Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
27-01-2014, 23:51
The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-07-2009, 22:47   

Poproś Swinsa na Zlocie - rok temu bardzo chętnie demonstrował co to auto potrafi.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-07-2009, 18:32   

Leszek, tak będę w Guildford w Eurospec, chyba już we wrześniu, bo mam napięty budżet, a samo strojenie S-AFC to jak mi Ben powiedział jakieś 130 - 150 GBP. Wiesz rolling-road dla 4wd kosztuje... :D .
Poza tym chcę zmierzyć charakterystykę fltra panelowego (HKS) i filtra z wymuszonym zassaniem (BMC CDA). Bo coś mi wychodzi, że w dolnym zakresie BMC jest lepszy, ale powyżej 4000 rpm już jest słabiej.
Jak już na pewno będę miał zabukowane to dam znać na regionalnym. Zrobi się spota.

He, he, he.... na Zlocie mam nadzieję, ze Tomek (Kochajj), Maciek (nabassu), Bartek i Krzyśki (Krzys i jkrzysztof80) mnie odciążą w demo. :D :D :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 15-07-2009, 21:12   

Podziwiam Twojego Galanta, a jeszcze bardziej to, co z nim zrobiłeś :wink:
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-07-2009, 13:48   

Arturro-86 napisał/a:
Podziwiam Twojego Galanta, a jeszcze bardziej to, co z nim zrobiłeś :wink:


Dzięki! :D
To bardzo motywujące....
Eechh... jeszcze żeby portfel był grubszy, albo jakiś garaż z kanałem lub podnośnikiem... :doubt:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 18-07-2009, 20:51   

swinks_UK napisał/a:
Eechh... jeszcze żeby portfel był grubszy, albo jakiś garaż z kanałem lub podnośnikiem... :doubt:


"Grosz do grosza, a będzie kokosza" :D

Chciałbym w sumie umieć tak "pomajstrować" przy samochodzie, jak to wielu Mitsumaniaków robi, ale boję się, że coś zepsuję :o
Trzeba znaleźć jakiś zestaw tunnigowy do mojego Miśka :D Przykładowo, jakiś zderzak :)
 
 
 
Haribo 
Mitsumaniak
Użyszkodnik

Auto: Colt CA0 94' 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-07-2009, 21:13   

świetne auto! mam nadzieje, że będę mógł je kiedyś zobaczyć na żywo :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-10-2009, 19:17   

Siemasz. Czy to Ty kupowałeś niedawno plastikowe nakładki na nadkola do Galanta EA? Te z Allegro? Jeśli tak to czy je zamontowałeś i jak pasowały? Warto zakładać?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-11-2009, 21:04   

Dziś miałem wolne, więc w końcu czas by uporządkować wiązki kabli pod konsolą. Nazbierała się tego spora pajęczyna, bo co chwila jakiś zegarek albo inny gadżet... :wink:


Przy okazji trochę uporządkowałem pod maską:




Z nowych dodatków doszło:
- oil catch can

- regulator ciśnienia szyny paliwowej (Fuel Pressure Regulator)

- wysokociśnieniowa pompa paliwa TRE (255lph) bezpośrednio zasilana z aku:






a poza tym boost controler HKS został "przeflancowany z dala od turbin, bo okazało się, że nie znosi gąrąca... :D (na pierwszym planie)


I tym sposobem większość "grubszej" zaplanowanej roboty na ten rok zostało zrealizowane :)
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 14-02-2011, 13:35, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-11-2009, 22:01   

Fantastyczna historia fantastycznego samochodu i człowieka który to wszystko stworzył :wink:
Moje najszczersze gratulacje. Niesamowite jest twoje auto. Dużo serca i czasu w niego włożyłeś. Pewnie odwdzięcza się tobie z nawiązką :biggrin:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-11-2009, 23:09   

Pomaluj napis Mitsubishi na osłonie silnika na czarno :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-11-2009, 23:30   

Raczej poszukam nowej osłony silnika... :D
Te ori są bardzo kruche. Moja już przechodziła reanimację, ale znowu zaczyna się poddawać upływowi czasu :wink: .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 14-11-2009, 13:33   

swinks_UK napisał/a:
Raczej poszukam nowej osłony silnika... :D
Te ori są bardzo kruche. :wink: .

wiem co o tym mi w rekach sie polamala. Jakbys znalazl gdzies jakies tuningowe albo jakies inne dwie to jak juz siebie zapoatrzysz to daj znac bo mi sie przyda:)
_________________
92' Colt 1.6 GLXi - :)
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-11-2009, 22:39   

He, he, he...
Jedyny zamiennik jaki znam jest robiony z polerowanej stali, czyli odporny na uszkodzenia, ale jest w cenie oryginału (£85) i do tego brzydki. Robi go koleś z CVR4, ja jednak wolę mój potrzaskany plastik.
Tutaj masz linka:
http://www.clubvr4.com/fo...ht=engine+cover
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 15-11-2009, 00:21   

swinks_UK napisał/a:
He, he, he...
Jedyny zamiennik jaki znam jest robiony z polerowanej stali, czyli odporny na uszkodzenia, ale jest w cenie oryginału (£85) i do tego brzydki. Robi go koleś z CVR4, ja jednak wolę mój potrzaskany plastik.
Tutaj masz linka:
http://www.clubvr4.com/fo...ht=engine+cover


No fakt beznadziejna

Tomek, pytanko: ile cali mają twoje fele, chodzi mi o szerokość?
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-11-2009, 17:18   

Dokładnie które wymiary chcesz?
Samego fotela, czy szyn?

Pamiętaj, ze to przeróbki Momo z FTO.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.