Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
26-07-2009, 01:49
hmm pierwszy Legnum w klubie :) ???
Autor Wiadomość
Laska
[Usunięty]

  Wysłany: 18-06-2007, 17:28   hmm pierwszy Legnum w klubie :) ???

Na wstepie wydaje mi sie ze nalezalo by napisac pare zdan o sobie, nie od razu przechodzic do auta. Wiec tak tez zrobie, zeby wszystko mialo sens.
Zabawa z motoryzacja zaczela sie jak mialem jakies 12 moze 13 lat, jezdzilem wtedy z moim wojkiem ktory handlowal czesciami do aut japonskich, glownie uzywanymi i glownie do Mazdy. Bardzo czesto wpadalismy po czesci do poznania na gilelde w przezmierowie. Po gieldzie czesto zajezdzalismy na znajomy szrot z czesciami, 2 pracujacych tam kolesi mialo wlasnie galanty, seria ale piekne nie pamietam dokladnie ale kojarze ze byly w sedanie i chyba w wersji sport. Wtedy wlasnie zainteresowalem sie marka, jak to dzieciakowi mozna powiedziec do glowy sie wbilo.
Zaczalem od marek zaczynajacych sie na litere "F" mianowiecie Fordy i Fiaty. Pierwszy byl fiat 126p oczywiscie :) , uwazam ze swietne autko na poczatek. Dalej fiesta pozniej Escort XR3i z 93r ktory byl pierwszym mym powaznym autem po ktore wybralem sie do naszych zachodnich sasiadow. 1,8 16V na wielopunktowym, heh to bylo cos. Taka moja bron na Golfy 2 "GTi" co ich po moim miescie duzo krazylo. Jakis czas pozniej pomyslalem ze w polsce to niczym normalnym prawdziwym nie pojezdze a ze maniak ze mnie aut i generalnie przerobek to pomyslalem ze moze lepsza przyszlosc sobie sworze w UK.
No nic wyjechalem, poczatki ciezkie. W koncu przyszla pora na zakup auta, wymarzonego za niewymazone, pieniadze :) . Zawse skyline po glowie mi chodzil wiec mysle kupuje skylina. Ogladalem jednego i drugiego R33 drogie i w tym przedziale co patrze dobite, hmm wiec moze r32 slyszlaem kiedys ze GTR R32 jest najszybszy wiec cos w tych starych wrakach jest. Znalazlem jednego, stan bajka czarny metalic 2,0 turbo silnik napedzik na tyl bez zbednej elektroniki pomagajacej, ale pech chcial ze niby byl na sprzedaz ale jakos wlasciciel chyba do konca nie byl przekonany co robil i zwlekal. Wiec pora poszukac czegos innege, net auto trader, ebay. Przypomnialem sobie o mitsubishi, slyszalem o modelu lenum wiec szukam Az wkoncu znalazlem za przystepna cene auto szybsze od skylina nawet R33 Gts w duzo lepszym wyposazeniu, napedzie na 4 kolka, oczywiscie. Pomyslalem ze smigam czesto do polski i lubie szybkie auta to jakos to polacze, mozna i duzo przewiesc i w miare szybko sie przemiescic. Telefon do wlasciciela, okazuje sie ze auto jest dalej na sprzedaz, wiec sie umowilem na sprawdzenie, okaalo sie ze to gosciu po 40 czyli wydalo mi sie ze rozwazny spokojny nie to co mlodzi ludzie jezdza, bez obrazy mysle o sobie :D . Pocieszylo mnie jeszcze bardziej to jak mi powiedzial ze wczesniej jego zona przez ostatnie pare miesiecy dzieci nim wozila do szkoly tylko ( pomyslec ze prawie 300 konne auto sluzylo do przewozu dzieci do szkoly, wariactwo). Strsznie sie wiec napalilem. Auto optycznie bylo troszke poobijane, widac po zderzaku przednim jak sie ktos przypatrzy ale technicznie igla n i na jezdzei probnej jak wdepnalem w pedal, hmm moze inaczej jak nadusilem mocniej to sie zakochalem, Przyspieszenie bylo cudowne. Wiec wracamy w miejsce gdzie on mieszkal, gdzie auto stalo. Dalem mu zaliczke i powiedzialem ze przyjezdzam po auto za tydz. odebrac. Zgodzil sie i tak o to zostalem wlascicielem tego potwora.
Tydz. pozniej jade do niego z gotowka zeby mu zaplacic, wszystko cacy zaplacialem i mam juz wsiadac jak sie mnie zapytal czy mam ubezpieczenie na to mu odparlem ze nie. Bylem taki zafascynowany nowym autem ze nie doszlo nawet do mnie ze w UK nie ma ubezpieczenia na samochod tylko na Kierowce. Po paru minutach namyslu stwierdzilem ryzykuje. Heh itak wlasnie zrobilem sobie przejazdzke z poludniowego londynu przez miasto do zachodniej czesci gdzie mieszkam. Zajelo to jakies 2h w po poludniowej porze korkow. Pierwsze pare minut w stresie bo kary wysokie za jazde bez ubezpieczenia ale pozniej jakos bezstresowo.
Ok auto pod domem, co dalej robic. Zaczalem sprawdzac ceny ubezpieczenia, wiadaomo wysokie ale nie sadzilem ze az tak wiec pomyslem ze moze jakos mi sie uda zaesjstrowac auto w polsce. Bylo by to mozliwe gdybym mial papiery kompletne wszystkie ale okazalo sie ze numer Vinylovski nadwozia mam niekompletny, brakowalo mi bodajze 4 ostatnich cyferek wiec temat z rejstracja w polsce zakonczony chyba ze bym bieglego znalazl co by mi potwierdzil jaki to model jest. Bo paru dniach jak juz auto stalo pod domem nie jezdzone heh no moze tylko do sklepu jakiegos blisko wypatrzylem ze nie mam w Log Booku ( cos w stylu dowodu rejstracyjnego ) napisane nigdzie jaki to model wogole wiec sprobowalem ubezpieczyc jako galant zwykly 2,5 na automacie w kombi. Heh udalo sie!!
Na dzien dzisiajszy jezdze autem jakies 4 miesiace, zdazylem byc w polsce 2 razy i zrobic czas 12 h z callais do wejherowa w miescie w ktorym zyje i sprawuje sie super. Przejechalem jakies 5 tys mil i nawet mi grama oleju nie wciagnelo, nie pojawily sie rzadne zgrzyty czy tam stukania. Uwazam ze to swietne auto i gdybym mial je zmienic na jakies inne to moze tylko na muscle cara z lat 70 tych.




Na poczatek zdjecie silniczka




Jest to jednostka o pojemnosci 2,5 litra V6 doladowana 2 turbinami.
Moc jest wystarczajaca. :D


















Duzo by sie rozpisywac na temat tego autka, z wazniejszych rzeczy 0-100km/h w 5,3 s na manualu (sprawdzone). Predkosc maxymalna 265 km/h (sprawdzone, licznik pokazywał). Stały naped na 4 kola wspolpracujacy z systemem AYC ( niesamowita pprzyczepność). Autko jest dość stare i nie w perfekcyjnym stanie ale uważam że mało jest aut które mu dorównać może i pod wzgledem komfortu i osiągów. Z tego co słyszałem to w UK było ich 100 na sprzedaż, ściagnietych przez Rally Art. Ceny były porownywalne do mesia eski w tamtych czasach. Moj to import z Japoni.
Dla zainteresowanych wiecej info pod linkiem poniżej:

http://www.clubvr4.co.uk/...=Specifications


ps.

Auto jest calkowicie seryjne wlacznie z felgami BBS.
Planowane zmiany to :
- podtlenek azotu
- zmiany w elektronice i turbach, podbicie mocy do 400- 450 KM
- sprzet audio z jednostka sterujaca w postaci laptopa


Bad point to zuzycie paliwa w granicach 20 litrow na 60 mil (100 km), co gorsza tego droższego :( Trudności z częsciami i ich zawrotne ceny jesli chodzi o oryginaly bo zamiennikow raczej nie ma na rynku.
Ostatnio zmieniony przez Laska 18-06-2007, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 18-06-2007, 17:31   

ma sie rozumiec ze w tej chwili mieszkasz i uzywasz samochodu po za PL , prawdA ?
 
 
Laska
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 17:34   

Tak mieszkam na stale od jakiegos roku w londynie. Ale czesto zjezdzam do polski tzn raz na jakies 2 miechy, pomorze. Tam tez robilem te fotki.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-06-2007, 18:01   

Taka fajna fura a ty chcesz ją zniszczyć tym podtlenkiem? :shock:
:tfrag: :minigun: :gib: :chain: :trans: :snipe: :violent1:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2007, 19:52   

Aaaaaale furka :)
Mniam. Pozazdrościć.
_________________
michalp
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 19-06-2007, 09:35   

Fajny, ale jesteś drugi. Tzn z vr4 - bo jedno już jest - sedan RallyArt, też oczywiście UK.

I proszę nie zabijaj go nosem...
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24278
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-06-2007, 09:45   

o ile kojarze, to jestes 3 lub 4 w klubie, ktory ujawnil swoje EC5 - to tak w kwestii tego pierwszego
poza tym auto jak marzenie - szkoda, ze nie sedan :)
 
 
korek
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2007, 12:12   

śliczny!!! :mrgreen:

ja to bym tylko chciał silnik i podwozie od takiego :) to bym sobie coś poskładał :)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 19-06-2007, 12:28   

krzysiek o ksywie Volland tez jest w angli i jest posiadaczem galanta vr4, o ile do tej pory nie przesiadl sie na drugiego bo wiem ze mial plan zmienic z automata na manuala.
w kwesti ciekawostki..... do jakiej grupy ubezpieczenia cie zlaiczyli i na twoj wiek jaka kwota wyszla ubezpieczenia?

i jeszcze jedno, z tego co kiedys slyszalem ..400-450 koni to w legnum cos wiecej niz zmiana elektroniki, z tego co wiem to te autka sa drogie w podnoszeniu mocy, na forum vr4 niewiele jest osob ktore zdecydowaly sie na przekraczanie mocy 330 koni
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 19-06-2007, 14:56   

A jak on zaciąga powietrze przy tak obciągniętej uszczelce, natychmiast do poprawy :(
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Laska
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2007, 18:59   

TommiCrazy napisał/a:

w kwesti ciekawostki..... do jakiej grupy ubezpieczenia cie zlaiczyli i na twoj wiek jaka kwota wyszla ubezpieczenia?


Wiec za ubezpieczenie place 88 funtow za miesiac, mam 20 % znizek i wzwyzke za wiek bo mam jak na razie 23 lata. Ale moj patencik polega na tym ze auto jest ubezpieczone jako zwykly 2,5 benzyna na automacie w kobmi bo w moim log booku nie mam wzmianek zadnych jaki to model. to jest w direct line. Ale wczesniej jak prawidlowo byl ubezpieczony to placilem 220 w elephant bez znizek bo nie chcieli zaakceptowac i z duza wzwyzka za to ze chcialem placic w ratach a nie od razu za calosc, dowalili mi jakies 800 funtow.
TommiCrazy napisał/a:

i jeszcze jedno, z tego co kiedys slyszalem ..400-450 koni to w legnum cos wiecej niz zmiana elektroniki, z tego co wiem to te autka sa drogie w podnoszeniu mocy, na forum vr4 niewiele jest osob ktore zdecydowaly sie na przekraczanie mocy 330 koni


Jesli chodzi o podniesienie mocy to jak na razie tylko plany. Ale jak juz dojdzie do realizacji to moze jakis single convert po delikatnych przerobkach z 3000 Gt twin turbo lub GTO. Nie tuninguja sami bo to anglia. Anglicy sie nie bawia w jakies wlasne wynalazki tylko jak juz to gotowy convert kupuja. Jak nie ma, to nie ma dla nich i sie nie da nic z tym zrobic. Pewnie dla tego tak malo jest ich po tunningu ale moze to i nawet lepiej bo jak chcesz kupic to wiesz ze male prawdopodobienstwo ze ktos sie bawil. Anglicy to leniwy narod generalnie :D
heh albo NOS i chwilowy strzal, z tego co slyszlaem bo sam nigdy nie uzytkowalem to jak sie z rozwaga go uzytkuje to jest dobrze.
Ostatnio zmieniony przez mkm 26-07-2009, 01:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Laska
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2007, 19:06   

Student napisał/a:
A jak on zaciąga powietrze przy tak obciągniętej uszczelce, natychmiast do poprawy :(



Stare fotki, teraz juz jest dobrze i zaciaga dobrze wlacznie z kamieniem z srodka intrcoolera i chlodnicy :D

taki maly zarcik bo tak naprawde uzywam colgonu.
 
 
TRAWOR76 
Mitsumaniak
DESTRUKTOR


Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 380
Skąd: Otwock
Wysłany: 20-06-2007, 08:35   

witam,widziałem kiedyś takiego miśka z Anglii w Polsce stał do sprzedania na części...ciekawe może jeszcze jest ....dla zainteresowanych mogę poszukać tel...bardzo ciekawe i ładne autko
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 22-06-2007, 22:47   

moze i ten legnum jest szybki...ale na tym filmie buractwo wyszlo.. w szczegulnosci slowne
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Gucio
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 11:22   

TommiCrazy napisał/a:
moze i ten legnum jest szybki...ale na tym filmie buractwo wyszlo.. w szczegulnosci slowne


Niestety nie wypada się nie zgodzić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.