 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] tylne hamulce |
Autor |
Wiadomość |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 09-07-2007, 12:31 [CA1A 1.3] tylne hamulce
|
|
|
czy szczęki tylnych hamulców mają samoregulacje czy trzeba je ręcznie przestawiać w miare zurzywania się okładzin na szczękach |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 09-07-2007, 13:08
|
|
|
Maja samoregulacje....
Prosty układ i w sumie nie zawodzi... choć zdarza sie że zapieka sie i wtedy juz jest gorzej z ich działaniem...
Rozebrać, oczyścić, przesmarować grafitowym i już...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 19-07-2007, 19:08 hamulce tył
|
|
|
zajrzałem wczoraj do tych hamulcuw i nic nie było zapieczone ale nie działało była tam taka mała zębatka ok. 12-15mm średnicy ze skośnumi zębami i jak ją przekręciłem o 2-3 zęby
to trzymając rękę na szczękach to czułem jak się rozchodzą ustawiłem tak by bęben wszedł
z małym oporem zmianę czuć na dzwigni ręcznego nie podnosi się tak wysoko jak przed regulacją -może były wersje bez samoregulacji ale wierzyć mi się nie chce
no a teraz przody z lewej strony jeden klocek ok2mm a drugi jak nowy i jeszcze co zauważyłem to po przejechaniu ok30 km tarcza z lewej miała wyższą temp od prawej
po odkręceniu górnej śruby z prowadnicą i zdjęciu zawleczki przewodu miałem problem
z odchyleniem zacisku po wyjęciu wyczyszsczeniu i nasmarowaniu prowadnicy złorzyłem wszystko z powrotem _czy ta zapieczona prowadnica mogła być powodem tak nierównomiernego zużycia klocków |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-07-2007, 20:38
|
|
|
Cytat: | czy ta zapieczona prowadnica mogła być powodem tak nierównomiernego zużycia klocków | Oczywiście, że tak. W 99,999% przypadków to jest to. |
|
|
|
 |
|
|