Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sigma czyli moja skarbonka. (długie - dla wytrzymałych)
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-11-2009, 18:09   

Mały update...tak wyglądała obudowa skrzyni biegów. Ta dziura została zrobiona przez satelitę która się urwała przebijając obudowę dyfra i zatrzymała się w tej komorze widocznej na zdjęciu między konwerterem a obudową.

_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 10-09-2010, 14:02   

Tak dziura była niezła ...byłem w szoku jak podesłałeś mi fotki meilem. Co prawda kiedy kupiłem swoją sigmę i byłem tak bardzo podekscytowany że kręciłem silnik na 7-8 tys i ruszałem ostro z 1/2 biegu i z innych kręcąć silnik ile wlezie - uśmiech miałem od ucha do ucha - to nie była sigma tylko lekki japoński czołg o niesamowitych walorach jezdnych - wypadała z jednych kolein i wpadała w drugie nie tracąc przyczepności .Na 3 biegu potrafiła wykręcić 7500 a wskaźnik prędkosciomierza szedł razem z wskażnikiem obrotościomierza aż pewnego dnia poczułem bum pod maską ,myślałem ze na coś najechałem bo auto jezdziło ale gdy zjechałem na podwórko zobaczyłem na nadkolu z prawej strony szarą maź ,myślałem ze to odma poszła lub jakiś uszczelniacz - niestety poszła obudowa skrzyni ,dyferencjał z koszem satelit - zmielone wszystko .Dziś jezdżę delikatniej ...bo wiem jak rzadkie i delikatne są skrzynki biegów do sigm
Cieszę się że na zlocie w Wilkasach udało nam się zebrać i pokazać od strony technicznej i wizualnej kilka sigm w róznych wersjach silnikowych jak i nadwozia .
Ciekawe jest też to Lukasz że mając znikomą wiedzę na temat sigmy podczas jej zakupu dzisiaj jesteś praktycznym specem od układów elektronicznych jak i poniekąd mechanicznych oraz to że wrazie potrzeby jesteś w stanie rozwikłać niektóre problemy nierozwikłane naszych aut...uff
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 02-01-2011, 22:16   

lukasz12 napisał/a:
Czasy się zmieniają i tego typu samochodów już raczej nie będzie.


Heh, oj prawda prawda - jako ciekawostkę powiem, że kiedy ostatnio robiłem przegląd mojego Diamante, Pan nie mógł się nadziwić że auto jest na benzynę, a nie na gaz (bo tak cichutko i równo chodzi), a potem tylko podsumował z uznaniem "Patrz Pan jakie kiedyś samochody robili - nie to co teraz..." Musiałem go oświecać że doprowadzałem auto do stanu niezłej używalności ze stanu ruiny. Dla takich samochodów jednak zdecydowanie warto.

BTW - Dobra historia Łukasz :)
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 14-04-2014, 00:13   

odgrzewam kotleta. jakis update fotograficzny autka ? jak sie sprawuje?
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 14-04-2014, 13:33   

GóR3K napisał/a:
odgrzewam kotleta. jakis update fotograficzny autka ? jak sie sprawuje?


Mojego czy BartkaWu?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 14-04-2014, 14:40   

lukasz12 napisał/a:
GóR3K napisał/a:
odgrzewam kotleta. jakis update fotograficzny autka ? jak sie sprawuje?


Mojego czy BartkaWu?


Twojego ;-)
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 14-04-2014, 18:53   

W temacie Wojtasa sa dość niedawne foty z grudnia ;-)

To jest pierwsza Sigma. A o drugiej napiszę kiedyś...może ;-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.