Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-12-2013, 22:15   

A da się tam coś podczas montażu źle zrobić?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-12-2013, 22:25   

deejay napisał/a:
Dla mnie przyczyną problemu była tu sztuka montażu
Nie sądzę.
 
 
MIchał89 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 19
Skąd: Suwałki
Wysłany: 06-01-2014, 22:47   

witam, mam tylko jedno pytanie, bo mam podobne objawy jak tu wszyscy pisali, u mnie przy przyspieszaniu pomiędzy 80-100 km/h są drgania, ale gdy w tym momencie wcisne sprzęgło jest ok, czy to jest przegub wewnętrzny ?
_________________
michał
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-01-2014, 07:51   

MIchał89 napisał/a:
przy przyspieszaniu pomiędzy 80-100 km/h są drgania, ale gdy w tym momencie wcisne sprzęgło jest ok, czy to jest przegub wewnętrzny ?
No nie bardzo. Wibracje od zużytych przegubów wewnętrznych są najsilniejsze na 2 biegu i na początku przyśpieszania.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 05-03-2014, 22:16   

U mnie jest tak:

od ok 80km/h zaczynam czuć wibracje (delikatne)
od ok 120km/h wyraźnie wyczuwalne
od ok 140km/h telepie strasznie

- zarowno gdy przyspieszam jak i gdy odpuszczam gaz
- wyczuwalne na kierownicy (lewo prawo), na podłodze, pedale gazu

koła zimowe/koła letnie - bez zmian

jak żyć? :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-03-2014, 14:00   

Podepnę się pod temat.
U mnie sprawa wygląda następująco:
Mam obecnie automatyczną skrzynię bez TIP.
mniej więcej tak około 80km/h i 2 tyś obrotów (nie wiem który to bieg) zaczynają się wibracje przy dodawaniu gazu po odpuszczeniu gazu wibracje ustępują.

Powyżej 100km nie ma już tego problemu ale wtedy obroty mam powyżej 3 tys.
Z tego wątku wynika że prawdopodobnie poleciały mi przeguby wewnętrze.

Czy mogę przełożyć całe przeguby z takiego samego galanta z manualną skrzynią biegów?
Oba auta to wersje SE Kombi z 1998r z takim samym silnikiem. Różnią się tylko skrzynią biegów.
pozdrawiam
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 09-09-2015, 14:47   

Witam,

u mnie podobne historie, do 120 wibracje bardzo nieregularne pojawiajace sie przy dodawaniu gazu, ale czasami wyczuwalne przy stalej jezdzie.
Powyzej 120 wibracje zawsze odczuwalne, przy czym raz lepiej raz gorzej.
Eliminuje po kolei, opony nowe , nowe lozyska dalej to samo.
Pora na przeguby, tu pojawia sie problem z dostepnoscia czesci. znalazlem na Alle wewnetrzne firmy Berg, ktos cos slyszal?
Jak sie sprawa wyjasni to zrobie update.
_________________
-----------------------
Carisma 1.8 GDI '98
Galant 2.0 '97
Galant 2.5 '00
Ostatnio zmieniony przez bartek_fc 16-09-2015, 14:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-09-2015, 15:31   

bartek_fc napisał/a:
Jak sie sprawa wyjasni to zrobie update.
Koniecznie.
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 16-09-2015, 14:21   

Przeguby zawmowione przez Alle i niespodzianka, prawe maja inne uzebienie od lewych.
Czy to jest normalne?
Lewa strona ma 33 w zewnetrznym i 24 wewnetrznym,
Prawa za to 24 w zewnetrznym i 25 wewnetrznym.

Wymienilem tylko lewa strone, bicie jak bylo tak jest.
_________________
-----------------------
Carisma 1.8 GDI '98
Galant 2.0 '97
Galant 2.5 '00
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-09-2015, 14:41   

bartek_fc napisał/a:
Wymienilem tylko lewa strone, bicie jak bylo tak jest.
Bo w 99% bije prawa (długa) półoś.
 
 
Seba75 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 84
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-09-2015, 22:40   

Hejka.A ja dzisiaj zauważyłem,że na zimnym silniku jak dodaje delikatnie gazu to czuje delikatne"mrowienie"na pedale gazu.Jak silnik rozgrzany to już jest ok.Dziwne uczucie.Czy ktoś z Was spotkał sie z takim czymś?
 
 
lortek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: Starachowice
Wysłany: 22-12-2015, 14:25   

Odświeżyłbym trochę temat. Podczas przyspieszania od zera czuć na 1 i 2 biegu wibracje/trzęsienie w szczególności odczuwane na siedzeniu. Od 3 w górę nic takiego nie ma :(
Ktoś coś podpowie ?
_________________
Mój Rekinek : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-12-2015, 14:29   

lortek napisał/a:
Ktoś coś podpowie ?
Przeguby wewnętrzne kaput (najczęściej prawy pada). Książkowe objawy.
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-12-2015, 16:27   

Miałem podobnie w swoim Legnumie. Okazało się że poprzedni właściciel założył felgi z większym otworem na piastę i poskąpił na pierścień centrujący. Tzn nie było pierścienia a felgi układały się jak chciały. To też może być przyczyna wibracji przy dużych prędkościach.
_________________

 
 
muka997 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 265
Skąd: Południe Polski
Wysłany: 23-12-2015, 14:45   

u mnie było podobnie, ale ja miałem pierścienie centrujące, tylko w prawym przednim był on uszkodzony i już nie spełniał swojej funkcji tak jak powinien koło też się układało jak chciało, po wymianie pierścienia, problem znikł
Ostatnio zmieniony przez muka997 28-12-2015, 23:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.