Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wolna odma
Autor Wiadomość
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-03-2010, 21:52   wolna odma

Zajrzałem dziś do przepustnicy - syf totalny, czarny lepki nalot który ewidentnie wpada od odmy ( frost kiedyś na privie o tym dyskutlowaliśmy ).
Wyczyściłem tyle co się dało bez wyjmowania przepustnicy ( nie miałem klucza :D ) , ale tak sobie myślę że trzeba zapobiedz wpadaniu tego czegoś.
Więc czy mogę przewód odmy nie wpinać w dolot a poprostu zostawić go luzem, za to wejście w rurze dolotu zasklepić czymś ?
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 15-03-2010, 20:47   

prędzej luzem niż zaślepić :D jakbyś zaślepił to mogło by Ci ciśnienie w głowicy wzrosnąć i kaput. Skoro masz tyle nalotu to moze lejesz kiepskie paliwo, masz gaz lub przedmuch w silinku :D
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-03-2010, 22:00   

Rozwiązanie nazywa się "oil catch tank".
Tu masz link jak to wygląda:
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...=item3ca933a0c3
Możesz to zrobić z puszki po fasolce i druciaka do zmywania garów :wink: A wpinasz między pokrywę zaworów a dolot.
W historii mojego Misia masz zdjęcie z zainstalowaną "kaczką" :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11118
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-03-2010, 22:30   

swinks_UK, masz może pojęcie jak to jest zbudowane w środku,i po kiego jest ta rurka z boku?Czy to może coś w rodzaju kontrolki zanieczyszczenia?
_________________

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-03-2010, 22:58   

W środku jest coś co ma robić za filtr cząstek stałych. W praktyce wygląda to jak druciany zmywak do garów. Ludziska z CVR4 zrobiły takie "home made" z puszek po fasolce z takim druciakiem (http://www.czystonamaxa.pl/product-pol-377-DRUCIAK-INOX-40gr-VILEDA.html) w środku i działa.
To z boku to kontrolka zebranego oleju w puszce.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 15-03-2010, 23:01   

czyli technika żadna :D
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-03-2010, 23:08   

To chyba wina pierścieni głównych.
Ps. Podobny bajer-filterek, tylko mniejszy, siedział w pokrywie zaworów w maluchu :)
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-03-2010, 23:46   

nie chciał bym jakoś za bardzo tu martwić i zapeszać ale mam to samo i u mnie pierścienie nie trzymają :D warto sprawdzić kompresje bo gdzieś może puszczać ciśnienie w michę olejową i wywalać olej od odmy... cieknie olej z pod korka wlewu paliwa? jeżeli nie to jeszcze dużych przedmuchów nie ma u mnie to cóż z intercoolera wylałem litr oleju :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-03-2010, 23:49   

Dobry bajerek jak deptasz często do podłogi Gala. Nie ma bata byś nie wyrzucał chociaż niewielkiej ilości oleju do odmy. A tak przynajmniej nie palisz oleju jak mu dasz w gary.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-03-2010, 23:51   

Może trochę przesadziłem z tymi pierścieniami ale wiesz dałem najczarniejszy scenariusz bo po prostu nie wiem ile Ci tego oleju wyrzuca tam :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-03-2010, 11:40   

frost83 napisał/a:
prędzej luzem niż zaślepić :D jakbyś zaślepił to mogło by Ci ciśnienie w głowicy wzrosnąć i kaput. Skoro masz tyle nalotu to moze lejesz kiepskie paliwo, masz gaz lub przedmuch w silinku :D


:axe: ale zaślepić dziure w dolocie a nie ten wężyk z odmy :P

wężyk z odmy luzem gdzieś w pobliże asfaltu ewentualnie do jakiejś butelki :)

Co do catch tanków - ok ale po co ?

Korek jescze nie skacze więc przedmuchy średnie, ale fakt że syfi
_________________
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-03-2010, 16:28   

sądzę że byś musiał ją dalej gdzieś wyprowadzić bo trochę z odmy daje i może Ci walić w kabinie może do wydechu jakoś przy montować :P tylko nie wiem czy ten olej nie podziała negatywnie na wydech albo przytka katalizator :P a jak będzie Ci auto z boku dymiło z odmy to na przeglądzie się przychrzanią :P i samo się nasuwa po co ten Oil catch tank by nie było problemu na przeglądach pewnie :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11118
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-03-2010, 17:14   

Jeszcze jedno pytanie natury technicznej,a chodzi mi o wlot odmy do puszki.Czy jest tam wprowadzona rurka,żeby powietrze z odmy szło do samego spodu?Czy może puszka jest przedzielona na połowę?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.