Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-12-2011, 21:36   

Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-12-2011, 21:41   

endrju003 napisał/a:
na wstecznym ?

tak na wstecznym co w tym dziwnego tak sprawdzałem przegub przy kole do przodu jak jechałem to było lekkie tykanie ale nie zawsze jak by w zawieszeniu a do tyłu na wstecznym cisza i diagnoza okazała sie słuszna to w poprzednim aucie miałem
 
 
 
endrju003 
Forumowicz

Auto: Lexus ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 73
Skąd: radom
Wysłany: 23-12-2011, 10:24   

robertdg napisał/a:
Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem :?:

Trudno powiedzieć bo jak nim wracałem ze Szwajcarii to jedna felga była lekko skrzywiona i tarcze były zwichrowane ( standard ) także miałem inne wibracje , a kupiłem go z tym chroboczącym łożyskiem w skrzyni na wałku sprzęgłowym i sukcesywnie wszystko naprawiałem ale te wibracje przy przyśpieszaniu zostały :(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-12-2011, 15:55   

Historia auta jest pewna :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
yahoo_wlkp 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 2002r. Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-12-2011, 10:50   

Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz.
 
 
endrju003 
Forumowicz

Auto: Lexus ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 73
Skąd: radom
Wysłany: 24-12-2011, 11:01   

robertdg napisał/a:
Historia auta jest pewna :?:

Tak, kupiłem go w serwisie Mitsubishi z pełna książką serwisowa, jest cały w oryginale - sam sobie zmierzyłem, ma tylko 155 tyś przebiegu

[ Dodano: 24-12-2011, 11:07 ]
yahoo_wlkp napisał/a:
Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz.

Bardzo możliwe ze gdzieś łapie lewe powietrze :? bo jak go kupiłem to miał pogryzione przewody od sondy przez jakieś szwajcarskie gryzonie pewnie chomiki :D ( zresztą całą ja wymieniłem oczywiście na denso oryginał ) ale na wolnych obrotach chodzi idealnie :?
 
 
yahoo_wlkp 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 2002r. Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-12-2011, 11:20   

U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac.
 
 
endrju003 
Forumowicz

Auto: Lexus ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 73
Skąd: radom
Wysłany: 24-12-2011, 11:26   

yahoo_wlkp napisał/a:
U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac.

Na pewno sprawdzę wszystko skąd może łapać lewe powietrze ( zwłaszcza przewody podciśnieniowe ), dzięki za podpowiedź :)
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 30-12-2011, 19:53   

odświeżę temat , też mi auto łapało wibrację przy przyśpieszaniu wczoraj przy wymianie amorków z przodu wyszło że mam pękniętą sprężynę z przodu ,dzisiaj założona nowa sprężyna i jak ręką odjął ,zero jakichkolwiek drgań a już się bałem że też przeguby do wymiany
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
boogie uk 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 39
Skąd: Mansfield - SZCZECIN
Wysłany: 27-01-2012, 22:24   

Witam
Mam ten sam problem , auto przy ruszaniu drży i trzesie tak samo jest przy skrecie w prawo też telepie jak cholera.
Z tego co wyczytałem to prawdopodonie przegub .....wachacze raczej nie bo przy zmianie górnego wygietego posprawdzałem wszystkie pozostałe i nie ma żadnego luzu na swożniach.

Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć?
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-01-2012, 23:52   

boogie uk napisał/a:
Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć?


Wszystko jest rozbieralne , problem wibracji pochodzi od wew. przegubów , najlepiej jak zamienisz miejscami wewnetrze przeguby czyli lewy na prawy . Tu w moim temacie masz pokazane
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=825
 
 
boogie uk 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 39
Skąd: Mansfield - SZCZECIN
Wysłany: 28-01-2012, 00:28   

ok ,dzieki są jakies zestawy naprawcze do wewnetrznych i jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi


acha najwazniejsze chyba to jak sprawdzic czy przegub jest uwalony , chodzi mi o sprawdzenie na aucie .........
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2012, 00:35   

boogie uk napisał/a:
jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi


Nie może posiadac luzu "osiowo-skretnego "
 
 
boogie uk 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 39
Skąd: Mansfield - SZCZECIN
Wysłany: 28-01-2012, 06:15   

rozumiem ze ze zmiana ston wiąze sie tez wymiana smaru w obydwu przegubach , na jak dlugo ten patent wystarczy?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-01-2012, 20:56   

boogie uk napisał/a:
na jak dlugo ten patent wystarczy?

zależy od stylu jazdy i jak często traktuje pedał gazu w sposób binarny
mam w 2 rekinach taką zamianę zrobioną, ale w jednym dałem przegub w idealnym stanie i problemu nie ma a w drugim mimo zamiany wciąż występuje
regeneracja przegubu w sposób profesjonalny to ok. 500 zł - jakiś warsztat koło Łodzi chyba to robi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.