[EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-12-2011, 21:36
|
|
|
Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-12-2011, 21:41
|
|
|
endrju003 napisał/a: | na wstecznym ? |
tak na wstecznym co w tym dziwnego tak sprawdzałem przegub przy kole do przodu jak jechałem to było lekkie tykanie ale nie zawsze jak by w zawieszeniu a do tyłu na wstecznym cisza i diagnoza okazała sie słuszna to w poprzednim aucie miałem |
|
|
|
 |
endrju003
Forumowicz
Auto: Lexus ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 73 Skąd: radom
|
Wysłany: 23-12-2011, 10:24
|
|
|
robertdg napisał/a: | Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem |
Trudno powiedzieć bo jak nim wracałem ze Szwajcarii to jedna felga była lekko skrzywiona i tarcze były zwichrowane ( standard ) także miałem inne wibracje , a kupiłem go z tym chroboczącym łożyskiem w skrzyni na wałku sprzęgłowym i sukcesywnie wszystko naprawiałem ale te wibracje przy przyśpieszaniu zostały |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-12-2011, 15:55
|
|
|
Historia auta jest pewna |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
yahoo_wlkp
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 2002r. Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-12-2011, 10:50
|
|
|
Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz. |
|
|
|
 |
endrju003
Forumowicz
Auto: Lexus ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 73 Skąd: radom
|
Wysłany: 24-12-2011, 11:01
|
|
|
robertdg napisał/a: | Historia auta jest pewna |
Tak, kupiłem go w serwisie Mitsubishi z pełna książką serwisowa, jest cały w oryginale - sam sobie zmierzyłem, ma tylko 155 tyś przebiegu
[ Dodano: 24-12-2011, 11:07 ]
yahoo_wlkp napisał/a: | Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz. |
Bardzo możliwe ze gdzieś łapie lewe powietrze bo jak go kupiłem to miał pogryzione przewody od sondy przez jakieś szwajcarskie gryzonie pewnie chomiki ( zresztą całą ja wymieniłem oczywiście na denso oryginał ) ale na wolnych obrotach chodzi idealnie |
|
|
|
 |
yahoo_wlkp
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 2002r. Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-12-2011, 11:20
|
|
|
U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac. |
|
|
|
 |
endrju003
Forumowicz
Auto: Lexus ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 73 Skąd: radom
|
Wysłany: 24-12-2011, 11:26
|
|
|
yahoo_wlkp napisał/a: | U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac. |
Na pewno sprawdzę wszystko skąd może łapać lewe powietrze ( zwłaszcza przewody podciśnieniowe ), dzięki za podpowiedź |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 30-12-2011, 19:53
|
|
|
odświeżę temat , też mi auto łapało wibrację przy przyśpieszaniu wczoraj przy wymianie amorków z przodu wyszło że mam pękniętą sprężynę z przodu ,dzisiaj założona nowa sprężyna i jak ręką odjął ,zero jakichkolwiek drgań a już się bałem że też przeguby do wymiany |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
boogie uk
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 39 Skąd: Mansfield - SZCZECIN
|
Wysłany: 27-01-2012, 22:24
|
|
|
Witam
Mam ten sam problem , auto przy ruszaniu drży i trzesie tak samo jest przy skrecie w prawo też telepie jak cholera.
Z tego co wyczytałem to prawdopodonie przegub .....wachacze raczej nie bo przy zmianie górnego wygietego posprawdzałem wszystkie pozostałe i nie ma żadnego luzu na swożniach.
Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-01-2012, 23:52
|
|
|
boogie uk napisał/a: | Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć? |
Wszystko jest rozbieralne , problem wibracji pochodzi od wew. przegubów , najlepiej jak zamienisz miejscami wewnetrze przeguby czyli lewy na prawy . Tu w moim temacie masz pokazane
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=825 |
|
|
|
 |
boogie uk
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 39 Skąd: Mansfield - SZCZECIN
|
Wysłany: 28-01-2012, 00:28
|
|
|
ok ,dzieki są jakies zestawy naprawcze do wewnetrznych i jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi
acha najwazniejsze chyba to jak sprawdzic czy przegub jest uwalony , chodzi mi o sprawdzenie na aucie ......... |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-01-2012, 00:35
|
|
|
boogie uk napisał/a: | jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi |
Nie może posiadac luzu "osiowo-skretnego " |
|
|
|
 |
boogie uk
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 39 Skąd: Mansfield - SZCZECIN
|
Wysłany: 28-01-2012, 06:15
|
|
|
rozumiem ze ze zmiana ston wiąze sie tez wymiana smaru w obydwu przegubach , na jak dlugo ten patent wystarczy? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-01-2012, 20:56
|
|
|
boogie uk napisał/a: | na jak dlugo ten patent wystarczy? |
zależy od stylu jazdy i jak często traktuje pedał gazu w sposób binarny
mam w 2 rekinach taką zamianę zrobioną, ale w jednym dałem przegub w idealnym stanie i problemu nie ma a w drugim mimo zamiany wciąż występuje
regeneracja przegubu w sposób profesjonalny to ok. 500 zł - jakiś warsztat koło Łodzi chyba to robi |
|
|
|
 |
|