Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
Autor Wiadomość
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-08-2013, 18:50   

Cytat:
Z innej beczki to dziś zamontowałem kolejny alternator... kolejny od danino88.


ciekawe jak dlugo ten podziała :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 16-08-2013, 04:10   

Na zlocie mocy nie było za dużo ale przynajmniej brzmiał jak należy ;)

_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
Ostatnio zmieniony przez mkm 16-08-2013, 08:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 16-08-2013, 06:05   

faktycznie lipna ta hamownia..raz sie kręci do przodu...raz do tyłu...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Tank82 
Forumowicz


Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 56
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16-08-2013, 08:17   

brzmienie dobre 8)
ile wyplul?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-08-2013, 08:28   

Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze :wink:
 
 
Tank82 
Forumowicz


Auto: Galant SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 56
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16-08-2013, 08:32   

mkm napisał/a:
Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze :wink:

ups, juz nie draznie :D
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 16-08-2013, 19:01   

mkm napisał/a:
Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze :wink:


Ja się nie wkurzam tylko szukam rozwiązania - a właściwie to rozwiązanie znalezione tylko trzeba je wprowadzić w życie ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
  Wysłany: 09-10-2013, 05:24   Katalizator kaput czyli jak się rozpadają prekaty

tomek84 napisał/a:
MKV napisał/a:

Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia ;)


znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory?


No można powiedzieć, że już potwierdziłem, że to katalizatory.. .a właściwie chyba katalizator ostatni a nie prekaty bo.... oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami - to co wypadło zakładam, ze zatrzymało się właśnie na ostatnim katalizatorze ;)

ps. ktoś zna może wymiary katalizatora w Galancie V6? ;)

_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-10-2013, 07:43   

Jakaś masakra, stopione. Jakby paliwo się spalało w katalizatorze a nie w silniku.
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 09-10-2013, 08:08   

Krzyzak napisał/a:
Jakaś masakra, stopione. Jakby paliwo się spalało w katalizatorze a nie w silniku.


No wypadające zapony dają własnie taki efekt... w dodatku na LPG jest wyższa temperatura spalin ;)

Oba zdjęcia sa od strony wydechowej/tłumika końcowego
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-10-2013, 08:59   

MKV napisał/a:
oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami

A które to "prekaty" w 97 ich chyba nie ma, bo jest tylko jeden katalizator.... jak mi padnie łącznik a czekam na to to sprawdze swój w środku, z zewnatrz jest ok, jak by był ceramiczny to go może wystukam ze środka...:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 09-10-2013, 09:06   

na bogato :shock:
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 09-10-2013, 09:16   

Marcino napisał/a:
MKV napisał/a:
oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami

A które to "prekaty" w 97 ich chyba nie ma, bo jest tylko jeden katalizator.... jak mi padnie łącznik a czekam na to to sprawdze swój w środku, z zewnatrz jest ok, jak by był ceramiczny to go może wystukam ze środka...:)


Nie no prekaty pojawiły się chyba dopiero wraz z normą Euro3 - najprościej mówiąc jesli masz silnik 163KM to nie masz prekatów a tylko jeden katalizator. Jeśli masz jak ja 160KM to już jest norma Euro3 i masz 2 prekaty, 1 katalizator i 4 sondy lambda ;)

A swojego katalizatora nie wytłukuj tylko wymontuj cały i jedź sprzedać do specjalnego zakładu który zajmuje się odzyskiwaniem metali szlachetnych z katalizatorów - trochę kasy za niego dostaniesz ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2013, 09:24   

A będą zdjęcia prekatów od strony silnika? Bo skoro z "tyłu" taka rzeźnia to ciekawe co "zostalo" z przodu :]
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 09-10-2013, 11:35   

Torp12 napisał/a:
A będą zdjęcia prekatów od strony silnika? Bo skoro z "tyłu" taka rzeźnia to ciekawe co "zostalo" z przodu :]


Mogę spróbować ale od przodu bardzo trudno zrobić zdjęcie wkładu ze względu na zagięcie kolektora w stronę głowicy.
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.