 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] planowanie glowicy |
Autor |
Wiadomość |
ColtFan [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 17:26 [CA4A 1.6] planowanie glowicy
|
|
|
Mam pytanko , posiadam mitsubishi colta 1.6 z 94 roku , to juz moj drugi colcik i jestem zachwycony na poczatku mialem wersje z 96 roku 1,3 troszke malo mocy ale teraz jest dozo lepiej i chetnie zrobie cos zeby bylo jeszcze lepiej . Bardzo wiec rosze o o tpowiedz na moje pyta nia :
Czy ktos planowal juz glowice
Jaie efekty tego zabiegu
Czy nie wpynelo to negatywnie na prace silnika
Bardzo prosze o odpowiec. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 20:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2007, 18:22
|
|
|
ColtFan napisał/a: | Czy ktos planowal juz glowice | tak
ColtFan napisał/a: | Jaie efekty tego zabiegu | Podobno niezle. Zapytaj deenbe.
Zanim zaczniesz planowac zapytaj rowniez jak jego silnik skonczyl. I pamietaj, ze Mitsu dopuszcza planowanie o 0,2 mm w swoich silnikach. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ColtFan [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 20:37
|
|
|
oki
postaram sie zkontaktowac z tym gosciem
Ale tak czy siak prosze o dalsze informacje |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 21:35
|
|
|
Jak przesadzisz bądż spieprzysz planowaniem główkę, będziesz wymieniał co tydzień uszczelkę pod głowicą |
|
|
|
 |
nafta [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 22:50
|
|
|
Nie polecam planowania glowicy bo to za duzo nie da. Jak bedziesz smigac autkiem cieszac sie z troszke wiekszej mocy szybko spowodujesz wycieki oleju wlasnie spod glowicy. A to znowu wiaze sie z wymiana uszczelki itd. Te male zolte ludziki z drugiego konca swiata wszystko obliczyli co do mikrona Moim zdaniem nie warto ich poprawiac...
Pozdrawiam!!! |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2007, 22:52
|
|
|
Bastek, nafta, odnioslem wrazenie, ze ColtFan, swoje pytanie skierowal do tych ktorzy maja cos do powiedzenia poza ogolnikami. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
nafta [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 23:14
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Podobno niezle. |
Konkretna odpowiedz |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 23:21
|
|
|
Hubert jako Colt Fan opowiadaj, czekamy na konkrety |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2007, 23:30
|
|
|
nafta napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Podobno niezle. |
Konkretna odpowiedz |
Hubeeert napisał/a: | Podobno niezle. Zapytaj deenbe.
Zanim zaczniesz planowac zapytaj rowniez jak jego silnik skonczyl. I pamietaj, ze Mitsu dopuszcza planowanie o 0,2 mm w swoich silnikach |
Cala tak. Wyrwane z kontekstu zdanie nie.
Radze ochlonac.
Bastek napisał/a: | Hubert jako Colt Fan opowiadaj, czekamy na konkrety |
Co autor ma na mysli? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ColtFan [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 23:35
|
|
|
Dziekuje za porade . Widze ze potrwierdzily sie moje obawy co do efektow przerobki
nie myslalem jednak ze az takie drastyczne zminy moga nastapic ., fakt jest taki ze
japonczycy sa niesamowici a ich precyzja przerasta wszystkich ciezko cokolwiek po nich
poprawic , nic chyba pozostaje mi kupno colcika z silnikiem 1.8 ogladalem filmy na youTube jest maly szatan nie ujmujac nic oczywicie 1.6 bo nim tez fajnie kiluje chlopaczkow w BMW
Mitsubishi Rządzi
[ Dodano: 01-08-2007, 23:39 ]
wczesniej mialem colta 96 rok 1.3 zamontowalem w nim storzek to nie przesadzam ale z 10 15 koni to ucieklo w las wogule samochod stracil moc tak jaj by usiadlo w nim komplet pasazeow
Tutaj to mi sie wydaje ze trzeba z grubej rury odrazu jakies turbo albo podtlenek |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 07:31
|
|
|
co do planowania.. samego planowania nie robilem, mialem takze obrobke glowicy. Samo planowanie malo daje, na pewno efekty nie beda takie jakich sie spodziewasz(chyba nawet tego nie odczujesz).
Hubeeert napisał/a: | ColtFan napisał/a:
Jakie efekty tego zabiegu
Podobno niezle. Zapytaj deenbe.
Zanim zaczniesz planowac zapytaj rowniez jak jego silnik skonczyl. I pamietaj, ze Mitsu dopuszcza planowanie o 0,2 mm w swoich silnikach. |
silnik ma sie juz dobrze;) a co do tego jak skonczyl to na pewno nie przez przerobki w silniku:) |
|
|
|
 |
ColtFan [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 11:33
|
|
|
Fajnie dziekuje za porade
Pozdro. |
|
|
|
 |
Sparco84 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 23:40
|
|
|
Przeczytałem uważnie temat i chciałem się dopytać o ten filtr stożkowy. Chcę założyć w swoim miśku stożka, ale widzę że zamiast dodać mocy to moc spada? Może kiepsko zamontowałeś? Najlepiej zabudować go tak aby nie dostawał ciepłego powietrza z silnika i jeszcze do tego doprowadzić rurę która cały czas przy jeździe będzie dawała zimne powietrze do filtru. Tak miałem rozwiązane w golfie. Jeżeli tak miałeś zrobione to chyba montaż stożka będzie kiepskim pomysłem ? |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 05-08-2007, 23:30
|
|
|
Sparco84, z calym szacunkiem, ale montowanie stozkow, strumienic i tych wszystkich innych tuningowych gadzetow w przypadku silniczka 1.3 chyba mija sie celem.
zreszta jak juz gdzies napisalem - Tuningu przez duze T, nie robi sie za male pieniadze, za pomoca stozkow, czy koncowych "buczacych" wydechow.
zadbaj o swojego misia wymieniajac mu plyny, filtry, jakies tulejki na zwieszeniu (o ile istnieje taka potrzeba), albo zadbaj o hamulce. mis sie odwdzieczy bezawaryjna jazda...
zaloz ladne alusy, polakieruj zderzak, wstaw sobie dobre audio.
i zycie bedzie piekne |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sparco84 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 08:31
|
|
|
Jeżeli chodzi o audio to ja już mam je założone i na pewno bardzo dobre . Jeżeli chodzi wydech to też już jest zamontowany, aluski dopiero będą zakładane (niestety). Ja wiem że silniczek 1.3 to nie jest sportowy silnik i cudów z nim nie zrobie, ale być może przez filtr stożkowy jest lepiej podawane powietrze do silnika? Oczywiście wszystkie płyny i inne rzeczy których należy pilnować są pilnowane i misio jest mi wdzięczny za to
[ Dodano: 06-08-2007, 08:34 ]
Sruba napisał/a: | polakieruj zderzak, |
A właśnie jeżeli chodzi o lakierowanie zderzaka , czy możesz udzielić mi rady jak to zrobić aby farba była trwała i porządnie się trzymała, bo jednak malowanie plastików to już troszeczkę inna sprawa. O ile dobrze wiem, to trzeba dać jakiś podkład a potem farbę do plastiku, ale może są proste i mało skomplikowane sposoby na zrobienie czegoś takiego, w efekcie uzyskując piękne czarny zderzak w kolorze nadwozia, oczywiście tak aby farba nie złaziła po 3 miesiącach. |
|
|
|
 |
|
|