Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1997r, kombi, Warszawa - proszę o
Autor Wiadomość
Grzechoo 
Nowy Forumowicz

Auto: ???
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: WWA
Wysłany: 18-10-2011, 22:42   [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1997r, kombi, Warszawa - proszę o

Prośba o opinie nt poniższego auta:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C21103340.html

http://zapodaj.net/4f0962efce8d.jpg.html
http://zapodaj.net/8415b01a83f3.jpg.html
http://zapodaj.net/56c7ea2901c7.jpg.html

Kod:

WITAM
 MAM DO SPRZEDANIA MITSUBISHI GALANT 2.0 Z SILNIKIEM V6-24V. AUTO JEST W NAJBOGATSZEJ WERSJI NARDI TORINO (SKÓRA I DREWNO KIEROWNICA LEWAREK I RĘCZNY) Z PEŁNĄ ELEKTRYKĄ -4 X AIRBAG -ABS -4 X ELEKTRYCZNE SZYBY -ELEKTRYCZNIE REGULOWANE FOTELE PODGRZEWANE -ELEKTRYCZNIE STEROWANY SZYBERDACH PANORAMICZNY, ZEGARY HI CONTRAST -WSPOMAGANIE KIEROWNICY -KLIMATRONIC -PODGRZEWANE I ELEKTRYCZNIE REGULOWANE LUSTERKA -TEMPOMAT -RADIO USB -CENTRALNY ZAMEK -IMMOBILISER I ALARM -KOMPLET OPON ZIMOWYCH.
 W MARCU WYMIENIONE ŁOŻYSKO Z PRZEGUBEM PRZÓD, AMORTYZATORY NA KYB ULTRA SR Z TULEJAMI, WACHACZE 555, KOŃCÓWKI I DRĄŻKI 555( BANANY+ SWORZNIE GÓRNE DOKŁADAM GRATIS) TARCZE, KLOCKI - TYŁ, PRZEDNIE TARCZE NACINANE I NAWIERCANE, OLEJ I FILTR W SKRZYNI BIEGÓW OK 7000 TEMU. ROZRZĄD, POMPA WODY, NAPINACZ I USZCZELNIACZE WYMIENIONE OK 5000 KM TEMU. SKRZYNIA AUTOMAT+ TIPTRONIC CZARNA SKÓRA, LPG SEKWENCYJNY ZAŁOŻONY OK 30 000 TEMU, HAK. kOŁA 17"
 SAMOCHÓD WYMAGA NIEWIELU POPRAWEK BLACHARSKO - LAKIERNICZYCH ( NADKOLE )
 DODATKOWO DOKŁADAM FILTRY POWIETRZA, KABINOWY, PALIWA I DWA FILTRY FAZY CIEKŁEJ.
_________________
pozdrawiam
Grzechoo
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 18-10-2011, 22:55   

Ciekawie ogłoszenie napisane "MAM DO SPRZEDANIA MITSUBISHI GALANT 2.0 Z SILNIKIEM V6-24V" :shock: -czyli jakie? mowa o dwóch różnych silnikach. Właściciel podaje w ogłoszeniu 2.0 a na klapie jest v6-24. Z tego co mi wiadomo to 2.0 24v nie wychodziły już w tym modelu. Zderzak od wersji poliftowej, do tego wydaje się być pęknięty. Zresztą sama tablica rejestracyjna już świadczy o czymś, a wcale nie wygląda na lekką stłuczkę. Brak lewego spryskiwacza w zderzaku. Kierunki standardowo wymienione z pomarańczowych na białe. We wnętrzu nie oryginalny welurek na schowku po prawej stronie jak i lewej. Przebieg można sobie w bajki włożyć. Kierownica zajechana co wskazuje na dużo większy przebieg.
Ksenon = problem z przeglądem i policją. Okleina na nawiewach nie oryginalna. Klakson nie od tej wersji :mrgreen: Konsola i drzwi mają dwa różne kolory czyli czarny i szary. Nie było takiej kombinacji.

Nie mam pojęcia czy właściciel tego pojazdu wie czym jeździ. Zapewne myśli że jego tuning jest coś wart. Błąd. Nie dał bym za ten samochód nawet 4 tyś. Tym bardziej że jest to samochód z Anglii, z do kitu zrobioną przekładką :D
Spójrz na ręczny i zegary :shock:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-10-2011, 08:03   

Taki galant 2.0A był oferowany w niektórych rynkach azjatyckich silnik ofkors 6A12, czyli 2.0 V6 24V, jak już kolega wyżej wspomniał auto po przekłądce RHD-->LHD (widać to po lewarku ręcznego i konsoli sterującej w drzwiach pasażera) we wnętrzu pakiet Nardi (kierownica, gałka, ręczny), okleina ala carbon nie jest ori, tak samo dolna czesc deski rozdzielczej ala flock nie jest ori, ciekawe kto i w jaki sposób dokonał przekładki, gdyż nie jest to proste auto do przerzucenia ze wzgledu na asymetryczna sciane grodziowa.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2011, 12:20   

Z perspektywy czasu żałuję, że nie kupiłem FTO z takim silnikiem na dawcę :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-10-2011, 13:49   

Chętnie zobaczyłbym tą wydumkę :)

Owczar, jak mawiają amerykanie: There is no replacement for displacement....., a głowice DOHC możesz zawsze założyć.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2011, 13:56   

Zrobię mały OT. Czy one pasują PnP? Co jeszcze będzie potrzebne do zmiany poza dolotem i paskiem rozrządu? No i pewnie potrzebne konkretne strojenie?
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 19-10-2011, 14:01   

Kurde adminy a sami robia OT..ładnie to tak..?;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2011, 14:02   

Bartek napisał/a:
Chętnie zobaczyłbym tą wydumkę :)

Owczar, jak mawiają amerykanie: There is no replacement for displacement....., a głowice DOHC możesz zawsze założyć.....


Przecież już ją widziałeś, Grzechoo z resztą też.
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
Ostatnio zmieniony przez SWEEPER 19-10-2011, 14:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2011, 14:08   

m6riano napisał/a:
Kurde adminy a sami robia OT..ładnie to tak..?;-)


Rozmawiamy na temat silnika z tego galanta :)
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2011, 14:12   

Zwykły Swap z 4G63 manual na 6A13 Automat+ sportmode (bez wpisu w papiery)
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 19-10-2011, 14:14   

motke napisał/a:
Nie mam pojęcia czy właściciel tego pojazdu wie czym jeździ

Teraz Subarynką...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2011, 14:25   

Odpowiem na ewentualne pytania. Myła i jednocześnie robiła zdjęcia a następnie zamieściła ogłoszenie MOJA KOCHANA ŻONA, ponieważ to jest jej auto.
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2011, 14:38   

SWEEPER napisał/a:
Automat+ sportmode


Co to jest ten sportmode?

SWEEPER napisał/a:
(bez wpisu w papiery)


No to troszkę słabo. Przed sprzedażą warto byłoby to zrobić. W tym momencie to jest nielegalne. W przypadku kolizji jeśli ktoś się dopatrzy to OC jest nieważne.
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2011, 14:41   

Co to jest ten sportmode? - TIP TRONIC - widać że nie wiesz co to CMM
Oczywiście że nie powiedz jak sprawdzisz że mam 2,5 a nie 2,0?
NIE RÓB OT masz pytania to priv lub zadzwoń.
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2011, 16:17   

SWEEPER napisał/a:
TIP TRONIC - widać że nie wiesz co to CMM


A muszę wiedzieć? Co to ma do rzeczy? Nie wiedziałem co nazywasz "sportmode" bo szczerze mówiąc pierwszy raz spotkałem się z takim określeniem w Galancie. Wydawało mi się, że sport mode to jest jeden z trybów pracy w niektórych, AT, ale w Galu tego nie ma.

SWEEPER napisał/a:
Oczywiście że nie powiedz jak sprawdzisz że mam 2,5 a nie 2,0?


Ja tego nie będę sprawdzał, ale kumaty diagnosta od razu zauważy, że to nie jest oryginalny silnik.

Nie robię OT. Treść ogłoszenia wskazuje, że auto ma silnik 2.0 V6 24 zawory. Takie silniki były w galach. Do tego tapicerka z angola i można pomyśleć, że to przełożony Galant z silnikiem 6A12.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.