Otwarty przez: swinks_UK 19-06-2009, 00:12 |
[EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-02-2012, 22:04
|
|
|
Do tej pory nikt nie podjął tego tematu z "aktualizacją" licznika. Moze dlatego, że to śliski temat, ale sam chętnie dowiedziałbym się jak odo zlicza impulsy i czy w ogóle flash jest możliwy.
Póki co chętnego na rozbiórkę modułu odo nie było. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8674 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 06-02-2012, 22:07
|
|
|
Trawkins chyba podjął ten temat ? i zrealizował czy to tylko plotki ? |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
kaczor666000
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 6 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 12-02-2012, 16:11
|
|
|
swinks_UK, siemka mam pytanie co do zegarow w galacie w hc jak siciagles wskazowki i puzniej je zalozyles czy jest jakies ustawienie ich |
_________________ krzysztof |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-02-2012, 18:37
|
|
|
Nie da się ich źle założyć, pasują w jedno miejsce. |
|
|
|
 |
Brzucho [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2012, 16:06
|
|
|
Moze ktos wrzucic raz jeszcze rozpiske kostek do zegarów, bo mi cos wsiaknelo a potrzebuje. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 11-03-2012, 16:28
|
|
|
Brzucho, trzym:
By galv6 at 2011-09-25
 |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Brzucho [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2012, 16:29
|
|
|
a dziekowac dziekowac |
|
|
|
 |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2012, 20:30
|
|
|
Dzisiaj z Michałem walczyliśmy z zegarami od GDI. Nastąpiła adaptacja do V6.
Wszystko wydawało się iść gładko, ale okazało się, że wartości rezystorów, pokazanych na obrazku z pierwszej strony nie są prawidłowe.
Jest kilka różnic, rezystor oznaczony jako 33k - faktycznie powinien mieć wartość około 330 ohmów.... rezystory po prawej stronie, oznaczone kolejno 11k, 10k oraz 9.1 wszystkie 3 faktycznie muszą mieć wartość 10k każdy. W zegarach HC od GDI inną wartość ma również drugi kondensator ponad tym, który oznaczony jest do wymiany. Na rysunku do V6 wartość jest prawidłowa (w gdi ma być 472 nie 473 )
Jak będę miał chwilę, to ogarnę obrazek, i wkleję tu z prawidłowymi wartościami dla V6. Póki co, dopiero wróciłem i jestem skonany.
Niemniej jednak, operacja się udałą, a pacjent nawet przeżył ;p |
_________________ Capoeira e minha vida...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-04-2012, 21:14
|
|
|
Mare napisał/a: |
Jest kilka różnic, rezystor oznaczony jako 33k - faktycznie powinien mieć wartość około 330 ohmów.... rezystory po prawej stronie, oznaczone kolejno 11k, 10k oraz 9.1 wszystkie 3 faktycznie muszą mieć wartość 10k każdy. W zegarach HC od GDI inną wartość ma również drugi kondensator ponad tym, który oznaczony jest do wymiany. Na rysunku do V6 wartość jest prawidłowa (w gdi ma być 472 nie 473 )
|
Interesujące....
Wszystkie wartości na obrazkach są wartościami jakie stosował producent. A więc opór 33K (nie, nie ma błędu odczytu), tak samo jak i opory w układzie dzielnika (co widać na zdjęciu). Kondesator też ma wybite pieczątką 473
W każdym razie, ważne że działa. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Jan4iks
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Lotva
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 2 Skąd: Latvia
|
Wysłany: 16-04-2012, 21:07
|
|
|
Here are my measurements:
With color-marked differences between 6 and 4 cylinder engines HC dashboard. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-04-2012, 21:13
|
|
|
Nice one Janis.
Very handy info.
Thanks for coming here from CVR4 |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Jan4iks
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Lotva
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 2 Skąd: Latvia
|
Wysłany: 16-04-2012, 21:19
|
|
|
Only here it is more difficult with the polish language, but Google rescues me . |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 16-04-2012, 21:23
|
|
|
Cytat: | Only here it is more difficult with the polish language, but Google rescues me . |
Don't bother
Feel free to write in English here |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-04-2012, 21:29
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Feel free to write in English here |
This is not a problem, but Jan4iks, must also read |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|