Jak krok po kroku wymienic komputer w GDI? |
Autor |
Wiadomość |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2012, 07:02 Jak krok po kroku wymienic komputer w GDI?
|
|
|
Moglby ktos opisac jak krpk po kroku wymieic komputer w GDI z 98 r. Na aukcji widzialem ze jest komp, stacyjka z immo i jeszcze jakas skrzyneczka. Gdzie co jest i jak po kolei sie za to zabrac? |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 13-10-2012, 08:53
|
|
|
ecu-komputer (przed liftem) masz obok prawej strony pasażera z przodu zaraz za głośnikiem,pare śrubek i odpinasz kilka wtyczek i masz go w rękach i nowy wkładasz na odwrót,u siebie wymieniałem ecu bez stacyjki ,immo itp i działa. |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2012, 12:14
|
|
|
Ktos jeszcze wymienial bez immo? Ponoc sa 2 komputery? Jeden kolo schowka, a drugi w komorze silnika. Jak na aukcji przykladowy zestaw ktory element gdzie sie znajduje? |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 13-10-2012, 15:15
|
|
|
bez immo podobno wymienia się przed liftem,po lifcie juz z immo. Ten przy grodzi silnika to chyba sterownik wtrysku ale moge się mylić...ja u siebie mam jeszcze jakiś pod radiem ale co to jest to nie wiem. |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2012, 14:42
|
|
|
No wlasnie nie wiadomo gdzie jest ktory. |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 14-10-2012, 16:39
|
|
|
U siebie wymieniłem ten kolo nogi pasazera bo nie bylo podbicia obrotów pod obciazeniem,ale nic to nie dało.Kupując kompa kieruj sie numerami bo muszą się zgadzać... |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 14-10-2012, 22:46
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73831
GDI po lifcie to numer 3 i ECU jest w tunelu pod radiem, przed liftem to 2. Ale nie zawsze jest to regułą. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2012, 16:53
|
|
|
A jak myślicie czy komp na grodzi może mieć wpływ na działanie pompy wysokiego ciśnienia? Czy tylko odpowiada za wtryski? |
|
|
|
 |
rysiul
Mitsumaniak

Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-10-2012, 22:21
|
|
|
To nie jest komputer tylko moduł wykonawaczy - jest tam tylko garstka tranzystów odpowiedzialna za wygenerowanie napiecia 100V i klucze pozwalajace na sterowanie otwarciem wtryskwiaczy. Moduł nie ma wpływu na pracę pompy wysokiego ciśnienia tj. na jej wydajność. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 16-10-2012, 23:18
|
|
|
Pompa wysokiego ciśnienia jest czysto mechanicznym urządzeniem, ma jedynie elektroniczny czujnik ciśnienia podający informacje komputerowi. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2012, 17:03
|
|
|
A ten moduł:
w którym sie mieści miejscu w Carismie GDI w wersji przedliftowej? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-10-2012, 21:22
|
|
|
W konsoli pod kierownicą, jest to przekaźnik systemu przeciwkradzieżowego |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2012, 21:33
|
|
|
Ostatnia proba. Jutro wymienie kompa, a kolega sie uparl na ten czujnik pod kolem pasowym. Jak to nie pomoze to zlomowanie i na czesci |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-10-2012, 21:39
|
|
|
zygizwro napisał/a: | Ostatnia proba. Jutro wymienie kompa, a kolega sie uparl na ten czujnik pod kolem pasowym. Jak to nie pomoze to zlomowanie i na czesci |
Gdyby czujnik wału był przestawiony , silnik by nie odpalił . |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2012, 21:47
|
|
|
Jest tam ponoc jakas blaszka. Ktora czasem moze stykac, a czasem nie. Nie wiem Bartku trzeba sprobowac. |
|
|
|
 |
|