Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
24-07-2009, 12:26
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Autor Wiadomość
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 03-11-2011, 16:10   

Owczar pisał
pawik, wrzuć foto instalacji. Jak są zamontowane wtryski i reduktor.
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

[ Dodano: 03-11-2011, 16:18 ]
podam że rano wsiadam w auto i od razu jadę dzisiaj 2 km na pb specjalnie sprawdziłem a latem jak stoi na słońcu to nie raz od razu się przełączy na lpg [img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

[ Dodano: 03-11-2011, 16:21 ]
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

[ Dodano: 03-11-2011, 16:25 ]
mar111cin napisał/a:
Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić ;) Lepiej nie jeździj nim po mieście...

druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 :lol:


i jeszcze jedna sprawa ja się wcale nie chwalę
a po mieście też jeżdżę i jest jak najbardziej ok :mrgreen:

[ Dodano: 03-11-2011, 16:25 ]
mar111cin napisał/a:
Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić ;) Lepiej nie jeździj nim po mieście...

druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 :lol:


i jeszcze jedna sprawa ja się wcale nie chwalę
a po mieście też jeżdżę i jest jak najbardziej ok :mrgreen:

[ Dodano: 03-11-2011, 16:33 ]
[img][/img]

[ Dodano: 03-11-2011, 16:37 ]
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

[ Dodano: 03-11-2011, 16:47 ]
Panowie co wy o tym montażu sądzicie jest chyba ok wężyki bardzo krótkie jakieś 2-3 cm nie mierzyłem :mrgreen: od wtrysku od kolektora i od razu koło benzynowych
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2011, 16:47   

Widać, że się postarał gazownik :)
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 03-11-2011, 17:01   

mar111cin napisał/a:
Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić ;) Lepiej nie jeździj nim po mieście...

druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 :lol:


ciekawe jak Ty masz zamontowane wtryski moje są tak jak na fotce
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2011, 17:04   

pawik napisał/a:
Panowie co wy o tym montażu sądzicie jest chyba ok wężyki bardzo krótkie jakieś 2-3 cm nie mierzyłem :mrgreen: od wtrysku od kolektora i od razu koło benzynowych


Optymalnie. Mam identycznie.
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 03-11-2011, 17:24   

a gazownika mam dobrego zna się gościu na robocie :mrgreen:
zgadzam się Owczar optymalnie zamontowane bliżej już się nie dało :mrgreen:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2011, 22:44   

W stagu 8 jednak jest możliwość kalibracji tego wskaźnika diodowego :)
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 03-11-2011, 23:03   

Owczar napisał/a:
W stagu 8 jednak jest możliwość kalibracji tego wskaźnika diodowego


No to dobrze. Ale jak kalibruje sie go :?:
Bo w starszych Stagach takze sie kalibrowalo ten wskaznik programowo :D
Mam tylko nadzieje, ze ulatwili wreszcie kalibracje.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2011, 23:05   

Klikasz na diodę i pod nią wpisujesz próg napięcia dla którego ma się palić.
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2011, 23:08   

Owczar napisał/a:
W stagu 8 jednak jest możliwość kalibracji tego wskaźnika diodowego :)


a działa ? :P i jak dokładnie ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2011, 23:10   

Jak potestuję to napiszę :)
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 03-11-2011, 23:10   

Owczar napisał/a:
Klikasz na diodę i pod nią wpisujesz próg napięcia dla którego ma się palić.


Czyli nic sie nie zmienilo :P
Tak bylo w innych Stagach tez , a wiec zadna nowosc.
Szybciej byloby np. kalibrowac przyciskiem wlacznika ale widac nie chce im sie tego robic.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2011, 23:12   

A to nie wiedziałem, że tak było już ;)

Ale jakby nie było to daje możliwość ustawienia długości palenia poszczególnych diod :) Ale tak jak pisałem. Ciekawsza jest korekta po ciśnieniu gazu.
 
 
adm78 
Forumowicz

Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-11-2011, 10:40   

Witam

Mimo iz wiekszość z Was zna sie na stagu, mimo wszystko zapytam czy ktoś wie czy BRC P&D gazownik z laptopem z tym ich softem może wyregulować instalke nie po mapie a po czasach wtrysków? no i czy mozna na tym ich sofcie obejrzec później obie mapy na jednym wykresie? (czy sie w miare zgrywają) ktoś to widział na oczy?


pozdrawiam
_________________
rafal
 
 
Aborygen 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant Avance V6 A/T '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 9
Skąd: Opole
Wysłany: 04-11-2011, 19:53   

Prosze o pomoc w korekcji mapy. Na gazownika liczyc nie mozna. Jestem laikiem.
z gory dzieki za pomoc.
P.S. Pisze z telefonu i nie potrafie wkleic zdjecie. Prosze o wyrozumialosc.

Instalacja: STAG-300plus, hana2000, Zavoli S

http://imageshack.us/phot...11/lpgmapa.jpg/


Ostatnio zmieniony przez Aborygen 05-11-2011, 00:17, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14389
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-11-2011, 21:46   

Aborygen, niestety linki nie działają.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.