Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Stuki w ukladzie kierowniczym
Autor Wiadomość
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 07-05-2011, 02:47   

czerwony88,
a gdzie taką część można dostać kolego?
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
czerwony88 
Forumowicz

Auto: galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 124
Skąd: częstochowa
Wysłany: 07-05-2011, 03:52   

sipex napisał/a:
a gdzie taką część można dostać kolego?

ja znalazłem na allegro, tylko koniecznie sprawdź w jakim jest stanie przed kupnem
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 07-05-2011, 19:40   

czerwony88,
a powiedz mi czy na przekładni jest frez zewnetrzny a na krzyzaku wewnetrzny?czy na odwrót?bo wymieniem przekładnie na dniach.. a pamiętam żę ten zewnętrzny miałem pęknięty i to może dlatego tak strzela w kolumnie?pzdr
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
czerwony88 
Forumowicz

Auto: galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 124
Skąd: częstochowa
Wysłany: 07-05-2011, 20:52   

Nie pamiętam na 100%(zewnętrzny chyba od strony kierownicy).Ja nie wymieniałem całej przekładni tylko tą część z krzyżakami.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 07-05-2011, 23:48   

aha..ja muszę wymienic przekładnie więc wstrzymam sie z krzyżakiem może też ucichnie po wymianie:)dzięki za info.. może ktoś z kolegów kojaży jak jest z tymi frezami na przekładni i kolumnie kierowniczej?
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
kwaichangcaine 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 16
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 08-05-2011, 13:03   

Też miałem delikatne stuki przy skręcaniu kierownicy. Oddałem do warsztatu. Mechanik tylko podokręcał kolumnę (w szczegóły nie wchodziłem) i już nie stuka. Tak więc nie trzeba od razu brać pod uwagę wymiany części.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-05-2011, 13:16   

kwaichangcaine napisał/a:
Mechanik tylko podokręcał kolumnę
Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał?
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 08-05-2011, 15:04   

Hugo napisał/a:
kwaichangcaine napisał/a:
Mechanik tylko podokręcał kolumnę
Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał?

na tym zdjeciu poniżej zaznaczyłem elementy które w maglu dociskają listwę do ślimaka..
najprawdopodobniej mechanik tą śrubę wkręcił by zlikwidować luz na ślimaku...

tylko nie mam pewności czy to zdjęcie jest maglownicy z galanta
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
kwaichangcaine 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 16
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 08-05-2011, 19:23   

Hugo napisał/a:
kwaichangcaine napisał/a:
Mechanik tylko podokręcał kolumnę
Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał?


Robił mi to w tamtym roku, więc na pewno nie będzie pamiętał, tym bardziej, że na brak klientów nie narzeka...
 
 
Mr_Azathoth 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2 rok 2000
Kraj/Country: UK
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 93
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 26-05-2011, 22:30   

Hej
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Widzialem na YT filmik dotyczacy wycieku z maglownicy gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK.
Tutaj zdjecie LINK1
Link2
Czy warto to wymienic, moze byc zuzyte i dlatego wycieka plyn od wspomagania?
Nikt nie moze/niechce stwierdzic na 100% gdzie dokladnie jest usterka wszyscy diagnozuja (zjebana maglownica - wymienic).

Zna ktos sklep gdzie mozna zamowic tanio dobre przednie wachacze?
Znalazlem takie LINK
Czy to dobra cena?

BTW Jutro zapytam o cene w oficjalnym serwisie. Napisze Wam jaki koszt
Pozdrawiam.
_________________
Szukam swiatla w ciemnosci, mrok oswietla mi droge.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 26-05-2011, 23:08   

inner-wewnętrzny
tie-łącznik
rod-pręt
drążek kierowniczy?;-)
ile ja płaciłem za 555 - 50-75zł?
4 wahacze=924zł, jak na polskie warunki trochę sporawo..zależy jaka firma..ori?bierz i nie pytaj
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka) kosztuje ok 250zł
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-05-2011, 05:49   

Mr_Azathoth napisał/a:
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Drążek kierowniczy. Ten z drugiego linku jest świetnej jakości.
Mr_Azathoth napisał/a:
gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK
Niemożliwe, wymiana drążka kierowniczego nie ma nic wspólnego z wyciekami z maglownicy.
m6riano napisał/a:
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka)
A proste jakiej masz firmy?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 27-05-2011, 13:01   

m6riano napisał/a:
4 wahacze=924zł, jak na polskie warunki trochę sporawo..zależy jaka firma..ori?


Mi to wyglada na Ori. Więc raczej jak tak potwierdzi sprzedawca to cena jest b.dobra.
A kupujac te wahacze z Oyodo czy Yamamoto to i tak wyjdzie taka cena jak powyzej.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 28-05-2011, 00:43   

Hugo napisał/a:
Mr_Azathoth napisał/a:
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Drążek kierowniczy. Ten z drugiego linku jest świetnej jakości.
Mr_Azathoth napisał/a:
gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK
Niemożliwe, wymiana drążka kierowniczego nie ma nic wspólnego z wyciekami z maglownicy.
m6riano napisał/a:
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka)
A proste jakiej masz firmy?


555 lub CTR już nie pamiętam...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 30-05-2011, 22:13   

Podzielę się swoim doświadczeniem ,około 20 tyś km wstecz założyłem końcówki drążków kierowniczych firmy 555, końcówki były zaopatrzone w kalamitkę na dole sworznia , na odlewie był znak graficzny 555 , nie były pokryte żadną farbą zabezpieczającą, natomiast nakrętka miała zabezpieczenie w postaci zawleczki .
Pokryły się rudą w przeciągu tygodnia , guma na sworzniu wytrzymała lecz przepuściła do środka wodę która zamieniła towot w błoto i gałki dostały luz .
Założyłem końcówki firmy DELPHI , zobaczymy jak długo pojeżdżą ?
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.