Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: swinks_UK
19-06-2009, 00:12
[EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-02-2012, 22:04   

Do tej pory nikt nie podjął tego tematu z "aktualizacją" licznika. Moze dlatego, że to śliski temat, ale sam chętnie dowiedziałbym się jak odo zlicza impulsy i czy w ogóle flash jest możliwy.
Póki co chętnego na rozbiórkę modułu odo nie było.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 06-02-2012, 22:07   

Trawkins chyba podjął ten temat ? i zrealizował czy to tylko plotki ? :wink:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
kaczor666000 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 6
Skąd: rzeszów
Wysłany: 12-02-2012, 16:11   

swinks_UK, siemka mam pytanie co do zegarow w galacie w hc jak siciagles wskazowki i puzniej je zalozyles czy jest jakies ustawienie ich
_________________
krzysztof
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-02-2012, 18:37   

Nie da się ich źle założyć, pasują w jedno miejsce.
 
 
Brzucho
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2012, 16:06   

Moze ktos wrzucic raz jeszcze rozpiske kostek do zegarów, bo mi cos wsiaknelo a potrzebuje.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 11-03-2012, 16:28   

Brzucho, trzym:

By galv6 at 2011-09-25

_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Brzucho
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2012, 16:29   

:mrgreen: a dziekowac dziekowac :D
 
 
Mare 
Mitsumaniak
Mare


Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-04-2012, 20:30   

Dzisiaj z Michałem walczyliśmy z zegarami od GDI. Nastąpiła adaptacja do V6.

Wszystko wydawało się iść gładko, ale okazało się, że wartości rezystorów, pokazanych na obrazku z pierwszej strony nie są prawidłowe.

Jest kilka różnic, rezystor oznaczony jako 33k - faktycznie powinien mieć wartość około 330 ohmów.... rezystory po prawej stronie, oznaczone kolejno 11k, 10k oraz 9.1 wszystkie 3 faktycznie muszą mieć wartość 10k każdy. W zegarach HC od GDI inną wartość ma również drugi kondensator ponad tym, który oznaczony jest do wymiany. Na rysunku do V6 wartość jest prawidłowa (w gdi ma być 472 nie 473 ) :D

Jak będę miał chwilę, to ogarnę obrazek, i wkleję tu z prawidłowymi wartościami dla V6. :D Póki co, dopiero wróciłem i jestem skonany.

Niemniej jednak, operacja się udałą, a pacjent nawet przeżył ;p
_________________
Capoeira e minha vida...

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-04-2012, 21:14   

Mare napisał/a:

Jest kilka różnic, rezystor oznaczony jako 33k - faktycznie powinien mieć wartość około 330 ohmów.... rezystory po prawej stronie, oznaczone kolejno 11k, 10k oraz 9.1 wszystkie 3 faktycznie muszą mieć wartość 10k każdy. W zegarach HC od GDI inną wartość ma również drugi kondensator ponad tym, który oznaczony jest do wymiany. Na rysunku do V6 wartość jest prawidłowa (w gdi ma być 472 nie 473 ) :D

Interesujące.... :doubt:
Wszystkie wartości na obrazkach są wartościami jakie stosował producent. A więc opór 33K (nie, nie ma błędu odczytu), tak samo jak i opory w układzie dzielnika (co widać na zdjęciu). Kondesator też ma wybite pieczątką 473 :wink:

W każdym razie, ważne że działa. :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Jan4iks 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Lotva
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 2
Skąd: Latvia
Wysłany: 16-04-2012, 21:07   

Here are my measurements:



With color-marked differences between 6 and 4 cylinder engines HC dashboard.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-04-2012, 21:13   

Nice one Janis.
Very handy info.
Thanks for coming here from CVR4 :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Jan4iks 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Lotva
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 2
Skąd: Latvia
Wysłany: 16-04-2012, 21:19   

Only here it is more difficult with the polish language, but Google rescues me :D .
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 16-04-2012, 21:23   

Cytat:
Only here it is more difficult with the polish language, but Google rescues me :D .

Don't bother ;)
Feel free to write in English here
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-04-2012, 21:29   

fj_mike napisał/a:
Feel free to write in English here


This is not a problem, but Jan4iks, must also read :)
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 16-04-2012, 21:36   

czy moze ktos odswiezyc temat podłączenia zegarow hc 2,5v6 manual do gala 2,5v6 automat 98 rok ?, chodzi mi o dokładne zdjecia co z czym zmostkowac itd
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.