 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
gasnie na niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
wojtek8523
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-10-2010, 20:27 gasnie na niskich obrotach
|
|
|
do tej pory wszystko chodzilo jak nalezy
po rozlaczeniu i ponownym podlaczeniu akumulatora silnik zaczal gasnac
tak jakby nie mial w ogole niskich obrotow a jak nie zgasnie to chodzi maksymalnie na 500 obrotach . Pomozcie |
|
|
|
 |
Kamilofone
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-10-2010, 21:31
|
|
|
Ciekaw jestem z jakiego powodu rozłączałeś akumulator ?
Natomiast co do gaśnięcia na wolnych obrotach obstawiałbym przepustnicę !
Niestety trudno mi połączyć przerwę w zasilaniu oraz problemu z wolnymi obrotami |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-10-2010, 21:34
|
|
|
Przyucz ECU
Cytat: | Procedura programowania obrotow silnika po resecie (wypięciu akumulatora)
(1) Uruchom silnik, pozwol nagrzac sie silnikowi az temperatura w chlodziwa osiagnie temperature 85.
Kiedy temperatura osiagnie 85 lub wiecej przelacz stacyjke w pozycje ON
(2) Przelacz stacyjke w pozycje OFF by zatrzymac silnik
(3) Po 10 lub wiecej sekundach uruchom ponownie silnik
(4) Pozostaw uruchomiony silnik na 10 minut spelniajac ponizsze warunki
-skrzynia biegow: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja lub nagrzewnica: Wylaczona
-Temperatura chlodziwa: 83 lub wiecej
(5) Zatrzymaj Silnik
(6) Uruchom ponownie silnik na 10 minut spelniajac ponizsze warunki
-skrzynia biegow: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzajaca: Wlaczona (temperatura ustawiona na maxymalne chlodzenie, dmuchawy na najwyzsza predkosc
i okna maksymalnie otwarte)
-Temperatura chlodziwa: 83 lub wiecej
(7) Powtorz kroki (5) i (6)
Wszystkie odbiorniki wyłączone (w tym dmuchawa - nawiew) |
|
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pawlo
Forumowicz

Auto: LANCER 2.0 CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 40 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 16-10-2010, 01:07
|
|
|
miałem to samo też przez rozłączenie pojechałem na serwis i skonfigurowali mi go i było ok. powiedzieli że wpakowałem sobie jakieś byki trwałe.
Ale dzisiaj zaczął mi falować delikatnie po 10 kilometrach przerywać mocno następnie skakać obrotami i nawet gasnąć no i znowu problem myślę że do tego by nie doszło gdyby ktoś w końcu uporał się, z Check engin który pali się 2 lata i nikt tej usterki jeszcze nie zweryfikował a teraz są tego skutki. |
_________________
 |
|
|
|
 |
goral-core
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2010, 09:34
|
|
|
Witajcie,
mam podobne objawy z obrotami, z tym że u mnie juz na rozgrzanym silniku takie numery robi.
Odpaliłem samochód , póżniej czyszczenie ze śniegu,, w tym czasie się ładnie rozgrzał temp silnika w połowie wskaźnika - prawidłowo.
Ruszam, jadę. Po przejechaniu kilku kilometrów , stop na światłach , luz, obroty szaleją i gaśnie.
Robiłem kilka razy jak sugerowanym cytacie o wyłączaniu, właczaniu etc...
Nie pomaga.
Zastanawiam się czy przyczyna nie jest zbyt mała ilość paliwa? Co prawda kontrolka mi nie świeciła ale wskazówka na zerze. Dolałem wachy , zobaczymy czy się będzie powtarzać.
Myślę sobie że mogła się zebrać woda w zbiorniku paliwa i ją zasysało z paliwem, bądź też wilgoć sie dostała do elektroniki, po rozmrożenieu autka.
W pierwszym momencie pomyślałem że komputer szaleje, ponieważ nie tak dawno zmieniałem akumulator na nowy (stary już się zużył) i mogło się jeszcze coś tak nie poustawiać po resecie.
Zweryfikujcie, proszę, moje przypuszczenia. |
|
|
|
 |
|
|