Przesunięty przez: arekp 13-12-2006, 01:11 |
Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy) |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz4
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 149 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-04-2010, 00:16
|
|
|
salon S-Plusa w Gdańsku już otwarty ( http://www.s-plus.pl/ ). 'parkingowe' wgniecenie drzwi 'wyciągnęli' w pół godziny za 100 zl (bez rozbierania tapicerki).
pozdrawiam,
Mariusz |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-05-2010, 13:13 [Carisma 1.8 GDI 2002] Gdzie rozrząd w trójmieście?
|
|
|
Witajcie,
Chciałbym zrobić rozrząd w swojej Carismie, części mam, szukam mechanika.
Może ktoś kogoś polecić w trójmieście ?
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
andy1 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-05-2010, 10:37
|
|
|
Wszyscy szukają mechanika "od serca" polecanego - ja takiego w końcu znalazłem.
Gość ma na imię Gabriel, nr do niego: 600 941 880
Prowadzi warsztat przy ulicy Wałowej w Gdańsku. Pomógł mi ze wszystkimi dolegliwościami mojej carismy. Chłopak ma profesjonalny sprzęt do diagnostyki komputerowej, duże doświadczenie i smykałkę do mechaniki pojazdowej. Robiłem u niego 2 auta, polecałem znajomym i nikogo nigdy nie zawiódł. Sam dostałem do niego numer od dobrego kumpla, w momencie totalnej rozpaczy i problemów z odpalaniem samochodu - w końcu Gabryś sobie z nimi poradził.
Jeśli chcesz mieć zrobione dobrze i się nie martwić - gorąco polecam, koleś bardzo kumaty i kompetentny.
Proponuję temat przenieść do działu "polecane warsztaty" |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2010, 07:39
|
|
|
a ja bardzo NIE polecam:
Nippon Auto Center - Klimek & Rozbicki Stacja Obsługi Samochodów Japońskich
Schuberta 2A w Gdańsku
Kunta serwisował tam moje obecne auto i to co wyczyniali ci fachowcy to porażka...
robili mu alternator, zapłacił 600 zł, tymczasem teraz okazało się, że nie przykręcili śrub od jednego z mocowań alternatora (jednocześnie stanowi podporę do kolektora ssącego) - jedna śruba niedokręcona, druga całkiem luźna - była na miejscu tylko dlatego, że trzymała ją wiązka elektryczna
naprawiali też cieknący wąż wspomagania - zamiast wymienić tylko go naciągnęli, więc musieli wyjąc go z obejmy przy podłużnicy... i zgadnijcie? - tak, śruba od obejmy niedokręcona, drugiej śruby wcale nie ma i na dodatek po naciągnięciu zaczął się wyciek kawałek dalej...
pokrywy kolektorów tak dokręcone, że aż się zaczęły wyginać (nowe uszczelki Marcin woził w bagażniku)
wymieniali mu sondę lambda z tyłu - zamiast przedłużyć kabelek, to pourywali plastikowe spinki (spadły na kolektor i się topiły śmierdząc...) a wtyczki wisiały sobie w powietrzu...
do tego kilka śrubek tu i tam sobie luzem leżało...
wycieraczki też naprawiali - nawet im się nie chciało tulejki rozebrać i przesmarować (tylko same "jabłka")... w środku masakra - rdzy aż grubo, nawet plastik się starł do zera miejscami
jak chcecie drogo i byle jak, to OK
pozostałym odradzam
[ Dodano: 19-06-2010, 23:48 ]
gdzie nie zajrzę, to wychodzą "kwiatki" tego "warsztatu - dziś zmieniałem z tyłu hamulce i przyjrzałem się amortyzatorom - zmieniając je "fachowcy" nie zauważyli, że amortyzator ma podcięcie na sprężynę i umieścili sprężynę jakoś 1.5 cm od niego... |
|
|
|
 |
Arek_R
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W V6 '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-07-2010, 09:25
|
|
|
Witam
Jestem nowy na forum i od kilku dni posiadaczem MITSU.
Chcialem sprawdzic moje V6 w jakims dobrym warsztacie wydaje mi sie ze cos delikatnie puka po rozgrzaniu. Czy ktoś może polecić jakiś warsztat. Moze ASO.
Jak mialem Toyote to robilem u KLIMKA i ROZBICKIEGO bylem bardzo niezadowolony.
Prosze o pomoc.
Dzieki |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-07-2010, 19:14
|
|
|
przyjedź na spota 15-tego, to się obada |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10715 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-07-2010, 09:18
|
|
|
U mnie też pukaja.. ale wtryskiwacze LPG, mam zamiar je regenerować ale mi kabel USB steriownik LPG nie działa. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Mielony
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 16v GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: 3misto
|
Wysłany: 16-07-2010, 22:45
|
|
|
Czy mógł by mi ktoś z forumowiczy , doradzić dobrego mechanika który zna sie na układzie kierowniczym bądź zawieszeniu w galancie ?
Chodzi mi o dźwięk, który słychać siedząc w środku jakby w okolicy obydwu przednich amortyzatorów jak skręcam mocno kołami na postoju lub podczas manewrowania.
Z tego, co wyczytałem na forum , przyczyną mogą być zużyte sworznie wahacza , bądź sam wahacz .
Mechanik (inter - auto , ul. dabroszczaków ) wrzucił go na "szarpak" ale po dłuższych oględzinach stwierdził że wszystko jest ok , niestety nie jest ale nie dało się tego mu wytłumaczyć ... |
|
|
|
 |
Lukaso
Mitsumaniak
Auto: był Lancer 1.8 LPG SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 84 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 07-09-2010, 22:57 Warsztat dobry od DID w Mitsu luib Dci Renault
|
|
|
Witam,
Przejrzałem cały wątek ale nie natrafiłem na polecenie odnośnie napraw w dizelku. Po tym przeglądzie w ASO za 49 zł na które wybrałem się jakiś czas temu coś tam mnie postraszyli że poci się ale nie wiedzą skąd i trzeba myć silnik od spodu u nich a potem przyjechać raz jeszcze. Chętnie poznam jakiś polecany zakład który zna się na tych silnikach 1.9DiD lub bliźniaczych DCI a stawki nie mają jak w ASO. Jeżeli ktoś poleca i coś u nich robił (rozrząd, czyszczenie EGR, wymianę dwumasy itp....) to proszę o namiary. Najlepiej Gdynia w kierunku Wejherowa (po drodze do pracy) ale Gdańsk też może być jak będzie sprawdzony.
Dziękuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
andy1 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2010, 18:16
|
|
|
Po raz kolejny polecam Gabrysia, nr do niego: 600 941 880
Ja miałem problem z dieslem i oczywiście sobie chłopak poradził. Ma sprzęt do tego - komputery, jakieś inne pierdoły i doskonale zna się na silnikach DCi, a tym samym Di-D.
Warsztat w centrum Gdańska, na ul. Wałowej.
Zrobi Ci wszystko co trzeba - łącznie z rozrządem, EGR-em czy kołem dwumasowym |
|
|
|
 |
pablo022
Nowy Forumowicz
Auto: e39 / Lancer '02 2.0i Usa Ver
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 14 Skąd: GdYnIa
|
Wysłany: 09-01-2011, 18:30
|
|
|
słabo z tymi warsztatami w 3mieście, każdy co innego poleca
a tak naprawdę nie ma gdzie zadzwonić
i właśnie dla tego nie lubię japończyków-nikt nie chce tego naprawiać |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 09-01-2011, 19:51
|
|
|
pablo022, mam nowego mechanika godnego zaufania którego mogę polecić.
Adam 722 012 300 - Na razie przyjmuje u siebie na Mechelinkach (przed Rewą). W tym roku powinien skończyć
Jak by pytał, powiedz, że ma masz numer od Michała z forum, tego od Galanta
Będzie wiedział |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 23-02-2011, 22:43
|
|
|
poszukuje sprawdzonego i zdroworozsądkowego serwisu zajmującego się automatycznymi skrzyniami biegów. muszę wymienić olej w audi i czujnik obrotów (czy coś takiego).
znacie ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2011, 07:23
|
|
|
niestety nie znam - w Galancie sam zmieniałem wg opisu Bartka
sruba napisał/a: | czujnik obrotów (czy coś takiego). |
oby tylko to - miałem audi z automatem - skrzynia była 2x zmieniana (silnik 3x) - oby nie było jak u mnie... sypie się strasznie to auto...
a miał być tylko czujnik z zębatką prędkościomierza do wymiany (bo nie działał licznik km)... |
|
|
|
 |
futro68
Mitsumaniak

Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 208 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2011, 09:30
|
|
|
Zapukaj do Sosnowskiego na śnieżnej - masz tel do kierownika Józef Rogiński 601417908, robią praktycznie tylko skrzynie od automatów i z tego co wiem są naprawdę dobrzy. |
|
|
|
 |
|