Przesunięty przez: Hubeeert 04-09-2006, 19:23 |
ASO - tu chwalimy i wieszamy psy |
Autor |
Wiadomość |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 13-05-2011, 08:15
|
|
|
SPIDER-ek napisał/a: | Napisałem mailika o "korek wlewy oleju" do silnika. | Trzeba było pytać o nakrętkę nr 710
Ja wszedłem na strone MMC i czytam:
Cytat: | Kontakt z naszymi obecnymi i przyszłymi Klientami jest dla nas najważniejszy. Dlatego jeśli chcą nam Państwo przekazać informacje i opinie lub mają Państwo pytania, do dyspozycji oddajemy Biuro Obsługi Klientów.
Infolinia jest do Państwa dyspozycji: poniedziałek – piątek 9.00-17.00
+ 48 22 46 31 940 | Oczywiście przez dwa dni się nie dodzwoniłem, więc się zezłościłem i zadzwoniłem do Jackie'go, który jak zwykle miał dla mnie czas i udzielił mi wszystkich niezbędnych informacji więc jak zwykle polecam GRAFIX |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2011, 21:38
|
|
|
SPIDER-ek napisał/a: | I facet z wielka łachą odebrał telefon i słychać było że wogóle nie ma ze mną ochoty rozmawiać. Jakaś masakra. |
Byłem u nich na jazdach testowych przed kupnem. Wrażenie identyczne - miałem wrażenie, że generalnie im przeszkadzam Przejechałem się, podziękowałem i już więcej się nie pojawiłem. A kupiłem w innym miejscu. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-05-2011, 11:22
|
|
|
cns80 napisał/a: | Cytat:
Kontakt z naszymi obecnymi i przyszłymi Klientami jest dla nas najważniejszy. Dlatego jeśli chcą nam Państwo przekazać informacje i opinie lub mają Państwo pytania, do dyspozycji oddajemy Biuro Obsługi Klientów.
| Ten wpis na stronie to tylko w ramach konkursu na żart roku Po co przekazywać opinie skoro i tak nikt ich nie bierze pod uwagę i nie wyciąga ani konsekwencji, ani co gorsza wniosków |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 16-05-2011, 13:44
|
|
|
Po to aby użytkownik wiedział jakie serwisy ma omijać |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-05-2011, 13:49
|
|
|
Juiceman napisał/a: | Po to aby użytkownik wiedział jakie serwisy ma omijać | po to jest Forum, a nie MMC, bo w razie uwag klientów to MMC broni ASO jak lwica młode - nawet jak są bardzo niegrzeczne |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
SPIDER-ek
Mitsumaniak

Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 1556 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2011, 21:08
|
|
|
Jak czytam te wszystkie posty o naszych ASO, to po prostu mam wrażenie że ludzie tam pracujący albo robią to za karę, albo po prostu maja gdzieś tą robotę.
Jak to jest że chcąc naprawiać samochód porządnie zawsze myślałem o ASO, a teraz to myślę że albo szczęście jeżeli znajdę jakiegoś magika mechanika z zamiłowania, albo trzeba jeździć tak długo aż się samochód rozsypie i kupić następny:) Będzie chyba taniej:) |
_________________ Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum
|
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3600 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-05-2011, 22:47
|
|
|
Ech jak to łatwo uogólnić....A jakoś tak się dzieje, że klientów ASO przybywa, jakość się poprawia a marka zwyżkuje....zapominacie, że klient niezadowolony o tym napisze a zadowolony? Jakoś nie sądzę. Nie jest tak źle jak by się mogło wydawać z lektury postów powyżej (co nie oznacza, że wpadek nie ma - GOD MODE jakoś nas nie sięgnął jeszcze ) Generalnie każde ASO ma swoich zagorzałych fanów i ludzi, którzy pojadą tylko do nich ale również mamy "osobistych" wrogów (ba, czasem zasłużenie ) na których nie podziała żadna argumentacja, wystarczy nieco wyważyć opinię i będzie gut
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-05-2011, 08:14
|
|
|
Jackie napisał/a: | Ech jak to łatwo uogólnić....A jakoś tak się dzieje, że klientów ASO przybywa, jakość się poprawia a marka zwyżkuje....zapominacie, że klient niezadowolony o tym napisze a zadowolony? | Bo Ty Jackie jesteś nieliczny wyjątek potwierdzający regułę. Jak może Ci nie przybywać klientów, skoro wykończyłeś lokalną konkurencję Zresztą już kilka razy pisałem, że trzymasz poziom - jak np. przy wymianie linki maski. Jak dla mnie profesjonalne podejście i pełny szacunek. Nie ważne kto miał naprawdę rację - sprawa została załatwiona ku zadowoleniu i wdzięczności klienta, który o tym na forum napisał łącznie z deklaracjami ponownych wizyt. Jakość ASO poznaje się nie na płatnych przeglądach, kiedy nic się nie dzieje i trzeba tylko wymienić olej, filtry, klocki, ale wtedy kiedy potrzebne jest mądre rozwiązanie problemu, który się ujawnił. Gwiazdorskie wystąpienia przedstawicieli MMC wspierających ASO ostatnio w mediach jak np. odpowiedź na rdzewiejącą L-kę, czy malowanego nowego Outka w Krakowie trudno zakwalifikować do przykładów wysokiej jakości obsługi i tego, czego można się spodziewać po renomowanej jakby nie było marce.
Twój serwis jak dla mnie ma niestety jedną zasadniczą wadę - jest baaaaaardzo daleko Po za tym to chwaliłem Twój serwis po przeglądzie -więc zadowolony też pisze. Może tylko powodów do zadowolenia w innych obszarach użytkowania Mitsu ma nieco mniej.
BTW Twoi koledzy zamontowali kamerę na hali z monitorem teoretycznie dla klientów (monitor jest w innej części salonu niż miejsca siedzące dla klientów serwisu), też masz już coś takiego? Zawsze to dla klienta przynajmniej wrażenie czuwania nad losem autka w czasie przeglądu. Jackie napisał/a: | co nie oznacza, że wpadek nie ma - GOD MODE jakoś nas nie sięgnął jeszcze | skoro zasięgnąłeś z klasyki, to GOD MODE wiązał się jednak z wieloma niedogodnościami |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2011, 01:21
|
|
|
koledzy a jest gdzieś w sieci dostępny materiał z tej turbo kamery o Outlanderze ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Karim
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-03-2012, 13:31 AUTO GT to najlepszy dealer w Warszawie!
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...1031501#1031501 jest to ASO na ul. Krasnobrodzkiej w Warszawie! Niech przeczytają, bo ja sprawy tak nie zostawię napewno...TVN TURBO? co proponujecie?
A więc idąc dalej tropem poszukiwań godnego przedstawiciela japońskiej marki na naszym rynku, mogę śmiało polecić serwis AUTO GT!!! ludzie którzy tam pracują są w 100% godni pochwały! Zarówno Pani jak i Pan, z którymi kontaktowałem się w sprawach serwisowych wykazali się bardzo dużym profesjonalizmem w każdym calu! Ponieważ usterka jest trudna, sięgnęli bardzo ciekawych rozwiązań, o czym nie mam zamiaru podpowiadać ich konkurencji. Wszystko załatwiłem z przyjaznej i miłej atmosferze, co jeszcze bardziej umocniło mnie w przekonaniu, że właśnie tam teraz będę serwisował auto. |
Ostatnio zmieniony przez Karim 05-04-2012, 08:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jaker
Forumowicz
Auto: Galant Avance 2.5 V6 00'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-03-2012, 14:01
|
|
|
Ja odradzam ASO w Radomiu. Pojechałem tam na przegląd przedzakupowy Galanta, zapłaciłem bagatela 350 zł (w końcu auto kupuje się na lata więc wolałem mieć pewność co biorę) i nie zdiagnozowali takiej "drobnostki" jak brak sprzęgła. Na ich usprawiedliwienie dodam, że w Japan Service na Cyprysowej też się nie dopatrzyli żadnych odstępstw tłumacząc, że ten typ tak ma. W końcu bardziej ogarnięty mechanior stwierdził, że trzeba robić i się okazało, że faktycznie, tarcza sprzęgła była nieźle zjechana. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 20-03-2012, 21:58 ASO Nowy Sącz - Autocomplex
|
|
|
Chciałem opisać wam moją ostatnią historie jaka mnie spotkała w ASO.
Niedawno mój nowy Lancer przechodził akcje serwisową. Sprawą się
dość zainteresowałem jak to maniak jedyne 90 sztuk w naszym kraju i trafiło też na
mnie. Chodzi o wypaczenie się koła w alternatorze co w najgorszym
przypadku mogło się skończyć brakiem ładowania. Mitsubishi wymienia
cały alternator na nowy więc spoko, ja nie zauważyłem nic niepokojącego
mimo że lanćerek niema roku i śmignął już 20 tys. Umówiłem się w
moim miejscowym Nowosądeckim ASO mimo że kolega Mazin przestrzegał mnie
że ten Serwis daleko odbiega od rzetelności.
Nie przedłużając po wymianie alternatora wracam do domu i już po 1 km
coś nie tak samochód niema mocy okazuje się że turbo nie działa. Wracam
i zgłaszam pan który mnie obsługiwał i elektryk który wymieniał
alternator stwierdzają że podczas wymiany alternatora doszło do
mechanicznego uszkodzenia sterowania turbodoładowania!
Wpadam w szał i nie dowierzam że podczas tak prostej czynności można tak popsuć. Samochód zostaje w servisie i jak tylko przyjdzie nowa
część mają to wymienić.Ja dostaje zastępczą kia.
Gdy odbieram samochód 3 dni pòžniej okazuje się że elektryk w servisie
sam próbował skleić tą cześć świadczy o tym klej na złamanej
części. Najgorsze jest to że zataił cały proceder myśląc że to się nie wyda. To ma byś ASO !!! Gdzie moralność gdzie rzetelność
Nóż się otwiera w kieszeni .
W ramach rekompensaty w najbliższym przeglądzie robocizne mam za darmo i 10%
zniżki na części. Tylko wątpię czy moja noga tam powstanie.
Może jestem przewrażliwiony i przyzwyczajony do Angielskich serwisów. Rozumiem
Pomyłki się zdarzają i to nieuniknione, choć w tym wypadku naprawdę nie powinni tego zepsuć. Zostało to zepsute i zatajone i to naprawdę poniżej pasa
Kosztowało mnie to wiele nerwów i musiałem bluzgać z błotem ludzi aż nie
miło i nie lubię tego robić ale nie wytrzymałem. Gdy samochód odebrałem
zrobiłem małą trasę i sprawdziłem wszystko modląc się byle wszystko było ok bo miałem już wizje że wykręcono mi części lub po drodze uszkodzono coś jeszcze
po fakcie wczoraj zobaczyłem jeszcze ze została złamaną ochrona śruby i przewodu w alternatorze
Plastikowa nie istotna część ale razi i po całej sprawie nie powinienem tego tam znaleźć, ja nigdy bym nie oddał tak samochodu przecież ta zaślepka dość duża Dało mi to kropkę nad "i" że to nie ASO - tylko Banda partaczy i którzy nie wiedzą czym są standardy
Przecież zawalili na całej Lini i po całym tym zamieszaniu ja jeszcze znajduje kawałek
złamanego plastiku
- zastanówcie się nad wyborem tego akurat ASO. zaoszczędzicie 100- 200 zł
a możecie stracić wiele więcej. A przestrzegał mnie Mazin. |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
simij
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 65 Skąd: Kraków / Jaworzno
|
Wysłany: 26-03-2012, 21:22
|
|
|
Za jakieś 2 miesiące czeka mnie pierwsza wizyta w ASO... już się boję... |
_________________ To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata.
- Na litość boską, królowo - zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.
 |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 01-04-2012, 11:21 Ja pochwale ASO Sobczyk Opole
|
|
|
Ja muszę pochwalić ASO Sobczyk Opole.Dobra i miła obsługa a nadto mogę osobiście być przy samochodzie podczas ewentualnych przeglądów. Ceny są do negocjacji.Ostatnio wymieniali mi uszczelniacz na wale a przy okazji darmowo po dokręcali to co było luźne i zlikwidowali brzęczenie obudowy filtra powietrza.Jak na ten moment jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
quarniento
Forumowicz
Auto: ASX diesel na cztery łapcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 33 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2012, 01:10
|
|
|
Po lekturze paru najmłodszych stron widzę, że za dobrym ASO trzeba będzie pojeździć, najlepiej z mapą i świecą.
Pozytyw, że się DPF wypali no i poznaj swój kraj .
W sumie to smutne, że marka z takimi tradycjami a jednocześnie proponująca nowoczeny sprzęt moczy u nas na autoryzowanym (czytaj obowiązkowym) serwisie.
Kupiłem właśnie ASX 1,8 na cztery kapcie i będę wdzięczny za rady gdzie się zapisać na przeglądy i ew usterki - Warszawa/okolice , ew. na płd-zach. w rozsądnych odległościach.
Mam nadzieje, że demonizuje problem i nie będę tracił nerwów na sytuacje jak wyżej.
Może jakiś usystematyzowany regionami ranking ASO by zdopingował ?
ps
mój wcześniejszy wpis w dziale polecane warsztaty/Mazowieckie
http://forum.mitsumaniaki...=1501&start=390 |
|
|
|
 |
|