 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 26-07-2009, 01:49 |
hmm pierwszy Legnum w klubie :) ??? |
Autor |
Wiadomość |
Laska [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2007, 17:28 hmm pierwszy Legnum w klubie :) ???
|
|
|
Na wstepie wydaje mi sie ze nalezalo by napisac pare zdan o sobie, nie od razu przechodzic do auta. Wiec tak tez zrobie, zeby wszystko mialo sens.
Zabawa z motoryzacja zaczela sie jak mialem jakies 12 moze 13 lat, jezdzilem wtedy z moim wojkiem ktory handlowal czesciami do aut japonskich, glownie uzywanymi i glownie do Mazdy. Bardzo czesto wpadalismy po czesci do poznania na gilelde w przezmierowie. Po gieldzie czesto zajezdzalismy na znajomy szrot z czesciami, 2 pracujacych tam kolesi mialo wlasnie galanty, seria ale piekne nie pamietam dokladnie ale kojarze ze byly w sedanie i chyba w wersji sport. Wtedy wlasnie zainteresowalem sie marka, jak to dzieciakowi mozna powiedziec do glowy sie wbilo.
Zaczalem od marek zaczynajacych sie na litere "F" mianowiecie Fordy i Fiaty. Pierwszy byl fiat 126p oczywiscie , uwazam ze swietne autko na poczatek. Dalej fiesta pozniej Escort XR3i z 93r ktory byl pierwszym mym powaznym autem po ktore wybralem sie do naszych zachodnich sasiadow. 1,8 16V na wielopunktowym, heh to bylo cos. Taka moja bron na Golfy 2 "GTi" co ich po moim miescie duzo krazylo. Jakis czas pozniej pomyslalem ze w polsce to niczym normalnym prawdziwym nie pojezdze a ze maniak ze mnie aut i generalnie przerobek to pomyslalem ze moze lepsza przyszlosc sobie sworze w UK.
No nic wyjechalem, poczatki ciezkie. W koncu przyszla pora na zakup auta, wymarzonego za niewymazone, pieniadze . Zawse skyline po glowie mi chodzil wiec mysle kupuje skylina. Ogladalem jednego i drugiego R33 drogie i w tym przedziale co patrze dobite, hmm wiec moze r32 slyszlaem kiedys ze GTR R32 jest najszybszy wiec cos w tych starych wrakach jest. Znalazlem jednego, stan bajka czarny metalic 2,0 turbo silnik napedzik na tyl bez zbednej elektroniki pomagajacej, ale pech chcial ze niby byl na sprzedaz ale jakos wlasciciel chyba do konca nie byl przekonany co robil i zwlekal. Wiec pora poszukac czegos innege, net auto trader, ebay. Przypomnialem sobie o mitsubishi, slyszalem o modelu lenum wiec szukam Az wkoncu znalazlem za przystepna cene auto szybsze od skylina nawet R33 Gts w duzo lepszym wyposazeniu, napedzie na 4 kolka, oczywiscie. Pomyslalem ze smigam czesto do polski i lubie szybkie auta to jakos to polacze, mozna i duzo przewiesc i w miare szybko sie przemiescic. Telefon do wlasciciela, okazuje sie ze auto jest dalej na sprzedaz, wiec sie umowilem na sprawdzenie, okaalo sie ze to gosciu po 40 czyli wydalo mi sie ze rozwazny spokojny nie to co mlodzi ludzie jezdza, bez obrazy mysle o sobie . Pocieszylo mnie jeszcze bardziej to jak mi powiedzial ze wczesniej jego zona przez ostatnie pare miesiecy dzieci nim wozila do szkoly tylko ( pomyslec ze prawie 300 konne auto sluzylo do przewozu dzieci do szkoly, wariactwo). Strsznie sie wiec napalilem. Auto optycznie bylo troszke poobijane, widac po zderzaku przednim jak sie ktos przypatrzy ale technicznie igla n i na jezdzei probnej jak wdepnalem w pedal, hmm moze inaczej jak nadusilem mocniej to sie zakochalem, Przyspieszenie bylo cudowne. Wiec wracamy w miejsce gdzie on mieszkal, gdzie auto stalo. Dalem mu zaliczke i powiedzialem ze przyjezdzam po auto za tydz. odebrac. Zgodzil sie i tak o to zostalem wlascicielem tego potwora.
Tydz. pozniej jade do niego z gotowka zeby mu zaplacic, wszystko cacy zaplacialem i mam juz wsiadac jak sie mnie zapytal czy mam ubezpieczenie na to mu odparlem ze nie. Bylem taki zafascynowany nowym autem ze nie doszlo nawet do mnie ze w UK nie ma ubezpieczenia na samochod tylko na Kierowce. Po paru minutach namyslu stwierdzilem ryzykuje. Heh itak wlasnie zrobilem sobie przejazdzke z poludniowego londynu przez miasto do zachodniej czesci gdzie mieszkam. Zajelo to jakies 2h w po poludniowej porze korkow. Pierwsze pare minut w stresie bo kary wysokie za jazde bez ubezpieczenia ale pozniej jakos bezstresowo.
Ok auto pod domem, co dalej robic. Zaczalem sprawdzac ceny ubezpieczenia, wiadaomo wysokie ale nie sadzilem ze az tak wiec pomyslem ze moze jakos mi sie uda zaesjstrowac auto w polsce. Bylo by to mozliwe gdybym mial papiery kompletne wszystkie ale okazalo sie ze numer Vinylovski nadwozia mam niekompletny, brakowalo mi bodajze 4 ostatnich cyferek wiec temat z rejstracja w polsce zakonczony chyba ze bym bieglego znalazl co by mi potwierdzil jaki to model jest. Bo paru dniach jak juz auto stalo pod domem nie jezdzone heh no moze tylko do sklepu jakiegos blisko wypatrzylem ze nie mam w Log Booku ( cos w stylu dowodu rejstracyjnego ) napisane nigdzie jaki to model wogole wiec sprobowalem ubezpieczyc jako galant zwykly 2,5 na automacie w kombi. Heh udalo sie!!
Na dzien dzisiajszy jezdze autem jakies 4 miesiace, zdazylem byc w polsce 2 razy i zrobic czas 12 h z callais do wejherowa w miescie w ktorym zyje i sprawuje sie super. Przejechalem jakies 5 tys mil i nawet mi grama oleju nie wciagnelo, nie pojawily sie rzadne zgrzyty czy tam stukania. Uwazam ze to swietne auto i gdybym mial je zmienic na jakies inne to moze tylko na muscle cara z lat 70 tych.
Na poczatek zdjecie silniczka
Jest to jednostka o pojemnosci 2,5 litra V6 doladowana 2 turbinami.
Moc jest wystarczajaca.
Duzo by sie rozpisywac na temat tego autka, z wazniejszych rzeczy 0-100km/h w 5,3 s na manualu (sprawdzone). Predkosc maxymalna 265 km/h (sprawdzone, licznik pokazywał). Stały naped na 4 kola wspolpracujacy z systemem AYC ( niesamowita pprzyczepność). Autko jest dość stare i nie w perfekcyjnym stanie ale uważam że mało jest aut które mu dorównać może i pod wzgledem komfortu i osiągów. Z tego co słyszałem to w UK było ich 100 na sprzedaż, ściagnietych przez Rally Art. Ceny były porownywalne do mesia eski w tamtych czasach. Moj to import z Japoni.
Dla zainteresowanych wiecej info pod linkiem poniżej:
http://www.clubvr4.co.uk/...=Specifications
ps.
Auto jest calkowicie seryjne wlacznie z felgami BBS.
Planowane zmiany to :
- podtlenek azotu
- zmiany w elektronice i turbach, podbicie mocy do 400- 450 KM
- sprzet audio z jednostka sterujaca w postaci laptopa
Bad point to zuzycie paliwa w granicach 20 litrow na 60 mil (100 km), co gorsza tego droższego Trudności z częsciami i ich zawrotne ceny jesli chodzi o oryginaly bo zamiennikow raczej nie ma na rynku. |
Ostatnio zmieniony przez Laska 18-06-2007, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 18-06-2007, 17:31
|
|
|
ma sie rozumiec ze w tej chwili mieszkasz i uzywasz samochodu po za PL , prawdA ? |
|
|
|
 |
Laska [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2007, 17:34
|
|
|
Tak mieszkam na stale od jakiegos roku w londynie. Ale czesto zjezdzam do polski tzn raz na jakies 2 miechy, pomorze. Tam tez robilem te fotki. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-06-2007, 18:01
|
|
|
Taka fajna fura a ty chcesz ją zniszczyć tym podtlenkiem?
|
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
michalp
Mitsumaniak Moderator CZx

Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 512 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2007, 19:52
|
|
|
Aaaaaale furka
Mniam. Pozazdrościć. |
_________________ michalp
 |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-06-2007, 09:35
|
|
|
Fajny, ale jesteś drugi. Tzn z vr4 - bo jedno już jest - sedan RallyArt, też oczywiście UK.
I proszę nie zabijaj go nosem... |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24278 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-06-2007, 09:45
|
|
|
o ile kojarze, to jestes 3 lub 4 w klubie, ktory ujawnil swoje EC5 - to tak w kwestii tego pierwszego
poza tym auto jak marzenie - szkoda, ze nie sedan |
|
|
|
 |
korek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2007, 12:12
|
|
|
śliczny!!!
ja to bym tylko chciał silnik i podwozie od takiego to bym sobie coś poskładał |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 19-06-2007, 12:28
|
|
|
krzysiek o ksywie Volland tez jest w angli i jest posiadaczem galanta vr4, o ile do tej pory nie przesiadl sie na drugiego bo wiem ze mial plan zmienic z automata na manuala.
w kwesti ciekawostki..... do jakiej grupy ubezpieczenia cie zlaiczyli i na twoj wiek jaka kwota wyszla ubezpieczenia?
i jeszcze jedno, z tego co kiedys slyszalem ..400-450 koni to w legnum cos wiecej niz zmiana elektroniki, z tego co wiem to te autka sa drogie w podnoszeniu mocy, na forum vr4 niewiele jest osob ktore zdecydowaly sie na przekraczanie mocy 330 koni |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 19-06-2007, 14:56
|
|
|
A jak on zaciąga powietrze przy tak obciągniętej uszczelce, natychmiast do poprawy |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Laska [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2007, 18:59
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: |
w kwesti ciekawostki..... do jakiej grupy ubezpieczenia cie zlaiczyli i na twoj wiek jaka kwota wyszla ubezpieczenia? |
Wiec za ubezpieczenie place 88 funtow za miesiac, mam 20 % znizek i wzwyzke za wiek bo mam jak na razie 23 lata. Ale moj patencik polega na tym ze auto jest ubezpieczone jako zwykly 2,5 benzyna na automacie w kobmi bo w moim log booku nie mam wzmianek zadnych jaki to model. to jest w direct line. Ale wczesniej jak prawidlowo byl ubezpieczony to placilem 220 w elephant bez znizek bo nie chcieli zaakceptowac i z duza wzwyzka za to ze chcialem placic w ratach a nie od razu za calosc, dowalili mi jakies 800 funtow.
TommiCrazy napisał/a: |
i jeszcze jedno, z tego co kiedys slyszalem ..400-450 koni to w legnum cos wiecej niz zmiana elektroniki, z tego co wiem to te autka sa drogie w podnoszeniu mocy, na forum vr4 niewiele jest osob ktore zdecydowaly sie na przekraczanie mocy 330 koni |
Jesli chodzi o podniesienie mocy to jak na razie tylko plany. Ale jak juz dojdzie do realizacji to moze jakis single convert po delikatnych przerobkach z 3000 Gt twin turbo lub GTO. Nie tuninguja sami bo to anglia. Anglicy sie nie bawia w jakies wlasne wynalazki tylko jak juz to gotowy convert kupuja. Jak nie ma, to nie ma dla nich i sie nie da nic z tym zrobic. Pewnie dla tego tak malo jest ich po tunningu ale moze to i nawet lepiej bo jak chcesz kupic to wiesz ze male prawdopodobienstwo ze ktos sie bawil. Anglicy to leniwy narod generalnie
heh albo NOS i chwilowy strzal, z tego co slyszlaem bo sam nigdy nie uzytkowalem to jak sie z rozwaga go uzytkuje to jest dobrze. |
Ostatnio zmieniony przez mkm 26-07-2009, 01:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Laska [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2007, 19:06
|
|
|
Student napisał/a: | A jak on zaciąga powietrze przy tak obciągniętej uszczelce, natychmiast do poprawy |
Stare fotki, teraz juz jest dobrze i zaciaga dobrze wlacznie z kamieniem z srodka intrcoolera i chlodnicy
taki maly zarcik bo tak naprawde uzywam colgonu. |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20-06-2007, 08:35
|
|
|
witam,widziałem kiedyś takiego miśka z Anglii w Polsce stał do sprzedania na części...ciekawe może jeszcze jest ....dla zainteresowanych mogę poszukać tel...bardzo ciekawe i ładne autko |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 22-06-2007, 22:47
|
|
|
moze i ten legnum jest szybki...ale na tym filmie buractwo wyszlo.. w szczegulnosci slowne |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Gucio [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 11:22
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | moze i ten legnum jest szybki...ale na tym filmie buractwo wyszlo.. w szczegulnosci slowne |
Niestety nie wypada się nie zgodzić. |
|
|
|
 |
|
|