Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Antena automatyczna i dachowa
Autor Wiadomość
Kamil-2k 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6, 1998
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: Polkowice
Wysłany: 01-06-2009, 15:25   

Jak kupiłem auto ( od starszego pana z niemiec) to był orginalny blaupunkt na CD. Nie pamietam jak wtedy antena działała. Odrazu wsadziłem swoje radio sony cd mp3 usb i takie tam nie pamietam nazwy :) . Ale miałem je też w Eclipsie i tam mogłem sterować anteną z radia a w galu nie mogę. Nawet tą samą przejściówke mam. Musze poprostu wyciągnać radio, odpiąć i zobaczyć czy antena bedzie się wysuwała i wtedy wszystko będzie jasne. Dzięki za odpowiedź, właśnie coś mi nie pasowało z tą anteną ale myślełem, że w galach jest podpięta pod stacyjke. Jak znajdę czas to zerknę.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-06-2009, 15:30   

Podejrzewam, że ktoś coś przerobił i zamiast do remote z radia podpiął pod kabel który zaisla radyjko, ale jak wyjmiesz to będzie jasne. Na przejściówce ISO>>Mitsubishi masz opisane kabelki. Zobacz do którego pinu idzie remote z radia i zobacz czy po drugiej stronie kostki nie jest coś narzeźbione.
Jeśli już podepniesz pod radio, to powienien zniknąć problem z chowaniem podczas odpalania, nawet jak radio przygaśnie.
 
 
grzala61 
Forumowicz

Auto: Galant 2000 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Giżycko
Wysłany: 18-06-2009, 13:32   

jak odkrecić tą antenę ?
od dołu wszystkie śruby odkręciłem a na górze gdzieś się trzyma.





 
 
j13mk 
Mitsumaniak


Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 284
Skąd: Car-nice (West Coast)
Wysłany: 18-06-2009, 14:21   

Anteny mocowane są za pomocą górnej nakrętki, musisz ją odkręcić wtedy całość zejdzie w dół .
_________________
01706/KMM - J13MK
 
 
 
grzala61 
Forumowicz

Auto: Galant 2000 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Giżycko
Wysłany: 18-06-2009, 14:30   

j13mk napisał/a:
Anteny mocowane są za pomocą górnej nakrętki, musisz ją odkręcić wtedy całość zejdzie w dół Obrazek.


Ja ją próbowałem kombinerkami odkręcić i nie chce iść, w którą stronę w lewo czy prawo odkręcać ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-06-2009, 14:44   

To jest standardowy gwint. Odkręcasz przeciwnie do wskazówek zegara.
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2009, 16:58   

Ja też się swego czasu z tym nawalczyłem kombinerkami, psiknąłem wd40 i po jakimś czasie poszło... Trzeba się uzbroić w cierpliwość...
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 18-06-2009, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2009, 21:37   

Wowik napisał/a:
Proponuje śrubokręt i młoteczek, delikatnie w rowek nakrętki.

W tym sęk, że to siedzi można powiedzieć na takiej gumie, która wszystko amortyzuje i można stukać do... ;) Zaczynałem właśnie od młoteczka, ale kombinerkami poszło zdecydowanie szybciej.
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
Wowik 
Mitsumaniak
Paweł


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Jawoross
Wysłany: 19-06-2009, 20:18   

Spoko spown, Ja zacznałem od młoteczka i zakończyłem na mloteczku, poszło ok.
_________________
99'Galant 2.4
97'Carisma 1.8
 
 
 
grzala61 
Forumowicz

Auto: Galant 2000 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Giżycko
Wysłany: 21-06-2009, 22:02   

a nie ma jakiegoś klucza do tego, w serwisie nie mają, bo nie poszło mi ani kombinerkami ani śrubokrętem
 
 
Wowik 
Mitsumaniak
Paweł


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Jawoross
Wysłany: 21-06-2009, 22:09   

Spróbuj francuzem tylko osłoń nakrętke jakąś bawełną. Ten klucz jest zaciskający się i powinien się sprawdzić.Powodzenia
_________________
99'Galant 2.4
97'Carisma 1.8
 
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-06-2009, 22:18   

Witam!sprobuj kawalkiem detki zabezpieczyc nakretke i uzyj klucza do rur tylko delikatnie by plastik nie pekl!
 
 
Grzechoo88
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2009, 23:52   

Odświeżę temat...

Ja miałem taką sytuację że antena mi się często zacinała, zawsze na tym samym poziomie (między 3 a 4 elementem od góry; 2 a 3 patrząc od dołu i po schowaniu się anteny wystawało zawsze z 15 cm bata) więc postanowiłem ten moment oczyścić wykorzystując papier wodny i różne tam środki czyszczące. jak się okazało kilka dni później motyw z papierem to był mój błąd. Łączenie o dziwo było chyba zbyt luźne i przy którymś z kolei wysuwaniu się anteny postanowiła ona podzielić się na 2 części.



Efekt końcowy był taki że 3 górne poziomy zwisały sobie pionowo w dół trzymając się na samej żmijce którą bezproblemowo sobie wyjąłem z mechanizmu. Innymi słowy mechanizm "wypluł" żmijkę :P Według mnie żmijka jest cała. Możliwe że uda mi się nakręcić ją spowrotem na mechanizm ale problemem jest sam bat. I tu pytanie do was:
Czy da się kupić sam bat z żmijką? Jeśli nie to czy jest możliwość zapakowania mojej żmijki do innego bata? Jeśli nic z tych rzeczy to co innego kombinować? od razu mówię że interesuje mnie tylko automatycznie wysuwana antena.

Postanowiłem dziś sprawdzić jak wyglądałaby sytuacja z ewentualną wymianą i napotkałem na pewne problemy demontażowe

1. Nie mogę odczepić tego zatrzasku coś... (widok przez otwór w karoserii na antenę)


2. Co to za wężyk brnie do mechanizmu?

Wężyk jest w środku pusty, więc co to za pneumatyka? Dość ciasno on tu siedzi więc z ewentualnym ponownym założeniem byłoby pewnie wiele trudniej. Póki co nie ruszałem go.

Z góry dziękuję za każde zainteresowanie się sprawą.
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 04-09-2009, 00:01   

1. wciskasz ten zatrzask ad strony strzalki, ktora narysowales... byc moze trzeba wtyczke najpierw dopchnac a dopiero wtedy zwolni sie zapadka i mozna bedzie wtyczke wysunac
2. tym wezykiem odprowadzana jest z mechanizmu woda, ktora nacieknie batem anteny

ogolnie z dobraniem bata mozesz miec problem, moze poszukaj na allegro, popytaj tych co sprzedaja galanty na czesci, moga nie miec wystawionej anteny
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-09-2009, 00:44   

Gdzieś na forum było info, że pasuje wkład od daewoo... Zobacz na tej stronie:
http://forum.mitsumaniaki...=24082&start=45

Zhan regenerował tak swoją.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.