Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
Autor Wiadomość
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-08-2013, 06:55   

Wszyc napisał/a:
E5 widziałem na fotach albo Twoje albo Audiox
mnie niestety w tym roku nie było w KRK.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 24-08-2013, 23:41   

Troszkę z innej beczki :mrgreen: padłem troszkę na twarz, wiem że ta generacja mustanga nie grzeszy urodą ale żeby przerabiać go na E5xx to już lekka przesada :mrgreen:
http://otomoto.pl/ford-mu...-C30246908.html
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 29-08-2013, 00:55   

Co do zlotu, to na wstepie w piatek zalatwil mnie Slawek z FTO... :P Na Wawrzkowiznie bylo jednak lepiej i wiecej ludzi, nie ma sie co czarowac, prawie centrum PL, wiec kazdy mial jakis umiarkowany dystans.

Musze troszke temat uzupelniac, a co najlepsze sam musze sie zabierac za konserwacje nadkoli poki czas :P Reszta w temacie... czekam na przyplyw mocy :roll:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
rsx 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 124
Skąd: Minehead
Wysłany: 02-09-2013, 14:37   

Musze wymienic sworznie na gornych przednich wahaczach i moje pytanie brzmi, czy nie majac pojecia czy lezy tam ori czy zamiennik, sworznie yamato beda bez problemu pasowac?
_________________

 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 02-09-2013, 18:52   

Powinno wszystko pasowac, tylko musisz zwrocic uwage na jaki sworzen trafisz, tzn jezeli w jednym polozeniu ruszajac go w rekach bedzie wiecej pracowal, to musisz zwrocic uwage na punkty montazowe nabite na sworzniu i wahaczu. Jezeli nowy sworzen obraca sie dookola, to bez znaczenia w jakiej pozycji go wcisniesz w wahacz :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
pawel41418 
Nowy Forumowicz
Cagiva

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 15
Skąd: Bochnia
Wysłany: 07-10-2013, 22:29   

Witam ;) bez sensu zakładać nowy temat do krótkiego pytania :P
a mianowicie. Czy jest możliwość założenia pompy wspomagania z galanta wiem że diesel do 2.5 v6 ?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-10-2013, 22:38   

Weź napisz tutaj szybciej dostaniesz odpowiedź ;)

Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna » Mitsubishi Sport » Galant/Legnum VR4 » Galant VR4 E88A 92-96 » Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A

bo jak widze po opisie masz E88A 2,5 V6 170KM 4x4 ;)
Nie jestem pewien jak to u Ciebie wygląda bo masz 4WS czyli 4 koła skrętne i teraz nie wiem czy masz odzielną pompe 4WSu czy to leci z jednej od wspomagania tam pytaj chłopaki na pewno odpiszą tylko rzadko bywają na forum ja już skleroze mam i nie pamiętam jak to było w E88A :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-10-2013, 14:35   

Pompa jest jedna :)
_________________

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-10-2013, 20:22   

No to już pewne że nie podejdzie pompa z niczego innego jak E88A o ile chcemy by 4WS działał :D bo chyba seryjna nie uciągnie jak się domyślam :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-10-2013, 21:27   

Całkiem możliwe że masz Krzysku rację.o ile pamiętam to wspomaganie bardzo dobrze działało w E88
_________________

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-10-2013, 22:18   

Panowie którzy mają rdze na kielonach albo mieli robione nadkola :) współczuje wam bardzo :) Przyszłe objawy problemy problem z grodzią podłużnicami pod przednimi fotelami wilgoć w kabinie i zjedzona podłoga powiem tak nie wygracie z rudą :) a Ty Jacku nawet się nie baw nie wiesz jak bardzo źle może być załataj zapomnij i jeździj aż umrze :P już 3 E5 pociąłem i powiem że jest słabo panowie oj bardzo :) nadkola to dopiero początek :) rdza postepuje w innym kierunku wzdłuż łączeń blach nie widoczna z zewnątrz w każdym egzemplarzu jaki robiłem potem wilgoć podąża łączeniami do tych wypukłości na grodzi w środku ich jest pianka wytłumiająca ona łapie wode i ją trzyma potem to wszystko powoli rdzawą wstęgą płynie do podłużnic pod podłogą i do środka... w środku wilgoć kisi się w filcu który jest pod dywanikem...

Morał olać sprawe i jeździć póki sie da :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
pawel41418 
Nowy Forumowicz
Cagiva

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 15
Skąd: Bochnia
Wysłany: 09-10-2013, 23:52   

wspomaganie super chodzi ale od 1200 obr po nizej tych obrotów ciężko się kręci ;/
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-10-2013, 22:32   

pawel41418, powinno działać lekko na wolnych obrotach

[ Dodano: 10-10-2013, 22:34 ]
Krzysiek.Ty to potrafisz pocieszyć człowieka:)
_________________

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-10-2013, 23:07   

Niedługo wyspecjalizuje się w naprawach blacharskich E5 i sigm :P otworze własny biznes :lol:

Co do pompy przed wymianą warto 2 razy sprawdzić czy nie ma wycieków lub...hmmm.. powietrza? Jacek ten układ się odpowietrza manualnie albo sam sie odpowietrza? :P

Bo pompa raczej sama z siebie to tępe i proste urządzenie póki trzyma ciśnienie powinna działać jak jest problem z ciśnieniem w niej lub w reszcie układu to musi sie dobrze napędzić wraz ze wzrostem obrotów by utrzymać ciśnienie robocze w układzie :P

Właśnie panowie jako to jest z układem wspomagania w kwestii stabilizacji ciśnienia czynnika roboczego w układzie tam za dużo rzeczy nie ma w układzie pompa, chłodniczka, zbiornik przewody magiel zero elektryki ( przynajmniej w ropie ) co reguluje ciśnienie w układzie bo jak by nic tego nie robiło to przy 8tyś obrotów silnika coś by trzasło :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-10-2013, 08:01   

Wszyc napisał/a:
co reguluje ciśnienie w układzie
Może podciśnienia?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.