Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Regulacja obrotów. Czyszczenie przepustnicy
Autor Wiadomość
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2009, 21:37   

sampler napisał/a:
Przy przepustnicy masz srubke do regulacji obrotow.

dokladnie... widac ja w prawym dolnym narozniku foty-na krzyzak(jest skontrowana nakretka) reguluje wychylenie/otwarcie przepustnicy

sampler napisał/a:
w 2.5 V6 ma byc 650 obr/min

obrotomierz pokazuje zwykle wiecej tzn wskazowka jest na jalowym biegu na poziomie ok 800
 
 
MEMMITS 
Mitsumaniak
galuś by happy


Auto: MITSU GAL 2,5v6 99r.SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 57
Skąd: Gora Kalwaria
Wysłany: 11-12-2009, 21:39   

dzieki jutro potestuje,a czy przy regulacji nie musze czegoś mostkować zeby przeszedł w tryb serwisowy?
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2009, 21:44   

nie musisz . to jest regulacja mechaniczna a nie elektroniczna polegajaca na zmianie kata wychylenia przepustnicy a nie zmiana parametrow jakiegos czujnika
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 11-12-2009, 21:48   

cuuube napisał/a:
sampler napisał/a:
Przy przepustnicy masz srubke do regulacji obrotow.

dokladnie... widac ja w prawym dolnym narozniku foty-na krzyzak(jest skontrowana nakretka) reguluje wychylenie/otwarcie przepustnicy
[url=http://images36.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]
sampler napisał/a:
w 2.5 V6 ma byc 650 obr/min

obrotomierz pokazuje zwykle wiecej tzn wskazowka jest na jalowym biegu na poziomie ok 800


To nie ta srubka. Jest inna ktora reguluje obroty bez otwierania przepustnicy jest od gory wpuszczona w obudowe przepustnicy. Tez na krzyzak.

cuuube: 800 obr/min to jest chyba w 2.0 bo w V6 ma byc max 650 a zwykle wskazowka jest na polowie skali wiec jest to okolo 550 obr/min.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-12-2009, 21:56   

cuuube napisał/a:
dokladnie... widac ja w prawym dolnym narozniku foty-na krzyzak(jest skontrowana nakretka) reguluje wychylenie/otwarcie przepustnicy
nie zalecam kreceniem ta srubka, srubka do regulacji znajduje sie w przepustnicy, przewazne zaslepiona jest czarnym kapslem, a obroty biegu jalowego dla 2.5 V6 powinny byc rzedu 650 +/- 100rpm, oczywiscie pod warunkiem znamionowych parametrow pracy silnika, czyli silnik rozgrzany i temperatura ustabilizowana jako "robocza"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 21-04-2010, 15:27   [EA5A/W 2.5] Czyszczenie przepustnicy

Witam!
Szukalem na forum ale nie moglem znalezc, wiec chcialem sie zapytac czy ktos ma faq krok po kroku ze zdjeciami z tej operacji w Galu 2.5 albo obojetnie jakim bo chyba tak samo wyglada w innych.
_________________
92' Colt 1.6 GLXi - :)
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-04-2010, 15:55   

Strona Krzyzaka:
http://mitsubishifan.webpark.pl/

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 21-04-2010, 20:21   

A może mi ktoś pomoże. Przeczyściłem przepustnice (zdjąłem trąbę gumowa od filtra i wyczyściłem linka od gazu uchyliłem te blaszki i łączenia oraz za blaszkami tez przeczyściłem) odłączyłem klemę i programowałem jak polecacie na forum ale obroty niskie. Czytałem ze jest możliwość jeszcze regulacji przez jakaś śrubka w przepustnicy tylko jaka ?? Przeszukałem całe forum , stronkę Krzyżaka i nic , u Krzyżaka jest opisane ale chyba na innej przepustnicy. Proszę koledzy pomóżcie :) aaa silnik 2.0 i przepustnica na lince :)
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-2010, 22:07   

Bartekino , zaznaczyłem na fotce , tylko najpierw sciągnij gumową zaślepke i silnki rozgrzany do temp. roboczej , wystarczy wykrecic ćwierć obrotu

 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 22-04-2010, 19:30   

deejay, dziękuje,właśnie próbowałem ta śrubką regulować obroty i przekręciłem ja chyba cała o raz. Pomogło no ale zgasiłem auto i odpaliłem ponownie i znowu obroty niższe i lekko naprawdę lekko falują... Może ktoś ma jakiś inny pomysł ?? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-04-2010, 22:33   

odłacz akumulator i poczekaj ok 1 min, ponownie odpal silnik i poczekaj na właczenie wentylatora , i tak krokowy bedzie się uczył obrotów na nowo razem z EKU przez ok 2-3 dni :)
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 22-04-2010, 22:55   

robertdg napisał/a:
nie zalecam kreceniem ta srubka


a mozna wiedziec jakie sa przeciwwskazania tudziez efekty uboczne?
osobiscie mialem dosc telepania buda przy obrotach w okolicy 500 rpm i podkrecilem do 750 rpm i jestem zadowolony... poza falowaniem obrotow na zimnym silniku nie zauwazylem nic niepokojacego
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2010, 23:01   

Zhan, pisałem o śrubie zderzakowej, jakbys przeczytał uważnie to bys wiedział dlaczego, chodzi o to że jak ruszysz srubke zderzakowa to rozregulujesz nominalne polozenie klapy przepustnicy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 22-04-2010, 23:16   

robertdg, a niby o jaka srubke pytam? wiem tez, ze sluzy ona do regulacji kata spoczynkowego wychylenia przepustnicy ale to chyba Ty nieuwaznie przeczytales moje pytanie... spytam wiec inaczej, czy zwiekszenie spoczynkowego wychylenia przepustnicy srubka zderzakowa moze miec jakis negatywny wplyw na silnik? oczywiscie pomijam wieksze zuzycie paliwa
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2010, 23:28   

Zhan, jezeli klapa nie bedzie w nominalnym polozeniu, to bedzie wystepowal ciag roznych zdarzen, w zaleznosci od ustawienia:
- brak wolnych obrotów
- zamulenie, slaba reakcja na gaz
- za wysokie obroty

Śrubka zderzakowa powinna byc zgrana z TPS-em i śrubą SAS aby wszystko grało ładnie pięknie :-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.