnal na wysuwanie anteny elektrycznej
7) illuminacja (mam radio ktore posiada ta opcje)

bycmoze jeszcze zapomnialem o czyms ale tez prosze o kolor przewodow :)

Przepraszam ze poczatkowe niezrozumiale opisane :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-09-2009, 18:18   

Wiec tak u mnie Przewody od kosci Iso z sa polaczone poprzez kosc oryginalna samochodu z przewodami audio w nastepujacy sposob:

te po lewej to przewody wychodzace od kosci ISO, te pp prawej to przewody audio samochodu

szary --> bialy z czerwonym paskiem
bialy --> bialy z niebieskim paskiem
pomaranczowy --> zielony z czarnym paskiem
niebieski --> rozowy
zielony --> zolty z niebieskim paskiem
fioletowy --> zolty z czerwonym paskiem
siwy z czarnym paskiem --> czarny z czerwonym paskiem
bialy z czarnym paskiem --> czarny z niebieskim paskiem
zolty --> czerwony z czarnym paskiem
czerwony --> niebieski
zielony z czarnym paskiem --> szary z niebieskim paskiem
fioletowy z czarnym paskiem --> szary z czerwonym paskiem

pozostaje jeszcze przewod czarny kosci iso, ktory u mnie wogole nie jest podlaczony gdyz masa jest pobierana ze zlacza antenowego, tak jest w oryginale.

Jezeli chcesz mam zdjecia ktore moge podeslac na maila, tylko odezwij sie na PW

POZDRO

[ Dodano: 30-09-2009, 19:17 ]
Dobra wiadomosc oto zdjecia:

Kosc zasilania

Kosc glosnikowa, te z przodu, od czola sa dodatnimi przewodami glosnikow, te z tylu(z czarnymi paskami) sa ujemnymi przewodami glosnikow

Połacenie od strony kosci ISO z koscia audio samochodu, rzad pierwszy

Połacenie od strony kosci ISO z koscia audio samochodu, rzad drugi

Wejscie przewodow audio do kosci samochodowej(rzad pierwszy)

lub

Wejscie przewodow audio do kosci samochodowej(rzad drugi)


Przepraszam za troche rozmazane ostatnie zdjecia, mam nadzieje ze w miare czytelne to bedzie i pomoze
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 30-09-2009, 20:32   

dzieki serdecznie, narazie jestem strasznie zmeczony dzisiejszym dniem i zbytnio nie ogarniam ale mam nadzieje ze sie przyda :)

rozumiem ze siwy to szary? :)

[ Dodano: 30-09-2009, 20:47 ]
no dobra, rozpisalem sobie to wzgledem opisu przewodow na kostce iso-tzn podzielilem na sekcje glosnikow zgodnie z ich polozeniem (w nawiasie) i zasilanie
strony tak jak u Ciebie:
z lewej kolory przewodow kostki ISO z prawej kolory przewodow instalacji audio samochodu. :)

audio:
fioletowy z czarnym paskiem (PT-) --> szary z czerwonym paskiem
fioletowy (PT+) --> zolty z czerwonym paskiem
zielony z czarnym paskiem (LT-) --> szary z niebieskim paskiem
zielony (LT+) --> zolty z niebieskim paskiem
szary z czarnym paskiem (PP-) --> czarny z czerwonym paskiem
szary (PP+) --> bialy z czerwonym paskiem
bialy z czarnym paskiem (LP-) --> czarny z niebieskim paskiem
bialy (LP+) --> bialy z niebieskim paskiem

zasilanie:
czarny-masa
czerwony (+ po stacyjce) --> niebieski
pomaranczowy (illuminacja) --> zielony z czarnym paskiem
niebieski (antena) --> rozowy
zolty (+) --> czerwony z czarnym paskiem

skozystalem z opisu jaki zrobiles bo zdjec nie ogarniam :)

jutro popodlaczam i zobacze czy bedzie dzialac :) mam nadzieje ze nie wybuchne :D ;)
Ostatnio zmieniony przez P1r4t 30-09-2009, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-09-2009, 20:51   

Dobrze rozumiesz, ale u mnie to chyba jeszcze nie daltonizm, bo to by ozaczalo ze nie rozroznialbym czerwonego i zielonego :mrgreen: mam nadzieje ze pomoglem Ci w jakis sposob, dla ułatwienia zawsze masz zdjecia

[ Dodano: 30-09-2009, 20:57 ]
Zolty to plus podtrzymujacy pamiec radia w momencie kiedy w stacyjce nie ma kluczyka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 30-09-2009, 21:01   

jak sobie to rozpisalem to zrozumialem, bo standardowo (tak jak np na kostce iso) dane 2 przewody jednego koloru oznaczaja jeden kanal, tzn glosnik, a to czy ma kreske czy nie oznacza czy to + czy -
w japonskim rozwiazaniu widze ze maja swoja fantazje :D

dedukujac :)
niebieski pasek oznacza ze jest to lewa strona
czerwony pasek prawa strona
szary kabel tyl minus
zolty kabel tyl plus (dodajemy sobie kolr paska i wiemy czy prawa czy lewa :D )
czarny kabel przod minus
bialy kabel przod plus (i tak jak powyzej dodajemy kolor paska i wiadomo czy prawa czy lewa strona :) )

a zasilanie to juz ich bajka :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-09-2009, 22:11   

Identycznie jest w Toyocie, tez ostatnio sie podpinalem bo ktos dokonał zemsty na oryginalnym złaczu, i trzeba ukłonic sie ku małym skosnym oczkom bo roznorodnosc barw sobie dobrali niebagatela mocna :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 08-10-2009, 13:56   

podlaczylem, dziala, nic nie wybuchlo :) zostaly jeszcze 3 przewody, chyba 2 maja nawet takie same kolory jak w instalacji audio, np bialy z niebieskim paskiem, ale zauwazylem ze te od instalacji audio sa grubsze.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-10-2009, 18:50   

Jezeli wszystko dziala tak jak powinno to super, jezeli nie to bedziemy szukac dalej, w celu znalezienia odpowiedniego sterowania dla tych przewodow, byc moze sa to przewody od kostki srodkowego glosnika montowanego na tylnej polce, u mnie ta kosc jest wolna, gdyz glosnik jest nieobecny ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 11-10-2009, 00:17   

prawdopodobnie moze tak byc :)
generalnie wszytko dziala-radio wlacza sie po kluczyku, nie gubi pamieci, glosniki graja takze git :)
jedna sprawa elektryczna jeszcze mnei meczy ale to na innny temat :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2009, 17:43   

Rozgryzlem dwa pozostale kable, jeden to speed impuls (w momencie kedy ruszamy autem napiece na tym przewodzie spada, co wiaze sie z automatycznym sciemnianiem radia), a drugi to jest od ściemniania podświetlenia radia czyli ściemniany pokrętłem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 18-10-2009, 11:42   

a oznaczenia kolorow tych kabli? :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-10-2009, 22:09   

Ten kabel od sciemniania podswietlania za pomoca pokretla "sciemniacza" to 3 pinem na górzez od prawej strony, a kabel od speed impulsu to 3 pinem na górze od lewej strony.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.