Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...
Autor Wiadomość
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 27-01-2010, 21:53   

mitsu00 napisał/a:
A moja bejca w dizelku ma 580Nm i prawie 300 koni w standardzie. ale co to ma do rzeczy? Rozmawiamy tu o miśkach :D

Pozdr.
to cyknij ja na te 350 i będziesz miał jeszcze większy fun z biturbo ;)
Pzdr

[ Dodano: 27-01-2010, 22:24 ]
pozdrawiam ciepło za rzeczowe podejście do sprawy
moderatora i tak długo to jakoś trwało
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 23:17   

mitsu00 napisał/a:
arybnik napisał/a:
a jak przyjedziesz do mnie do Białegostoku to też mam Ci garażu szukać na noc ?


Przy temperaturach poniżej -20 st.C będę podbieral narzeczonej jej Corollę benzynkę. Zapala w każdy mróz i jeździ jakby bylo +20st. C :lol:

Pozdr.


A u mnie odwrotnie. Jeździłem Outkiem przy -23 - bez żadnego problemu. Natomiast mój Accord (4-letni) zgłosił błąd układu hamulcowego przy próbie odpalenia w tej temperaturze.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 27-01-2010, 23:26   

venglin napisał/a:
A u mnie odwrotnie. Jeździłem Outkiem przy -23 - bez żadnego problemu.


No to ciesz się póki co. Twoja chwila też nadejdzie :mrgreen:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2010, 00:03   

mitsu00 napisał/a:
venglin napisał/a:
A u mnie odwrotnie. Jeździłem Outkiem przy -23 - bez żadnego problemu.


No to ciesz się póki co. Twoja chwila też nadejdzie :mrgreen:

Pozdr.


Moja już była - po tankowaniu na Lukoilu. Pisałem o tym przed świętami :)
 
 
Matross 
Nowy Forumowicz
Matross

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-01-2010, 10:06   

[quote="mitsu00"]
AlCapone napisał/a:
Goldzik lepszy na mróz......na cieplejsze pory GTL....... :lol:


Goldzik to szczere złoto na zimno :D

Pozdr.


Witam
Z tym złotem nie zawsze jest tak super, powiem tylko, że mi Gold zamarzł przy -23. Tankowałem w Bydgoszczy na Wojska Polskiego już drugi zbiornik do pełna, więc w całym układzie był tylko "gold". Samo paliwo jest Ok, ale coś tym razem nie wyszło z mrozoodpornością. Moja teoria jest następującą tankowałem przy temp. -14 i pewnie w dołku mieli paliwo max do -20, prawdziwy mróz przyszedł 3 dni później. Ot taka bezwładność systemu, ale niesmak pozostał.
 
 
koniu12 
Forumowicz

Auto: Outek 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 84
Skąd: Miasto
Wysłany: 28-01-2010, 10:48   

Na niemieckich grupach sypia sie problemy z 2.2 ponizej -8 stopni. Nie jest wiec to problem zlego paliwa, a bardziej czulego systemu i wady konstrukcyjnej filtra.
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2010, 13:33   

mitsu00 napisał/a:

No to fajnie tylko wy tam "w chmurach" nie macie mrozów -20 st i więcej :lol:

P.S jak tam nowe sprzęgło się sprawuje?

Pozdr.

W chmurach to ja se bujam a my tu wode mamy :P
sprzęgło jak narazie odpukać żadnych sygnałów negatywnych - teraz jade do Austrii ale po powrocie zorientuje sie o mozliwosci zavirusowania go gdzieś w "chmurach" :mrgreen:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-01-2010, 13:39   

Markyz>>>> wirusik fajna rzecz. Zrob tylko dokładny research i nie poleć zrobienia miśka jakimś kowalow z gotowym programem. Żeby wszystko działało poprawnie i bezawaryjnie firma musi napisać program konkretnie pod dany egzemplarz silnika :D U mnie wsjo w parjadkie i autko smiga bezawaryjnie od 33 tys. km na nowej mapie.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
sailax 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-01-2010, 14:19   

Ja tam "sypie" do miśka tylko GTL i dla mnie bez znaczenia czy jest - 30 czy + 30... działa bez żadnego problemu, filtr standardowo wymieniany przed zimą i działa poprawnie, jedynie akumulator siadł mi przy - 26 ale nowy to on nie jest więc wybaczam. Do tej pory Outek "fuka" bez zarzutu a już się szukuje kolejna fala mrozów.... i mam nadzieje że wtedy też da rade.... heheh :mrgreen:
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-01-2010, 14:53   

Przyznam, ze dokladnie przeczytalem ten watek, a nawet podeslalem kumplowi, ktory od lat jezdzi dislem i zima nie ma klopotow. Oto co mi odpisal, moze komus sie na cos przyda:
"Moja rada to preparat STP przeciw wytrącaniu parafiny w baku. Leję go zawsze do transportera-trochę więcej niż piszą, najwyżej pośmierdzi spalona świecą po rozruchu, ale nie miałem kłopotów z filtrem. Na markowych stacjach też są przekręty, natomiast pełny bak w zimie powinien być."
Stwierdzil, ze tym bardziej by lal go do outka II, gdyby takowy uzytkowal
_________________
Mój taki
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-01-2010, 15:16   

Pawmitsu napisał/a:
Stwierdzil, ze tym bardziej by lal go do outka II, gdyby takowy uzytkowal
tylko to grozi utratą gwarancji.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2010, 15:58   

ups dodstalo mi sie za OT :? ale tak przyokazji otraty gwarancji czy dolewanie benzyny do oleju tez sie moze tym skonczyc - przy poprzedniej wersji L200 w ksiazce serwisowej stoi ze w czasie zimy i mocnych mrozów dodawac nawet do 30% benzyny. A co na to ksiazka serwisowa Outka (moja jest po duńsku i za nic nie rozumiem)
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-01-2010, 18:07   

Czyli wyjasnilo sie, dlaczego w wieksze mrozy wymiotlo dotychczas brykajace po miescie outki 2
_________________
Mój taki
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-01-2010, 21:35   

Pawmitsu napisał/a:
dlaczego w wieksze mrozy wymiotlo dotychczas brykajace po miescie outki 2
zpaomniałeś dodać 2.2 ;) traktory nadal brykają.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-01-2010, 22:08   

Moze i tak, choc co do brykania, to nie bylbym pewien :-)
_________________
Mój taki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.