Przesunięty przez: roch_27 24-07-2009, 12:26 |
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 03-11-2011, 16:10
|
|
|
Owczar pisał
pawik, wrzuć foto instalacji. Jak są zamontowane wtryski i reduktor.
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
[ Dodano: 03-11-2011, 16:18 ]
podam że rano wsiadam w auto i od razu jadę dzisiaj 2 km na pb specjalnie sprawdziłem a latem jak stoi na słońcu to nie raz od razu się przełączy na lpg [img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
[ Dodano: 03-11-2011, 16:21 ]
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
[ Dodano: 03-11-2011, 16:25 ]
mar111cin napisał/a: | Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić Lepiej nie jeździj nim po mieście...
druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 |
i jeszcze jedna sprawa ja się wcale nie chwalę
a po mieście też jeżdżę i jest jak najbardziej ok
[ Dodano: 03-11-2011, 16:25 ]
mar111cin napisał/a: | Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić Lepiej nie jeździj nim po mieście...
druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 |
i jeszcze jedna sprawa ja się wcale nie chwalę
a po mieście też jeżdżę i jest jak najbardziej ok
[ Dodano: 03-11-2011, 16:33 ]
[img] [/img]
[ Dodano: 03-11-2011, 16:37 ]
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
[ Dodano: 03-11-2011, 16:47 ]
Panowie co wy o tym montażu sądzicie jest chyba ok wężyki bardzo krótkie jakieś 2-3 cm nie mierzyłem od wtrysku od kolektora i od razu koło benzynowych |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2011, 16:47
|
|
|
Widać, że się postarał gazownik |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 03-11-2011, 17:01
|
|
|
mar111cin napisał/a: | Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić Lepiej nie jeździj nim po mieście...
druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 |
ciekawe jak Ty masz zamontowane wtryski moje są tak jak na fotce |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2011, 17:04
|
|
|
pawik napisał/a: | Panowie co wy o tym montażu sądzicie jest chyba ok wężyki bardzo krótkie jakieś 2-3 cm nie mierzyłem od wtrysku od kolektora i od razu koło benzynowych |
Optymalnie. Mam identycznie. |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 03-11-2011, 17:24
|
|
|
a gazownika mam dobrego zna się gościu na robocie
zgadzam się Owczar optymalnie zamontowane bliżej już się nie dało |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2011, 22:44
|
|
|
W stagu 8 jednak jest możliwość kalibracji tego wskaźnika diodowego |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:03
|
|
|
Owczar napisał/a: | W stagu 8 jednak jest możliwość kalibracji tego wskaźnika diodowego |
No to dobrze. Ale jak kalibruje sie go
Bo w starszych Stagach takze sie kalibrowalo ten wskaznik programowo
Mam tylko nadzieje, ze ulatwili wreszcie kalibracje. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:05
|
|
|
Klikasz na diodę i pod nią wpisujesz próg napięcia dla którego ma się palić. |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:08
|
|
|
Owczar napisał/a: | W stagu 8 jednak jest możliwość kalibracji tego wskaźnika diodowego |
a działa ? i jak dokładnie ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:10
|
|
|
Jak potestuję to napiszę |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:10
|
|
|
Owczar napisał/a: | Klikasz na diodę i pod nią wpisujesz próg napięcia dla którego ma się palić. |
Czyli nic sie nie zmienilo
Tak bylo w innych Stagach tez , a wiec zadna nowosc.
Szybciej byloby np. kalibrowac przyciskiem wlacznika ale widac nie chce im sie tego robic. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:12
|
|
|
A to nie wiedziałem, że tak było już
Ale jakby nie było to daje możliwość ustawienia długości palenia poszczególnych diod Ale tak jak pisałem. Ciekawsza jest korekta po ciśnieniu gazu. |
|
|
|
 |
adm78
Forumowicz
Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-11-2011, 10:40
|
|
|
Witam
Mimo iz wiekszość z Was zna sie na stagu, mimo wszystko zapytam czy ktoś wie czy BRC P&D gazownik z laptopem z tym ich softem może wyregulować instalke nie po mapie a po czasach wtrysków? no i czy mozna na tym ich sofcie obejrzec później obie mapy na jednym wykresie? (czy sie w miare zgrywają) ktoś to widział na oczy?
pozdrawiam |
_________________ rafal
 |
|
|
|
 |
Aborygen
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance V6 A/T '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 9 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-11-2011, 19:53
|
|
|
Prosze o pomoc w korekcji mapy. Na gazownika liczyc nie mozna. Jestem laikiem.
z gory dzieki za pomoc.
P.S. Pisze z telefonu i nie potrafie wkleic zdjecie. Prosze o wyrozumialosc.
Instalacja: STAG-300plus, hana2000, Zavoli S
http://imageshack.us/phot...11/lpgmapa.jpg/
 |
Ostatnio zmieniony przez Aborygen 05-11-2011, 00:17, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14389 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-11-2011, 21:46
|
|
|
Aborygen, niestety linki nie działają. |
|
|
|
 |
|