 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zanim zaczniecie narzekać na swoje stare auta- przeczytajcie |
Autor |
Wiadomość |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-01-2010, 07:31
|
|
|
Na szczescie nie wszystkie diesle sa wyposazane w DPFa |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2010, 16:52
|
|
|
znalazlem opis silnikow 2.0TDI z oznaczeniami, moze kiedys komus sie przyda jesli zdecyduje sie na zakup:
podział silników 2.0TDI:
- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,
- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
(np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,
- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
(np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
pompy oleju i wałków wyrównoważających,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
Generalnie najmniej awaryjny jest BMM,
najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007. |
|
|
|
 |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-01-2010, 08:53
|
|
|
arturro, tos mnie pocieszyl - zadne z tych silnikow nie jest bezproblemowy |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2010, 09:04
|
|
|
ulrik, od jakiegos juz czasu elementy takie jak turbo lub wtryski zaliczane sa do elementow zuzywajacych sie takich jak sprzeglo czy klocki hamulcowe,
dlatego jak juz ktos sie uprze na 2.0TDI niech wybierze BMM lub silnik z koncowki produkcji (VAG ciagle ulepsza i zmienia dostawcow wadliwych czesci). |
|
|
|
 |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-01-2010, 09:39
|
|
|
Musze zerknac jakie mam oznaczenie na silniku |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 23-01-2010, 10:35
|
|
|
arturro bardzo konkretna informacja na przyszłość.
A tak z ciekawości to jaki typ silnika jest nowym Outlander? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2010, 10:44
|
|
|
Cytat: | A tak z ciekawości to jaki typ silnika jest nowym Outlander? |
oznaczenia podane powyzej dotycza marki Audi,
jakie oznaczenia przy konkretnych silnikach ma mitsu tego nie wiem.
moze ktos znajacy sie na rzeczy podpasowalby konkretny silnik VAG do silnika mitsu. |
|
|
|
 |
Dziaders [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2010, 15:39
|
|
|
fj_mike napisał/a: | A tak z ciekawości to jaki typ silnika jest nowym Outlander? |
U mnie na klapie silnika jest naklejka z oznaczeniem BSY |
|
|
|
 |
big_foot [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2010, 22:42
|
|
|
Przez kilka dni myślalem o sprzedaży mojej Cari. Wydawało mi się, że np. Golf MK4 1,9TDI 110KM będzie może fajniejszy, lepszy. Poczytałem jednak, porozmawiałem z użytkownikami tych samochodów i stwierdziłem, że lepiej jednak zrobić Cari.
Mój znajomy mając Skodę Octavia 1,9TDI 110KM stwierdził, że ma złe autko. Kupił tą Skodę nową, z salnou, sprawowała się na prawdę dobrze, paliła tyle co maluch. Chciał Audi A6 - bo to prestiż Jednak raz przejechał się Passatem z DSG i zachorował. Kupił 2,0TDI 140KM z GSD i... od tego czasu zapomniał co to bezawaryjność!!!
To auto ciągle stoi w warsztacie, co chwilę coś się w nim psuje, za wszystko płaci się tysiącami Dramat!!!
Z resztą co do Golfa MK4 to chyba też różnie bywa. Mój przyjaciel stal się posiadaczem takiego, gdy ja kupowałem Cari. on kupił za 24k zł ja za 10,5k zł. on wpakował w naprawy przez 2 lata ponad 20k zl ja może 3-4k zł (nie liczyliśmy typowej eksploatacji, tylko faktyczne usterki).
Pozostanę chyba jednak przy mojej 13-letniej Cari |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 27-02-2010, 18:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2010, 08:24
|
|
|
big_foot napisał/a: | on kupił za 24k zł ja za 10,5k zł. on wpakował w naprawy przez 2 lata ponad 20k |
luudzie to co on wymienial? silnik, osprzet, zawieszenie czy cale auto? |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2010, 08:28
|
|
|
moze kupowal czesci w intercarsie tam jest 2x drozej |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 26-02-2010, 12:48
|
|
|
deenbe napisał/a: | moze kupowal czesci w intercarsie tam jest 2x drozej |
podejrzewam, że przebitka musiałaby być x 8
Co mógł naprawiać?
zawiechę - 1000zł ?, turbo - 1500zł?, pompowtryski - 2000zł?, dwumas - 3000zł ? ....gdzie tu do 20000zł
U mnie sąsiad ma mk IV 110 KM, codziennie po 60km, z czego 30km z przyczepką pełną drewna...i codziennie tak jeździ i jeździ, i jeździ
nie popadajmy w skrajności. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2010, 13:12
|
|
|
Fragu napisał/a: | zawiechę - 1000zł ? |
tia nie wiem czy w tej kwocie zmiescisz sie z samymi amorkami. |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-02-2010, 13:12
|
|
|
Fragu napisał/a: | U mnie sąsiad ma mk IV 110 KM, codziennie po 60km, z czego 30km z przyczepką pełną drewna...i codziennie tak jeździ i jeździ, i jeździ |
Kumpel z roboty ma Golfa IV 1.9TDI 110KM Variat i... Poza pakietem startowym na "bezwypadkowy samochód" aby go przywrócić do stanu właściwego nie włożył prze 5 lat kasy aż do ostatniej zimy kiedy mu się parafina wytrąciła. Ale to nie wada samochodu tylko jakości paliwa. Golfy czwórki 1.9 TDI były/są bezproblemowe. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-02-2010, 13:14
|
|
|
deenbe napisał/a: | Fragu napisał/a: | zawiechę - 1000zł ? |
tia nie wiem czy w tej kwocie zmiescisz sie z samymi amorkami. |
jak robil na chinskich zamiennikach to sie zmiesci. Ale szkoda zycia. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|
|