Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś |
Autor |
Wiadomość |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-08-2013, 18:50
|
|
|
Cytat: | Z innej beczki to dziś zamontowałem kolejny alternator... kolejny od danino88. |
ciekawe jak dlugo ten podziała |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 16-08-2013, 04:10
|
|
|
Na zlocie mocy nie było za dużo ale przynajmniej brzmiał jak należy
|
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
Ostatnio zmieniony przez mkm 16-08-2013, 08:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 16-08-2013, 06:05
|
|
|
faktycznie lipna ta hamownia..raz sie kręci do przodu...raz do tyłu...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Tank82
Forumowicz

Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 56 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 16-08-2013, 08:17
|
|
|
brzmienie dobre
ile wyplul? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-08-2013, 08:28
|
|
|
Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze |
|
|
|
 |
Tank82
Forumowicz

Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 56 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 16-08-2013, 08:32
|
|
|
mkm napisał/a: | Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze |
ups, juz nie draznie |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 16-08-2013, 19:01
|
|
|
mkm napisał/a: | Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze |
Ja się nie wkurzam tylko szukam rozwiązania - a właściwie to rozwiązanie znalezione tylko trzeba je wprowadzić w życie |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-10-2013, 05:24 Katalizator kaput czyli jak się rozpadają prekaty
|
|
|
tomek84 napisał/a: | MKV napisał/a: |
Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia |
znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory? |
No można powiedzieć, że już potwierdziłem, że to katalizatory.. .a właściwie chyba katalizator ostatni a nie prekaty bo.... oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami - to co wypadło zakładam, ze zatrzymało się właśnie na ostatnim katalizatorze
ps. ktoś zna może wymiary katalizatora w Galancie V6?
 |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-10-2013, 07:43
|
|
|
Jakaś masakra, stopione. Jakby paliwo się spalało w katalizatorze a nie w silniku. |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-10-2013, 08:08
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Jakaś masakra, stopione. Jakby paliwo się spalało w katalizatorze a nie w silniku. |
No wypadające zapony dają własnie taki efekt... w dodatku na LPG jest wyższa temperatura spalin
Oba zdjęcia sa od strony wydechowej/tłumika końcowego |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-10-2013, 08:59
|
|
|
MKV napisał/a: | oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami |
A które to "prekaty" w 97 ich chyba nie ma, bo jest tylko jeden katalizator.... jak mi padnie łącznik a czekam na to to sprawdze swój w środku, z zewnatrz jest ok, jak by był ceramiczny to go może wystukam ze środka...:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 09-10-2013, 09:06
|
|
|
na bogato |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-10-2013, 09:16
|
|
|
Marcino napisał/a: | MKV napisał/a: | oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami |
A które to "prekaty" w 97 ich chyba nie ma, bo jest tylko jeden katalizator.... jak mi padnie łącznik a czekam na to to sprawdze swój w środku, z zewnatrz jest ok, jak by był ceramiczny to go może wystukam ze środka...:) |
Nie no prekaty pojawiły się chyba dopiero wraz z normą Euro3 - najprościej mówiąc jesli masz silnik 163KM to nie masz prekatów a tylko jeden katalizator. Jeśli masz jak ja 160KM to już jest norma Euro3 i masz 2 prekaty, 1 katalizator i 4 sondy lambda
A swojego katalizatora nie wytłukuj tylko wymontuj cały i jedź sprzedać do specjalnego zakładu który zajmuje się odzyskiwaniem metali szlachetnych z katalizatorów - trochę kasy za niego dostaniesz |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-10-2013, 09:24
|
|
|
A będą zdjęcia prekatów od strony silnika? Bo skoro z "tyłu" taka rzeźnia to ciekawe co "zostalo" z przodu :] |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-10-2013, 11:35
|
|
|
Torp12 napisał/a: | A będą zdjęcia prekatów od strony silnika? Bo skoro z "tyłu" taka rzeźnia to ciekawe co "zostalo" z przodu :] |
Mogę spróbować ale od przodu bardzo trudno zrobić zdjęcie wkładu ze względu na zagięcie kolektora w stronę głowicy. |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
|