Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 GDI]Preperaty do czyszczenia wtryskiwaczy opinie
Autor Wiadomość
Manysh
[Usunięty]

  Wysłany: 15-08-2007, 11:49   [1.8 GDI]Preperaty do czyszczenia wtryskiwaczy opinie

Musze wyczyscic wtryskiwacze ale mam mieszane uczucia czy stosowanie takich preparatów jest bezpieiczne jedni twierdzą ze tak i to nawet regularnie inni ze nie

Kupiłem srodek firmy LIQUI o nazwie SYSTEM PFLEGE ( petrol system protector )

czy ktos by mógł by opisac jak to własciwie działa i co to czysci ,czy np przepustnice tez ?

generalnie wczesniej w serwisie miska wlali mi cos takiego i walenie zaworów ucichło o 70% ale pojawiło sie znowu po 3 tankowaniu :(

Stosowac to czy nie ?
Ostatnio zmieniony przez Manysh 15-08-2007, 12:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 15-08-2007, 12:08   

Nie widzę przeciwwskazań....... za też zbytnio nie jestem, bo w GDi żadnych pozytywnych/negatywnych skutków nie odczułem......

Nic nie zastąpi rozebrania dolotu powietrza na śrubeczki, wyczyszczenia wszystkich przewodów (od przepustnicy po gniazda ssąych zaworów) z sadzy i złożenia na nowych uszczelkach ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 15-08-2007, 13:35   

ja stosuję STP Injector Cleaner raz na jakiś czas (może pół roku) i wlewam 2 razy połowę butelki na zbiornik, może to za mało? W każdym razie odczuć jakichkolwiek brak, może poza uczuciem dbania o układ wtryskowy :)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-08-2007, 22:58   

tomusn napisał/a:
ja stosuję STP Injector Cleaner raz na jakiś czas (może pół roku) i wlewam 2 razy połowę butelki na zbiornik, może to za mało? W każdym razie odczuć jakichkolwiek brak, może poza uczuciem dbania o układ wtryskowy :)

Chyba wlewasz za mało. Też zastosowałem ten specyfik i na butelce jest napisane, że wystarcza na 50-60l paliwa, czyli jeśli dobrze rozumuję trzeba wlać całą butelkę na bak (nie wiem jaką pojemność ma bak Colta).
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 16-08-2007, 19:36   

Moomin, masz rację, ale jakoś tak mi wychodzi... z (może błędnej) mojej logiki, że lepiej dwa razy mało niż raz a dużo... następnym razem zaleję całość i zobaczę

PS. bak w Colcie - 50L
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Fabjan 
Forumowicz

Auto: GDI 1,8 Avance 2000 r (125 KM)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 85
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 05-11-2008, 10:34   

Czyli w przypadku tego specyfiku nie ma różnicy czy to GDI czy GLX? Każdy specyfik do benzynowych będzie dobry? :)
_________________

Carisma Avance 1,8 GDI z 2000 roku (125 KM)
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-11-2008, 12:03   

GLX to wersja wyposażeniowa a GDI rodzaj silnika:P

Ale każdy chyba załapie o co Ci chodzi i nie widze żadnych przeciwwskazań co do tego, aczkolwiek nie wiele to daje jeśli wszytsko dobrze działa.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Fabjan 
Forumowicz

Auto: GDI 1,8 Avance 2000 r (125 KM)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 85
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 05-11-2008, 12:43   

heheh... No maleńkie faux pas z mojej strony, ale ja się specjalnie na mechanice nie znam ;)
Wiem, że widuję Cari z oznaczeniami GLX i GDI. I wiem, że jak ktoś ma ten drugi rodzaj, to często musi używać zupełnie innych części czy płynów niż do innych wersji bo coś tam, coś tam ;)
A ten preparat, to tak chciałbym zastosować, żeby - jak to już tutaj ktoś napisał - mieć poczucie, że się dba o układ wtryskowy ;)
W każdym razie na pewno nie zaszkodzi raz na jakiś czas zalać takim czymś zbiornik :)

Dzięki za info! :)
_________________

Carisma Avance 1,8 GDI z 2000 roku (125 KM)
 
 
big_foot
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2008, 16:35   

Osibiście użyłem raz takiego specyfiku marki STP.

Nie mogę powiedzieć nic złego, ale może to akurat zaleta paliwa LOTOS 98 Dynamic, zaraz po tym baku zalałem Orlen 98 i była tragedia (zdecydowanie głośniejszy silnik), więc skłaniałbym się ku lepszemu paliwu Lotos a nie cudownym działaniu specyfiku.

Nie powiem, że juz nigdy tego nie użyję. Nie zaszkodziło, więc choćby sama świadomość dbania o układ wtryskowy jest wrta tych kilku złotych :)
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 05-11-2008, 17:34   

Również raz zastosowałem taki specyfik, znaczącej różnicy nie było ale też nie zaszkodziło więc myśle że spokojnie możesz wlać, może ci coś da
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
piekarz10 
Forumowicz
piekarz10

Auto: CARISMA 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 42
Skąd: Zielonka k.W-Wy
Wysłany: 05-11-2008, 18:20   

W ostatnim MOTORZE opisali system czyszczenia układu wtryskowego LIQULI MOLI , podobno sprawdza się przede wszystkim w silnikach benzynowych .Niestety nic nie było napisane o bezpośrednim wtrysku . Może ktoś korzystał z takiej usługi w GDI.
 
 
Fabjan 
Forumowicz

Auto: GDI 1,8 Avance 2000 r (125 KM)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 85
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 06-11-2008, 09:44   

No więc uprzejmie donoszę, iż wczoraj zakupiłem "Injection Cleaner" firmy Prestone. Butelka kosztowała bodaj 21 PLN i zalewa się 60 L paliwa, zalałem więc do pełna zbiornik i moja psychika podpowiada mi, że różnica jest kolosalna. Silnik jest dynamiczniejszy, cichszy i mniej pali jak jest zimny!*
Widziałem jednak obok tego specyfiku na półce inny specyfik tej samej firmy. Kosztował około 40 PLN i jest reklamowany jako "Preparat do czyszczenia całego układu paliwowego". Miał ktoś do czynienia? Bo ja już zagiąłem parol na ten specyfik i na pewno za jakieś 4 kkm wypróbuję i tego :)






* - oczywiście jest to tylko złudzenie, nie mające większego przełożenia w rzeczywistości, wszak warto sobie wmawiać takie rzeczy w celu poprawy nastroju i ogólnego samopoczucia ;)
_________________

Carisma Avance 1,8 GDI z 2000 roku (125 KM)
 
 
piekarz10 
Forumowicz
piekarz10

Auto: CARISMA 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 42
Skąd: Zielonka k.W-Wy
Wysłany: 09-11-2008, 18:08   

Podtrzymuje temat , bo chodzi mi o system czyszczenia specjalna maszyną , która wtacza srodek czyszczący do układu wtryskowego , a nie o specyfik w buteleczce . Podobno kosztuje to ok. 200 zł i trwa ok.30 min.Jeżeli ktoś z tego korzystał przy GDI proszę o recenzję .
 
 
Konop44 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Skąd: Lublin/Naas
Wysłany: 10-11-2008, 10:45   

Też zastosowałem środek firmy STP i w końcu skończyły się problemy z szarpaniem i nierówną pracą silnika,widocznie już któryś z elementów układu wtryskowego się przytkał a bład opisujący ten problem miał nr 56.Uważajcie na katalizator,widziałem 2 rodzaje tychże środków;"bezpieczne" dla kata i "nie"(?!!!)
_________________

 
 
tom1312 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: Komorów/Rzeszów
Wysłany: 22-05-2009, 02:20   

Witam Mitsumaniaków!
Panowie chcę przeczyścić wtryski ponieważ zimny silnik jest zamulony na benzynie. Na gazie nie odczuwam tego zmulenia. Na ciepłym silniku wszystko jest ok zarówno na gazie jak i na benzynie. Ostatnio zapalił mi się CE ale podczas jazy na gazie i wymrugałem kody 12 i 41. Z tego co wyczytałem 41 to wtryskiwacz. Dlatego proszę o opinie który środek jest najlepszy:
http://www.allegro.pl/ite...ze_benzyna.html
http://www.allegro.pl/ite...io_gliwice.html
http://www.allegro.pl/ite...czy_moc_02.html
http://allegro.pl/item624..._sklep_971.html
Dzięki za odpowiedzi.
_________________
"Mitsu" i wszystko jasne :)
01388/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.