Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji |
Autor |
Wiadomość |
Soner
Mitsumaniak 02137/KMM
Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-08-2013, 06:55
|
|
|
Wszyc napisał/a: | E5 widziałem na fotach albo Twoje albo Audiox | mnie niestety w tym roku nie było w KRK. |
_________________
Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 29-08-2013, 00:55
|
|
|
Co do zlotu, to na wstepie w piatek zalatwil mnie Slawek z FTO... Na Wawrzkowiznie bylo jednak lepiej i wiecej ludzi, nie ma sie co czarowac, prawie centrum PL, wiec kazdy mial jakis umiarkowany dystans.
Musze troszke temat uzupelniac, a co najlepsze sam musze sie zabierac za konserwacje nadkoli poki czas Reszta w temacie... czekam na przyplyw mocy |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
rsx
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 124 Skąd: Minehead
|
Wysłany: 02-09-2013, 14:37
|
|
|
Musze wymienic sworznie na gornych przednich wahaczach i moje pytanie brzmi, czy nie majac pojecia czy lezy tam ori czy zamiennik, sworznie yamato beda bez problemu pasowac? |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 02-09-2013, 18:52
|
|
|
Powinno wszystko pasowac, tylko musisz zwrocic uwage na jaki sworzen trafisz, tzn jezeli w jednym polozeniu ruszajac go w rekach bedzie wiecej pracowal, to musisz zwrocic uwage na punkty montazowe nabite na sworzniu i wahaczu. Jezeli nowy sworzen obraca sie dookola, to bez znaczenia w jakiej pozycji go wcisniesz w wahacz |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
pawel41418
Nowy Forumowicz Cagiva
Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 15 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 07-10-2013, 22:29
|
|
|
Witam bez sensu zakładać nowy temat do krótkiego pytania
a mianowicie. Czy jest możliwość założenia pompy wspomagania z galanta wiem że diesel do 2.5 v6 ? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-10-2013, 22:38
|
|
|
Weź napisz tutaj szybciej dostaniesz odpowiedź
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna » Mitsubishi Sport » Galant/Legnum VR4 » Galant VR4 E88A 92-96 » Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A
bo jak widze po opisie masz E88A 2,5 V6 170KM 4x4
Nie jestem pewien jak to u Ciebie wygląda bo masz 4WS czyli 4 koła skrętne i teraz nie wiem czy masz odzielną pompe 4WSu czy to leci z jednej od wspomagania tam pytaj chłopaki na pewno odpiszą tylko rzadko bywają na forum ja już skleroze mam i nie pamiętam jak to było w E88A |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11189 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-10-2013, 14:35
|
|
|
Pompa jest jedna |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-10-2013, 20:22
|
|
|
No to już pewne że nie podejdzie pompa z niczego innego jak E88A o ile chcemy by 4WS działał bo chyba seryjna nie uciągnie jak się domyślam |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11189 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-10-2013, 21:27
|
|
|
Całkiem możliwe że masz Krzysku rację.o ile pamiętam to wspomaganie bardzo dobrze działało w E88 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-10-2013, 22:18
|
|
|
Panowie którzy mają rdze na kielonach albo mieli robione nadkola współczuje wam bardzo Przyszłe objawy problemy problem z grodzią podłużnicami pod przednimi fotelami wilgoć w kabinie i zjedzona podłoga powiem tak nie wygracie z rudą a Ty Jacku nawet się nie baw nie wiesz jak bardzo źle może być załataj zapomnij i jeździj aż umrze już 3 E5 pociąłem i powiem że jest słabo panowie oj bardzo nadkola to dopiero początek rdza postepuje w innym kierunku wzdłuż łączeń blach nie widoczna z zewnątrz w każdym egzemplarzu jaki robiłem potem wilgoć podąża łączeniami do tych wypukłości na grodzi w środku ich jest pianka wytłumiająca ona łapie wode i ją trzyma potem to wszystko powoli rdzawą wstęgą płynie do podłużnic pod podłogą i do środka... w środku wilgoć kisi się w filcu który jest pod dywanikem...
Morał olać sprawe i jeździć póki sie da |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
pawel41418
Nowy Forumowicz Cagiva
Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 15 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 09-10-2013, 23:52
|
|
|
wspomaganie super chodzi ale od 1200 obr po nizej tych obrotów ciężko się kręci ;/ |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11189 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-10-2013, 22:32
|
|
|
pawel41418, powinno działać lekko na wolnych obrotach
[ Dodano: 10-10-2013, 22:34 ]
Krzysiek.Ty to potrafisz pocieszyć człowieka:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-10-2013, 23:07
|
|
|
Niedługo wyspecjalizuje się w naprawach blacharskich E5 i sigm otworze własny biznes
Co do pompy przed wymianą warto 2 razy sprawdzić czy nie ma wycieków lub...hmmm.. powietrza? Jacek ten układ się odpowietrza manualnie albo sam sie odpowietrza?
Bo pompa raczej sama z siebie to tępe i proste urządzenie póki trzyma ciśnienie powinna działać jak jest problem z ciśnieniem w niej lub w reszcie układu to musi sie dobrze napędzić wraz ze wzrostem obrotów by utrzymać ciśnienie robocze w układzie
Właśnie panowie jako to jest z układem wspomagania w kwestii stabilizacji ciśnienia czynnika roboczego w układzie tam za dużo rzeczy nie ma w układzie pompa, chłodniczka, zbiornik przewody magiel zero elektryki ( przynajmniej w ropie ) co reguluje ciśnienie w układzie bo jak by nic tego nie robiło to przy 8tyś obrotów silnika coś by trzasło |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-10-2013, 08:01
|
|
|
Wszyc napisał/a: | co reguluje ciśnienie w układzie | Może podciśnienia? |
|
|
|
 |
|