 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Zapłon colt cao 1600 16v |
Autor |
Wiadomość |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-04-2007, 08:40 [CA4A 1.6] Zapłon colt cao 1600 16v
|
|
|
Powie mi ktoś czy w cao 1600 16v ustawia sie zapłon czy nie.Pytałem wielu mechaników jedni twierdza ze sie ustawia drudzy zas mowią ze sie nie ustawia.W koncu nie wiem. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-04-2007, 18:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-04-2007, 09:34
|
|
|
Oczywiście, że się ustawia.
Silnik rozgrzany
Złącze ustawiania zapłonu trzeba podpiąć do masy (ważne)
Obroty 800RPM +/- 100
Wyprzedzenie zapłonu 5st +/- 2 |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2007, 10:58
|
|
|
odświeże temat, bo zauwazyłem ze mam czarny osad na świecach, czytałem i wychodzi na to ze albo zbyt bogata mieszanka, albo spala olej, albo kąt wyprzedania zapłonu źle ustawiony.
Co do mieszanki to nie wiem, bo jezdze na gazie wiec nei wiem czy to moze być to, co do oleju to tez nie wiem bo cieknie mi z miski olejowej i trudno sprawdzić czy cos ubywa w inny sposób ale z rury nie leci ano ciemny ani niebieskawy dym, wiec chiałbym sprawdzić ten zapłon, ktos mógłby mi powiedzieć jak to zrobić i jak go poprawnie ustawić?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-06-2007, 11:57
|
|
|
shortybmx napisał/a: | co do oleju to tez nie wiem bo cieknie mi z miski olejowej i trudno sprawdzić czy cos ubywa w inny sposób | No jak to nie idzie sprawdzić? Zobacz czy nie ubywa na bagnecie.
[ Dodano: 17-06-2007, 11:59 ]
Biały Colt mnie tego nauczył. Nie puszczał nawet najmniejszego dymka z rury wydechowej, a palił oleju prawie tyle co LPG. Miałem wtedy silnik do kapitalnego remontu. |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2007, 21:07
|
|
|
na bagnecie ubywa, ale przy każdym postoju zostaje pod nim mała plama oleju, już zdiagnozowałem że cieknie z miski olejowej, i już jestem umówiony z mechanikiem na naprawę tego. Jak będzie zrobione to zobaczę czy nadal będzie ubywało oleju, jeszcze myślę o tym żeby zmierzyć stopień sprężania na cylindrach, podobno jak będzie poniżej 10 to znaczy ze uszczelniacze to wymiany ??? |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 04-07-2007, 10:57
|
|
|
nie...
Nie uszczelniacze - uszczelniacze do ciśnienia sprężania nie mają prawie NIC...
Jeśli masz niskie ciśnienie to świadczy to o:
- ponadpalane zawory (njczęściej wydechy)
- pozapadane gniazda zaworowe (jak wyżej)
- pierścieni tłokowych brak (do wymiany)
- uszczelka pod głowicą
I te główne to wszystkie...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
|
|