Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: tyku
07-09-2016, 12:22
[CY3A 1.8] SPALANIE WERSJI 1.8 - opinie
Autor Wiadomość
waldinio 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-04-2010, 18:55   

heh, fajnie ze wiedziałem o tym :D to bym z domu nie wychodził :P
 
 
MichalRej 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 183
Skąd: Lib/Krk
Wysłany: 27-04-2010, 22:33   

Mam takie pytanko do was...

Mianowicie ostatnio zmieniłem końcowy tłumik,
i mniej więcej od tego czasu zauważyłem że spalanie na komputerze
dość drastycznie wzrosło (przed tem w jeździe po krakowie było około 12 litrów,
a teraz nie mogę się zmieścić w 15l/100km)

Niewiem czy może być to w ogóle wina tłumika...??
Czy poprostu zatankowałem jakieś kiczowate paliwo...??
lub czy są jakieś czujniki wylotowe spalin i to one coś nawalaja teraz...??
_________________

 
 
mkrawcz1 
Mitsumaniak
01975/KMM


Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 257
Skąd: Wa-wa Wilanów
Wysłany: 27-04-2010, 22:46   

Pytanie podstawowe: na CO zmieniłeś :-)
_________________
Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-)
 
 
MichalRej 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 183
Skąd: Lib/Krk
Wysłany: 27-04-2010, 23:03   

Ojjj... mkrawcz1 strasznie ciężkie pytania zadajesz... =D
zawiozłem samochód do szpeców od robienia nie takich cudów,
wszystko pozostawiłem im do wyboru, mi tylko zależało żeby to ładnie wyglądało,
i chciałem aby były dwie końcówki... =)

Tłumik sam w sobie nie wygląda jakos cudacznie,
średnicę ma bardzo podobna do tego co jest montowany seryjnie,
tylko jest krótszy o jakieś 30-40 cm...
Niestety tyle mogę na ten temat powiedzieć....
bo naprawdę nie bardzo się na tym znam...

Napewno nie jest to jakiś wymysł z Evo czy cos tych pokrojów... =D
_________________

 
 
mkrawcz1 
Mitsumaniak
01975/KMM


Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 257
Skąd: Wa-wa Wilanów
Wysłany: 27-04-2010, 23:14   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=170 - poczytaj :-)
_________________
Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-)
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-04-2010, 10:45   

Przyszła wiosna i lodowate powietrze przestało mieć jakiekolwiek znaczenie na spalanie. Ale doszła klima.

Ostatnie moje obserwacje są takie:
Trasa z prędkościami około 90-100km/h z porywami do 120 - spalanie 7L/100km
Jazda miejska trochę w korkach trochę bez, raz 2 lub 3km innym razem ponad 15km - spalanie 11L/100km
Jazda w cyklu mieszanym w proporcjach zbliżonych do 50:50 - spalanie 8,5-9,5L/100km

Jeszcze jedna uwaga nie walczę o jak najmniejsze spalanie po prostu jeżdżę.

Myślę że już ochłonąłem z szaleństwa spalania teraz została frajda z jazdy.

MichalRej, Patrząc więc na Twoje 15L/100km w mieście to budzi ono przerażenie.
 
 
 
MichalRej 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 183
Skąd: Lib/Krk
Wysłany: 28-04-2010, 12:12   

Normalnie gdy wracałem z pracy na mieszkanie w krk to mieściłem się w spalaniu
około 11-12 litrów/100km, to była jazda z normalnym dynamicznym ruszaniem,
(bez żadnych szaleństw) tyle że jazda od świateł do świateł...
A teraz od 2 tygodni przy mega delikatnym dodawaniu gazu spalanie oscyluje
na poziomie 15- 16 litrów...

Nie mam pojęcia co się dzieje, dzwoniłem do chłopaków którzy montowali mi ten tłumik,
i powiedzieli że nie ma opcji że to przez ten tłumik wzrosło tak spalanie...
_________________

 
 
daktaris 
Mitsumaniak

Auto: Lancer sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 56
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-04-2010, 12:14   

niewiem czy jest tam jakis czujnik moze przez przypadek przy wymianie odpieli go i samochod jezdzi na zastepczych nastawianich ??
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 28-04-2010, 16:48   

No sprawdziłem mojego na trasie Bytom - Wadowice - Bytom czyli miasto - trasa - góry i komputer przy spokojnej jeździe pokazał 6,9l :biggrin: Na co dzień po mieście 9,5l :cry:
_________________
...
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 28-04-2010, 17:39   

Cytat:
Nie mam pojęcia co się dzieje, dzwoniłem do chłopaków którzy montowali mi ten tłumik,
i powiedzieli że nie ma opcji że to przez ten tłumik wzrosło tak spalanie...


:lol: A co mieli powiedzieć ? Schrzaniliśmy coś w aucie, ale nie wiemy co ?
Pewnie mają rację, że to nie przez SAM tłumik. Ale być może przez to, że podłączali go w taki a nie inny sposób. No coś musieli skopać. Ja bym nie darował :axe:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-04-2010, 18:43   

MichalRej, wg. mnie opcji jest kilka.
1.Totalnie sknocili tłumik lub jego montaż i po prostu zatkali Ci wydech.
2.Wypruli Ci katalizator, i sondy/sonde szlag trafia.
3.Masz głośniejszy wydech, a co za tym idzie zacząłeś jeździć agresywniej
Jak dasz rade to zrob mu fote, bo Az ciekaw jestem co tez Ci zamontowali
 
 
MichalRej 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 183
Skąd: Lib/Krk
Wysłany: 28-04-2010, 19:55   

Coś takiego udało mi się na szybko zrobić



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


mkm punkt numer 3 na 100% odpada, bo nie robie popisówki =)
a ostatnio staram się podróżować ledwie co muskając pedał gazu,
łudząc się chyba że coś się zmieni... :(
_________________

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-04-2010, 19:59   

Jeszcze zrob jeden eksperyment i zobacz (przykladajac reke lub obserwujac pare) czy masz rowne cisnienie spalin na koncowkach.
 
 
MichalRej 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 183
Skąd: Lib/Krk
Wysłany: 28-04-2010, 20:01   

Badając to tak "na rękę" to wygląda na takie samo...
_________________

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-04-2010, 20:01   

No to pozostaje Ci zalozenie ori tlumika i porownanie wynikow.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.