Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Evoscan i kabel VAG KKL-USB /Nie ELM327/
Autor Wiadomość
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 21-02-2011, 17:01   

rinek napisał/a:
a nie sądzisz, że to będzie to samo co u mnie z tym ciśnieniem?


Myślę że to dokładnie to samo co u Ciebie było, czekam na odzew....

Pozdrawiam
 
 
Adrianeo 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 113
Skąd: Zgierz
Wysłany: 21-02-2011, 19:19   

Mam prośbę mógłby ktoś zrobić zdjęcia gdzie znajduję się złącze diagnostyczne? Może pierw z widoku kabiny aby wiedział gdzie szukać i potem już dokładniej w którym miejscu bo wczoraj szukałem i myślałem że znalazłem ale okazało się że poprzedni właściciel musiał używać CB bo to co znalazłem to jest głośnik od CB sygnowany przez Nokie jak wyczytałem z numeru seryjnego.

Chodzi mi o zdjęcia wersji gdi (przed liftem) jeżeli to ma jakieś znaczenie.
_________________

 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 21-02-2011, 19:45   

Adrianeo napisał/a:
Mam prośbę mógłby ktoś zrobić zdjęcia gdzie znajduję się złącze diagnostyczne?

Też mam przed lift i jak wsiadasz przy prawym kolanie z boku tapicerki w centralnej konsoli :)
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Adrianeo 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 113
Skąd: Zgierz
Wysłany: 21-02-2011, 20:03   

A czy trzeba odkręcić ten plastik przy prawym kolanie aby się tam dostać? Bo jedyne co tam widziałem z tego co pamiętam był podajże nawiew na nogi. Czy ktoś mógłby powiedzieć w którą stronę miałbym się kierować względem tego nawiewu abym znalazł to złącze:)?

btw. shark dzięki za numer telefonu;)
_________________

 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 21-02-2011, 20:12   

Adrianeo napisał/a:
A czy trzeba odkręcić ten plastik przy prawym kolanie aby się tam dostać?
Nic nie odkręcasz wejście widać na tym plastiku
Adrianeo napisał/a:
Bo jedyne co tam widziałem z tego co pamiętam był podajże nawiew na nogi.

Jest nawiew i kieruj się w stronę do siebie i na tym boczku plastiku tak jest u mnie
Adrianeo napisał/a:
btw. shark dzięki za numer telefonu;)

proszę bardzo :mrgreen:

[ Dodano: 21-02-2011, 20:13 ]
Bo były jeszcze łącza i innym miejscu u mnie jest z prawej str
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2011, 20:16   

albo możliwe, że wydaje Ci się że to nawiew jest a to jest złącze diagnostyczne :D
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-03-2011, 07:27   

Ciekawy temat odnośnie Evoscana oraz ciekawa propozycja odnośnie Carismy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61196
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 01-03-2011, 22:46   

plecho1 napisał/a:
Ciekawy temat odnośnie Evoscana oraz ciekawa propozycja odnośnie Carismy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61196

Faktycznie ciekawe, zwłaszcza, że mam automat. No ale na Śląsk to ode mnie daleko. :(
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-03-2011, 22:49   

plecho1, Dobry temat, szkoda tylko, że Galanty a nie Carismy ma kolega obcykane...
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-03-2011, 22:54   

Może ktoś użyczy kompa od Carismy i temat naszych autek też się rozwinie.
 
 
sterydzik 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: rzeznik
Wysłany: 21-03-2011, 11:41   

Czy mogę prosić o review moich logow ? Log dla zimnego silnika troszke za krótki pewnie bo tylko 1,5 minutki. Jak trzeba to zrobię nowy. Dziwi mnie położenie przepustnicy. Dosyć skacze, wydaje mi się też, że Cari pali sroooogo tj dużo za dużo. Będe bardzo wdzięczny za wasze uwagi bo sam nie potrafię ocenić czy coś jest źle, dobrze, bardzo źle etc poza podstawowymi rzeczami.

Moje logi

Dodam, że kabelek śmiga oczywiście po zmostkowaniu 1-4 oraz zawsze rozłącza mnie gdy włączę klime :/ Aha, testowałem na maszynie VMWare z klientem XP, z hostem z Ubuntu, komunikacja działa :)
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 21-03-2011, 20:30   

Mało tych parametrów żeby cokolwiek powiedzieć.
Do tego co jest zaznacz jeszcze:
AFR Map
Air Flow Hz
Batery Level
Engine Load
Knock Sum
Octane Level
Air Temperature
ICS Steps

Doedytuj:
14.TPS(SUB)
68.EGR step MTR
74.Fuel Press
Idle Position Switch

Z tego co masz wyłącz:
Gear
Fuel Consumption
Injector Duty
Throttle Position- procenty są „nie serwisowe”
Maf Air Scaled
Coolant Temp Scaled
Oxygen Sensor#2- nie masz tej sondy.

Chodzi o to aby aktywne było to co faktycznie potrzebne.

To byłoby takie minimum.

Potrzebne byłyby logi z określonych sytuacji.
Zrób log z ostrzejszej jazdy, popatrzymy jak się trzyma się ciśnienie na WC pod obciążeniem, jak pracuje sonda itd.
Drugi to na postoju-bieg jałowy z momentem odpalenia i tak minimum 6 minut. Gazu nie dotykasz, odbiorniki elektryczne włączone. Koniecznie 6 minut, będzie podgląd przejścia między trybami uwarstwiona/stechiometryczna.
Trzeci, na postoju, 2-3 minuty- stałe 2000 obr.

Testy przeprowadź na ciepłym /80 stopni i więcej/ silniku.

Może wtedy się dać wyciągnąć jakieś wnioski.

Pozdrawiam
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-03-2011, 15:24   

Aren a nie myślałeś kiedyś, żeby może zrobić takie FAQ, jeśli chodzi o parametry zczytywane z GDI ? Tzn. aby napisać w jakim przedziale dany parametr się mieści i jakie mogą być przyczyny gdy przekroczone są te granice. Wiem, duże wymagania, dużo pracy, ale.... ;)
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
sterydzik 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: rzeznik
Wysłany: 24-03-2011, 22:24   

Aren,
Please wrzuc gdzies na publica ten plik data.xml z Evoscana-a (o to chodzi ?) bo za pierona nie moge wyedytowac tych parametrow o ktorych wspomnialem. Powoli zaczelo mnie to wwwww-q-wiecie-co. Chyba urodzilem sie na jakims poligonie atomowym i cierpie na niedowlad prawej polkuli.

Aren... caly cywilizowany swiat bylby Ci mega wdzieczny gdybys zrobil kiedys jakas zapodajke z opisem parametrow co i jak.

P.S. jaki typ ecu mam wybrac ? MUTIII czy OBD-II ?
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2011, 17:48   

W oknie(ramce) DeviceSetup powinieneś mieć wybrane OpenPort 1.3x i Mitsubishi MUTIII. Pozycja Select ECU: EFI, Select DTC Method/ECU: MUTII EFI. Aby edytować dostępne parametry klikasz prawym przyciskiem na liście, potem Edit Data Items i wyskakuje okno edycji listy. Do dodania nowego parametru służy przycisk Add New Item, znajdujący się w lewym dolnym rogu okna.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.