 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Boguchwałę/Rzeszów zgłosiłem dzisiaj na policję |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-02-2010, 12:19
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | Stwierdzenie faktu nie boli a przyznanie sie do pomylki nie czyni nikogo oszustem | też tak myślę. Tylko ASO Boguchwała uważa inaczej i nawet zafakturowaną wiązkę zwala na mnie, że nie mówiłem przecież jaką chcę, to wstawili jaką chcieli, a MMC Car Poland przyznaje im rację. Na razie totalny obciach dla Mitsubishi, a najbardziej wkurza mnnie Jackie , bo teraz zamiast siedzieć spokojnie to szuka klientom, czy nie mają pomalowanych samochodów i jeszcze załatwia im rabaty . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 01-02-2010, 12:34
|
|
|
Jak widac kazdy dba na swoj sposob o swoja reputacje Boguchwala najwyrazniej objal taktyke nie przyznawac sie odmawiac czekac az przycichnie.... Jego pech trafil na godnego przeciwnika i moze wlasnie dzieki tobie ludzie zauwaza ze opinia opinia a mozna zostac wsadzonym na mine za ciezkie pieniadze. Moje punto warte jest okolo 12k remont wyszedl mnie 200zl a mimo wsystko ASO poczuło sie do odpowiedzialnosci pomimo ze nie dostali "rzeczowych dowodow do reki" uwierzyli na slowo- bo jaki cel miala by osoba mojej mamy udowadniajac im nieprawde....
Co do MMC ciezko zajac pozycje najlepiej sytuacje z nimi znaja dealerzy- bo to oni maja znimi kontakt, My jako uzytkownicy zadko kiedy sie do nich odnosimy i z tego zalozenia pokladaja wiare w swoje autoryzowane punkty. Mysle ze to moze sie zmienic jesli akcja zostnie naglosniona i wyjdzie ze jednak Serwis kombinuje i prubuje za wszelka cene to wyciszyc. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-02-2010, 12:48
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | jednak Serwis kombinuje i prubuje za wszelka cene to wyciszyc. | nie próbuje wyciszyć. Po prostu nie reaguje na nic - pewnie liczą, że mi przejdzie i zaakceptuję pomalowane drzwi.
[ Dodano: 03-02-2010, 12:19 ]
03.02 wysłałem dzisiaj pismo imiennie skierowane na Dyrektora Sprzedaży MMC. Na tym chyba wyczerpię cierpliwość i dawanie MMC możliwości wyjścia z twarzą z sytuacji. Na razie totalna porażka w zakresie jakości obsługi klienta, a stanowisko z nazwą Customer Care Specialist to chyba kpina z klientów, skoro osba na nim zatrudniona wierzy na słowo dealerowi nawet po przesłaniu kopii faktury z felerną wiązką. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Tony_Halik
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0 2.0 2006 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 16 Skąd: Chrzanów/Kraków wkrótce Oslo
|
Wysłany: 23-02-2010, 22:50
|
|
|
rezon i jak tam postępy w sprawie, dawno się nie odzywałeś. Daj znać jak wygląda sytuacja. |
|
|
|
 |
kylly [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2010, 21:52
|
|
|
rezon napisał/a: | czarnuch23 napisał/a: | jednak Serwis kombinuje i prubuje za wszelka cene to wyciszyc. | nie próbuje wyciszyć. Po prostu nie reaguje na nic - pewnie liczą, że mi przejdzie i zaakceptuję pomalowane drzwi.
[ Dodano: 03-02-2010, 12:19 ]
03.02 wysłałem dzisiaj pismo imiennie skierowane na Dyrektora Sprzedaży MMC. Na tym chyba wyczerpię cierpliwość i dawanie MMC możliwości wyjścia z twarzą z sytuacji. Na razie totalna porażka w zakresie jakości obsługi klienta, a stanowisko z nazwą Customer Care Specialist to chyba kpina z klientów, skoro osba na nim zatrudniona wierzy na słowo dealerowi nawet po przesłaniu kopii faktury z felerną wiązką. |
hmmm no wlaśnie i co się dzieje ??
pozdr...
ps. u mnie wszystko załatwione "po bożemu" więc z czystym sumieniem powiem że kolejne auto za parę lat to też będzie mitsubishi i też kupię w grafiksie (stwierdzam fakt więc proszę nie traktować tego jak kryptoreklamy ) |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-02-2010, 22:38
|
|
|
Od ostatniego wpisu do dzisiejszego wieczora nic się nie zmieniło. Prawnik wysłał pismo do Sądu o ugodę przedsądową. MMC Polska tradycyjnie ignoruje wszelkie objawy mojego istnienia. Ponieważ testowałem trochę austriacki śnieg to nie miałem czasu ani ochoty aby podejmować jakieś wysiłki. A po powrocie to mam dwa tygodnie dość mocno zapełnione w kalendarzu - tyle tylko że podczas trzydniowego pobytu w Krakowie zleciłem jednak montaż stacji ROF. W trakcie jazdy do Austrii, gdzie Outek naprawdę dobrze się sprawował zdecydowałem, że nie będę jednak czekał na rozstrzygnięcie sprawy, bo prokuratorska to może jeszcze i dwa lata potrwać, tylko zrobię przy Outku to co planowałem. Stacja już jest, na początku marca pojawi się profesjonalna mapa, aby zaczął trochę lepiej jeździć . Być może latem wpakuję mu jeszcze webasto. W końcu dlaczego w imię sporu z jakimś oszustem, który nawet kabelków nie potrafi właściwie podłączyć, a chyba przez pomyłkę ma szyld ASO mam sobie odmawiać odrobiny przyjemności z jazdy.
Dzisiaj wieczorem otrzymałem ciekawego maila od jednej z zainteresowanych sprawą stron. O szczegółach napiszę, jak się coś rozwinie.
04.03.2010 dostałem dzisiaj postanowienie o umorzeniu śledztwa. Uzasadnienie w skrócie - 1. dealer zeznał, że wpis Wiązka 729431 na fakturze oznacza, że taka wiązka może być zastosowana do haka CW8W oraz brak możliwości stwierdzenia wieku warstwy lakieru na drzwiach. Idę jutro do prawnika i składamy zażalenie na obydwie przesłanki umorzenia. PIerwszy - że zapis na fakturze nie oznacza możliwości zastosowania a zgodnie z rozp. MF oznacza wykonaną usługę sprzedany towar, a drugi - od samego początku mam dwa pomysły jak stwierdzić pośrednio wiek warstwy lakieru. Do MMC Polska wysłałem miesiąc temu pismo i nadal cisza.
[ Dodano: 17-03-2010, 12:50 ]
17.03 Dzisiaj miała miejsce próba zawarcia ugody przedsądowej. Prawnik dealera nie był zainteresowany ugodą niezależnie od warunków. I tak było dziwne, że się zjawił - nie musiał. Chyba, że ma płacone za godziny |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Silverrr
Mitsumaniak Jackdaw

Auto: Lancer SB 2008 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 415 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 20-03-2010, 09:03
|
|
|
[edit] Jesteś już tak daleko więc broń Boże nie rezygnuj
Ja miałem podobne naciąganie z gwarancją. Wpis w książce mam niekompletny, ale mam to gdzieś. Niech tylko mi za rok powiedzą, że gwarancji nie ma bo coś z wpisem. [edit]
Trzymam kciuki za Twoją wygraną. Informuj na bieżąco jak sprawa wygląda
[ Komentarz dodany przez: Hubeeert: 20-03-2010, 09:13 ]
Obawiam się, że pomyliłeś miejsca - taka forma wypowiedzi nie jest akceptowalna na naszym Forum. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 20-03-2010, 09:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-03-2010, 15:06
|
|
|
22.03 odezwało się MMC - krótko mówiąc nie uznają roszczenia gwarancyjnego na powłokę lakierniczą, nie czują się odpowiedzialni za postępowanie Automarket a jak będę próbował nagłaśniać sprawę to istnieje coś takiego jak Art. 212 KK - zniesławienie. W jednym być może mają rację - z punktu prawnego MMC jest OK. Autoryzując dealera nie ponoszą za niego prawnej odpowiedzialności, ale czy nas klientów satysfakcjonuje prawna odpowiedzialność jednostki autoryzującej?
Ciekawie brzmi wypowiedź: badanie potwierdziło m.in. że Pana Pojazd nie odniósł żadnych szkód transportowych przed dostawą do Dealera. Zapytali się firmy transportującej - Nie porysowaliście nam samochodu w transporcie dwa lata temu? czy też zapytali o to wróżkę? Bo samochodu nie oglądali, żadnych badań nie zlecali - więcj jak inaczej?
Odpowiedź na pytanie kto bardziej zniesławia markę Mitsubishi - oszukany przez ASO Mitsubishi klient czy oszukujące ASO pozostawiam forumowiczom. poniżej list z kancelarii MMC - list to chyba podpisana kserokopia. Dawniej adresat otrzymywał oryginał.
 |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 22-03-2010, 15:41
|
|
|
Rezon>>> Nie zabierałem wcześniej głosu w tej sprawie, ale po przeczytaniu zamieszczonego przez Ciebie listu z Kancelarii, muszę stwierdzić że pełnomocnik MMC ma całkowitą rację. MMC nie jest przecież stroną sporu bo to dealer zrobił to co zrobił odnośnie wiązki do haka. Odnośnie lakieru to jest to trudna sprawa do udowodnienia gdzie i kiedy to się stało..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-03-2010, 15:49
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | muszę stwierdzić że pełnomocnik MMC ma całkowitą rację. | przecież napisałem W jednym być może mają rację - z punktu prawnego MMC jest OK. A odnośnie lakieru to w zażaleniu na dezycję prokuratury wskazałem kilka możliwości sprawdzenia. Jeżeli nastapiło to w transporcie - to wg mnie jest to bezproblemowe do udowodnienia - trzeba tylko chcieć. MMC nie chce albo nie wie jak. Jak nie wie jak - niech poczyta forum albo niech zapyta. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 22-03-2010, 22:11
|
|
|
rezon napisał/a: | Ciekawie brzmi wypowiedź: badanie potwierdziło m.in. że Pana Pojazd nie odniósł żadnych szkód transportowych przed dostawą do Dealera. Zapytali się firmy transportującej - Nie porysowaliście nam samochodu w transporcie dwa lata temu? czy też zapytali o to wróżkę? Bo samochodu nie oglądali, żadnych badań nie zlecali - więcj jak inaczej? | Nie rezon, po prostu sprawdzili dokumenty, protokoły, itp. a tam nie ma śladu o uszkodzeniu.
To natomiast jest ciekawe: Cytat: | MMC jako generalny dystrybutor.... nie wydaje się być stroną w opisanym przez Pana sporze | Tzn. co - nie wiedzą? Domyślają się, że nie? Przypuszczają?
Cytat: | Automarket zaprzecza podanym przez Pana okolicznościom dotyczącym nieprawidłowości przy montażu haka holowniczego.... | No niezłe jaja. Przecież to są fakty i masz na to papiery! Mam nadzieję, że w tej kwestii Twoje zażalenie odniesie skutek.
Ciekawy jest też wątek zaproponowania przez Automarket wymiany drzwi - przecież propozycji nie było (oficjalnej oczywiście, bo robienie tego "na gębę" trudno nazwać sposobem załatwienia sprawy. Raczej zamiataniem pod dywan
Dobrze rozważ co dalej, bo odnosząc się do przysłowia "kopiesz się z koniem" niestety To świadczy tylko o tym, jak marne prawa ma klient |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2010, 07:06
|
|
|
JCH napisał/a: | Ciekawy jest też wątek zaproponowania przez Automarket wymiany drzwi - przecież propozycji nie było (oficjalnej oczywiście, bo robienie tego "na gębę" trudno nazwać sposobem załatwienia sprawy. Raczej zamiataniem pod dywan | Dzięki, dzisiaj piszę pismo do MMC i użyję tego argumentu. Jakoś mi umknęło, że przecież od samego początku chcę oficjalnej drzwi, której ciągle mi się odmawia, a była zaproponowana jedynie bez papierów, co trudno uznać za w pełni zaspokające moje roszczenia z tytułu zgłoszenia usterki. W piśmie jak widać, nie ma ani słowa, że jest komuś przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ale jest "TREŚĆ PANA WYPOWIEDZI NA FORUM ..... MOGĄ PROWADZIĆ DO NARUSZENIA RENOMY MARKI MITSUBSHI". CIekawe co tę renomę naprawdę narusza - pomalowane drzwi i felerna wiązka czy moje wypowiedzi. Do pracowników MMC i ich prawników czytających obecnie forum - to ja zaprotestowałem przeciwko nazywaniu Automarket oszustami, mimo że fakt różnicy treści faktury i zamontowanej "wiązki" Brink 729431 by Automarket w pełni to uzasadnia, więc proszę mi nie grozić art. 212KK bo art. 213 pkt 2 brzmi Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie uzasadnionego interesu; jeżeli zarzut dotyczy życia prywatnego lub rodzinnego, dowód prawdy może być przeprowadzony tylko wtedy, gdy zarzut ma zapobiec niebezpieczeństwu dla życia lub zdrowia człowieka albo demoralizacji małoletniego. i to z uporem maniaka kosztem własnego czasu robię. Jeżeli MMC widzi problem w moim postępowaniu, a nie widzi problemu w postępowaniu Automarket drutującego kabelki pod szyldem Thule, to widocznie mamy zupełnie inne kanony moralne. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23-03-2010, 11:20
|
|
|
Proszę abyś zarówno Ty jak i inni nie odbierali moich postów jako "podgrzewanie atmosfery", chodzi mi abyś zobaczył tylko inny punkt widzenia stąd mój głos w tym temacie....
rezon napisał/a: | dzisiaj piszę pismo do MMC | Hm... Niestety ale wydaje mi się to bezcelowe. Jak sam od poczatku wiesz i jak wynika z tego co otrzymałeś w odpwiedzi z kancelarii MMC nie jest stroną w tym sporze. Dalsza korespondencja z nimi jest raczej bez sensu - do nieczego nie prowadzi. Odpiszą Ci jeszcze raz grzecznie sugerując abyś się od nich "odstosunkował".
Stroną jest Boguchwała i chyba jedyny kierunek, w który można dalej iść do wiązka niezgodna z fakturą i zażalenie na (dziwną) decyzję Prokuratury.
Co do naruszania dobrego imienia MMC - nie wiem Z jednej strony to co prezentujesz to są fakty. Jak to mówią "wyszło szydło z worka" - okazało się, że masz pomalowane drzwi. Ale to na Tobie może ciążyć obowiązek udowodnienia, że w czasie, kiedy Ty dysponowałeś pojazdem nie miało miejsce żadne zdarzenie. Może to być trudne.....
Pozostaje nam decydować nogami i portfelem - ja tak zrobiłem, po tym jak mnie potraktowało MMC wybrałem inne niż Mitsubishi auto (a mógł to być Outlander właśnie). W ten sposób, mówiąc ogólnie, MMC pożegnało się z marżą za sprzedany samochód i kilkuletnią obsługę w ASO. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2010, 11:33
|
|
|
JCH napisał/a: | Co do naruszania dobrego imienia MMC - nie wiem Z jednej strony to co prezentujesz to są fakty. Jak to mówią "wyszło szydło z worka" - okazało się, że masz pomalowane drzwi. Ale to na Tobie może ciążyć obowiązek udowodnienia, że w czasie, kiedy Ty dysponowałeś pojazdem nie miało miejsce żadne zdarzenie. Może to być trudne..... | wbrew pozorom nie jest to trudne. Natomiast fakt różnicy między fakturą a zamontowaną wiązką nie podlega żadnej dyskusji. Tak jest, MMC ma do tego stosunek neutralny - mimo, że to autoryzowana stacja Mitsubishi "popełnia pomyłki" na fakturze. JCH napisał/a: | Hm... Niestety ale wydaje mi się to bezcelowe | masz rację. Faktycznie nie ma co się kopać z koniem. Napisałem do kogo innego. Automarket swoimi tezami o rzekomej pomyłce przy produkcji wiązki w fabryce przecież narusza dobre imię innego producenta niż Mitsubishi. A wystawiając fakturę na określony produkt, a dostarczając coś znacznie niższej wartości podszywa się przecież pod kogoś naruszając tym samym jego dobro. MMC dalej nie widzi sedna problemu? TO NIE SĄ POMALOWANE DRZWI CZY WIĄZKA. Chodzi o taką drobną sprawę jak uczciwość autoryzowanej sieci stacji obsługi renomowanej marki Mitsubishi, która podobnie jak żona Cezara powinna być poza wszelkicj podejrzeniem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 23-03-2010, 13:26
|
|
|
W dużej mierze zgodzę się z argumentacją JCH.
Auto sprzedał i doposażył Ci Automarket Boguchwała. Pisząc krótko: Oni są winni.
Analogicznie - kupuje odkurzacz, sprzedaje Ci go firma XXX, w domu odkrywasz że był już używany. Idziesz do firmy XXX po wyjaśnienia.
Jeśli ASO przegra to w interesie Mitsubishi Polska będzie rozwiązanie umowy dealerskiej plus odszkodowanie bo narazili ja na straty wizerunkowe oszukując klientów.
Znając życie jak dojdzie do rozprawy sądowej to będą chwyty poniżej pasa i na Tobie będzie ciążył obowiązek udowodnienia że zostałeś oszukany, łącznie z tym że nie było takiej sytuacji jak np. serwis zamontował Ci wiązkę Thule - masz fakturę , auto odebrałaś, wszytko OK a później sam jej sobie nie zdemontowałeś i nie sprzedałeś na lewo, drutując elektrykę... |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
|
|