Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] tylne hamulce
Autor Wiadomość
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 09-07-2007, 12:31   [CA1A 1.3] tylne hamulce

czy szczęki tylnych hamulców mają samoregulacje czy trzeba je ręcznie przestawiać w miare zurzywania się okładzin na szczękach
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 09-07-2007, 13:08   

Maja samoregulacje....

Prosty układ i w sumie nie zawodzi... choć zdarza sie że zapieka sie i wtedy juz jest gorzej z ich działaniem...
Rozebrać, oczyścić, przesmarować grafitowym i już...


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 19-07-2007, 19:08   hamulce tył

zajrzałem wczoraj do tych hamulcuw i nic nie było zapieczone ale nie działało była tam taka mała zębatka ok. 12-15mm średnicy ze skośnumi zębami i jak ją przekręciłem o 2-3 zęby
to trzymając rękę na szczękach to czułem jak się rozchodzą ustawiłem tak by bęben wszedł
z małym oporem zmianę czuć na dzwigni ręcznego nie podnosi się tak wysoko jak przed regulacją -może były wersje bez samoregulacji ale wierzyć mi się nie chce
no a teraz przody z lewej strony jeden klocek ok2mm a drugi jak nowy i jeszcze co zauważyłem to po przejechaniu ok30 km tarcza z lewej miała wyższą temp od prawej
po odkręceniu górnej śruby z prowadnicą i zdjęciu zawleczki przewodu miałem problem
z odchyleniem zacisku po wyjęciu wyczyszsczeniu i nasmarowaniu prowadnicy złorzyłem wszystko z powrotem _czy ta zapieczona prowadnica mogła być powodem tak nierównomiernego zużycia klocków
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-07-2007, 20:38   

Cytat:
czy ta zapieczona prowadnica mogła być powodem tak nierównomiernego zużycia klocków
Oczywiście, że tak. W 99,999% przypadków to jest to.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.