[EAxx] Stuki w ukladzie kierowniczym |
Autor |
Wiadomość |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 07-05-2011, 02:47
|
|
|
czerwony88,
a gdzie taką część można dostać kolego? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
czerwony88
Forumowicz
Auto: galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 124 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: 07-05-2011, 03:52
|
|
|
sipex napisał/a: | a gdzie taką część można dostać kolego? |
ja znalazłem na allegro, tylko koniecznie sprawdź w jakim jest stanie przed kupnem |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 07-05-2011, 19:40
|
|
|
czerwony88,
a powiedz mi czy na przekładni jest frez zewnetrzny a na krzyzaku wewnetrzny?czy na odwrót?bo wymieniem przekładnie na dniach.. a pamiętam żę ten zewnętrzny miałem pęknięty i to może dlatego tak strzela w kolumnie?pzdr |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
czerwony88
Forumowicz
Auto: galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 124 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: 07-05-2011, 20:52
|
|
|
Nie pamiętam na 100%(zewnętrzny chyba od strony kierownicy).Ja nie wymieniałem całej przekładni tylko tą część z krzyżakami. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 07-05-2011, 23:48
|
|
|
aha..ja muszę wymienic przekładnie więc wstrzymam sie z krzyżakiem może też ucichnie po wymianie:)dzięki za info.. może ktoś z kolegów kojaży jak jest z tymi frezami na przekładni i kolumnie kierowniczej? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
kwaichangcaine
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 16 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 08-05-2011, 13:03
|
|
|
Też miałem delikatne stuki przy skręcaniu kierownicy. Oddałem do warsztatu. Mechanik tylko podokręcał kolumnę (w szczegóły nie wchodziłem) i już nie stuka. Tak więc nie trzeba od razu brać pod uwagę wymiany części. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-05-2011, 13:16
|
|
|
kwaichangcaine napisał/a: | Mechanik tylko podokręcał kolumnę | Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał? |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 08-05-2011, 15:04
|
|
|
Hugo napisał/a: | kwaichangcaine napisał/a: | Mechanik tylko podokręcał kolumnę | Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał? |
na tym zdjeciu poniżej zaznaczyłem elementy które w maglu dociskają listwę do ślimaka..
najprawdopodobniej mechanik tą śrubę wkręcił by zlikwidować luz na ślimaku...
tylko nie mam pewności czy to zdjęcie jest maglownicy z galanta |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
kwaichangcaine
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 16 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 08-05-2011, 19:23
|
|
|
Hugo napisał/a: | kwaichangcaine napisał/a: | Mechanik tylko podokręcał kolumnę | Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał? |
Robił mi to w tamtym roku, więc na pewno nie będzie pamiętał, tym bardziej, że na brak klientów nie narzeka... |
|
|
|
 |
Mr_Azathoth
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA2 rok 2000
Kraj/Country: UK
Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 93 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: 26-05-2011, 22:30
|
|
|
Hej
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Widzialem na YT filmik dotyczacy wycieku z maglownicy gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK.
Tutaj zdjecie LINK1
Link2
Czy warto to wymienic, moze byc zuzyte i dlatego wycieka plyn od wspomagania?
Nikt nie moze/niechce stwierdzic na 100% gdzie dokladnie jest usterka wszyscy diagnozuja (zjebana maglownica - wymienic).
Zna ktos sklep gdzie mozna zamowic tanio dobre przednie wachacze?
Znalazlem takie LINK
Czy to dobra cena?
BTW Jutro zapytam o cene w oficjalnym serwisie. Napisze Wam jaki koszt
Pozdrawiam. |
_________________ Szukam swiatla w ciemnosci, mrok oswietla mi droge.
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 26-05-2011, 23:08
|
|
|
inner-wewnętrzny
tie-łącznik
rod-pręt
drążek kierowniczy?;-)
ile ja płaciłem za 555 - 50-75zł?
4 wahacze=924zł, jak na polskie warunki trochę sporawo..zależy jaka firma..ori?bierz i nie pytaj
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka) kosztuje ok 250zł |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-05-2011, 05:49
|
|
|
Mr_Azathoth napisał/a: | Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END' | Drążek kierowniczy. Ten z drugiego linku jest świetnej jakości. Mr_Azathoth napisał/a: | gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK | Niemożliwe, wymiana drążka kierowniczego nie ma nic wspólnego z wyciekami z maglownicy. m6riano napisał/a: | Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka) | A proste jakiej masz firmy? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 27-05-2011, 13:01
|
|
|
m6riano napisał/a: | 4 wahacze=924zł, jak na polskie warunki trochę sporawo..zależy jaka firma..ori? |
Mi to wyglada na Ori. Więc raczej jak tak potwierdzi sprzedawca to cena jest b.dobra.
A kupujac te wahacze z Oyodo czy Yamamoto to i tak wyjdzie taka cena jak powyzej. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 28-05-2011, 00:43
|
|
|
Hugo napisał/a: | Mr_Azathoth napisał/a: | Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END' | Drążek kierowniczy. Ten z drugiego linku jest świetnej jakości. Mr_Azathoth napisał/a: | gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK | Niemożliwe, wymiana drążka kierowniczego nie ma nic wspólnego z wyciekami z maglownicy. m6riano napisał/a: | Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka) | A proste jakiej masz firmy? |
555 lub CTR już nie pamiętam... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 30-05-2011, 22:13
|
|
|
Podzielę się swoim doświadczeniem ,około 20 tyś km wstecz założyłem końcówki drążków kierowniczych firmy 555, końcówki były zaopatrzone w kalamitkę na dole sworznia , na odlewie był znak graficzny 555 , nie były pokryte żadną farbą zabezpieczającą, natomiast nakrętka miała zabezpieczenie w postaci zawleczki .
Pokryły się rudą w przeciągu tygodnia , guma na sworzniu wytrzymała lecz przepuściła do środka wodę która zamieniła towot w błoto i gałki dostały luz .
Założyłem końcówki firmy DELPHI , zobaczymy jak długo pojeżdżą ? |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
|