[EAxx] Antena automatyczna i dachowa |
Autor |
Wiadomość |
Kamil-2k
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6, 1998
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 12 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 01-06-2009, 15:25
|
|
|
Jak kupiłem auto ( od starszego pana z niemiec) to był orginalny blaupunkt na CD. Nie pamietam jak wtedy antena działała. Odrazu wsadziłem swoje radio sony cd mp3 usb i takie tam nie pamietam nazwy . Ale miałem je też w Eclipsie i tam mogłem sterować anteną z radia a w galu nie mogę. Nawet tą samą przejściówke mam. Musze poprostu wyciągnać radio, odpiąć i zobaczyć czy antena bedzie się wysuwała i wtedy wszystko będzie jasne. Dzięki za odpowiedź, właśnie coś mi nie pasowało z tą anteną ale myślełem, że w galach jest podpięta pod stacyjke. Jak znajdę czas to zerknę. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-06-2009, 15:30
|
|
|
Podejrzewam, że ktoś coś przerobił i zamiast do remote z radia podpiął pod kabel który zaisla radyjko, ale jak wyjmiesz to będzie jasne. Na przejściówce ISO>>Mitsubishi masz opisane kabelki. Zobacz do którego pinu idzie remote z radia i zobacz czy po drugiej stronie kostki nie jest coś narzeźbione.
Jeśli już podepniesz pod radio, to powienien zniknąć problem z chowaniem podczas odpalania, nawet jak radio przygaśnie. |
|
|
|
 |
grzala61
Forumowicz
Auto: Galant 2000 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009 Posty: 36 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 18-06-2009, 13:32
|
|
|
jak odkrecić tą antenę ?
od dołu wszystkie śruby odkręciłem a na górze gdzieś się trzyma.
 |
|
|
|
 |
j13mk
Mitsumaniak

Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 284 Skąd: Car-nice (West Coast)
|
Wysłany: 18-06-2009, 14:21
|
|
|
Anteny mocowane są za pomocą górnej nakrętki, musisz ją odkręcić wtedy całość zejdzie w dół . |
_________________ 01706/KMM - J13MK |
|
|
|
 |
grzala61
Forumowicz
Auto: Galant 2000 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009 Posty: 36 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 18-06-2009, 14:30
|
|
|
j13mk napisał/a: | Anteny mocowane są za pomocą górnej nakrętki, musisz ją odkręcić wtedy całość zejdzie w dół Obrazek. |
Ja ją próbowałem kombinerkami odkręcić i nie chce iść, w którą stronę w lewo czy prawo odkręcać ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-06-2009, 14:44
|
|
|
To jest standardowy gwint. Odkręcasz przeciwnie do wskazówek zegara. |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2009, 16:58
|
|
|
Ja też się swego czasu z tym nawalczyłem kombinerkami, psiknąłem wd40 i po jakimś czasie poszło... Trzeba się uzbroić w cierpliwość... |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 18-06-2009, 19:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2009, 21:37
|
|
|
Wowik napisał/a: | Proponuje śrubokręt i młoteczek, delikatnie w rowek nakrętki. |
W tym sęk, że to siedzi można powiedzieć na takiej gumie, która wszystko amortyzuje i można stukać do... Zaczynałem właśnie od młoteczka, ale kombinerkami poszło zdecydowanie szybciej. |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
Wowik
Mitsumaniak Paweł

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 118 Skąd: Jawoross
|
Wysłany: 19-06-2009, 20:18
|
|
|
Spoko spown, Ja zacznałem od młoteczka i zakończyłem na mloteczku, poszło ok. |
_________________ 99'Galant 2.4
97'Carisma 1.8 |
|
|
|
 |
grzala61
Forumowicz
Auto: Galant 2000 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009 Posty: 36 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 21-06-2009, 22:02
|
|
|
a nie ma jakiegoś klucza do tego, w serwisie nie mają, bo nie poszło mi ani kombinerkami ani śrubokrętem |
|
|
|
 |
Wowik
Mitsumaniak Paweł

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 118 Skąd: Jawoross
|
Wysłany: 21-06-2009, 22:09
|
|
|
Spróbuj francuzem tylko osłoń nakrętke jakąś bawełną. Ten klucz jest zaciskający się i powinien się sprawdzić.Powodzenia |
_________________ 99'Galant 2.4
97'Carisma 1.8 |
|
|
|
 |
qattro18
Forumowicz
Auto: E32A
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 58 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-06-2009, 22:18
|
|
|
Witam!sprobuj kawalkiem detki zabezpieczyc nakretke i uzyj klucza do rur tylko delikatnie by plastik nie pekl! |
|
|
|
 |
Grzechoo88 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2009, 23:52
|
|
|
Odświeżę temat...
Ja miałem taką sytuację że antena mi się często zacinała, zawsze na tym samym poziomie (między 3 a 4 elementem od góry; 2 a 3 patrząc od dołu i po schowaniu się anteny wystawało zawsze z 15 cm bata) więc postanowiłem ten moment oczyścić wykorzystując papier wodny i różne tam środki czyszczące. jak się okazało kilka dni później motyw z papierem to był mój błąd. Łączenie o dziwo było chyba zbyt luźne i przy którymś z kolei wysuwaniu się anteny postanowiła ona podzielić się na 2 części.
Efekt końcowy był taki że 3 górne poziomy zwisały sobie pionowo w dół trzymając się na samej żmijce którą bezproblemowo sobie wyjąłem z mechanizmu. Innymi słowy mechanizm "wypluł" żmijkę Według mnie żmijka jest cała. Możliwe że uda mi się nakręcić ją spowrotem na mechanizm ale problemem jest sam bat. I tu pytanie do was:
Czy da się kupić sam bat z żmijką? Jeśli nie to czy jest możliwość zapakowania mojej żmijki do innego bata? Jeśli nic z tych rzeczy to co innego kombinować? od razu mówię że interesuje mnie tylko automatycznie wysuwana antena.
Postanowiłem dziś sprawdzić jak wyglądałaby sytuacja z ewentualną wymianą i napotkałem na pewne problemy demontażowe
1. Nie mogę odczepić tego zatrzasku coś... (widok przez otwór w karoserii na antenę)
2. Co to za wężyk brnie do mechanizmu?
Wężyk jest w środku pusty, więc co to za pneumatyka? Dość ciasno on tu siedzi więc z ewentualnym ponownym założeniem byłoby pewnie wiele trudniej. Póki co nie ruszałem go.
Z góry dziękuję za każde zainteresowanie się sprawą. |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 04-09-2009, 00:01
|
|
|
1. wciskasz ten zatrzask ad strony strzalki, ktora narysowales... byc moze trzeba wtyczke najpierw dopchnac a dopiero wtedy zwolni sie zapadka i mozna bedzie wtyczke wysunac
2. tym wezykiem odprowadzana jest z mechanizmu woda, ktora nacieknie batem anteny
ogolnie z dobraniem bata mozesz miec problem, moze poszukaj na allegro, popytaj tych co sprzedaja galanty na czesci, moga nie miec wystawionej anteny |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
|