 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Uciszyłem popychacze, stukające popychacze |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-09-2007, 23:41 [EAxx] Uciszyłem popychacze, stukające popychacze
|
|
|
Przepis jest taki przy przebiegu 129k mil w 4G64 GDI:
- zejść na półsyntetyk Mobila (Super S 10W40)
- dodać ceramizera
Na razie (już 2500 mil) jest cisza spod maski. Efekt pojawił się po jakiś 300 milach i póki co działa. Teraz jedynym hałasem to szum cholernych uszczelek z okien i opon . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 17-03-2010, 15:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 11-09-2007, 14:01
|
|
|
No mi tak samo ceramizer pomogl, jak narazie 7 tys z tym jeżdżę i spoko, cisza jest |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 10:30
|
|
|
A nie wystarczylo zostac przy syntetyku i tylko dodac ceramizera, tak jak u mnie |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-09-2007, 11:53
|
|
|
No właśnie nie...
Wcześniej zmieniałem różne syntetyki (Castrol, Mobil i Shell) i bywało głośno, bądź wibrująco. W sumie taki diesel, tylko że na benzynę. Pomagało czasowo zalanie "Lash Adjuster Treatment" ale tak na 3000 mil. W końcu doszedłem do wniosku, że przy takim przebiegu to syntetyk może już być odrobinę "za rzadki" i z pełną świadomością nieodwracalności wlałem tego wspomnianego Mobila. Było o niebo lepiej, a przede wszystkim popychacze prawie ucichły.
Pewnie by już tak zostało ale, potem po jakichś 700 milach z ciekawości zalałem Ceramizera i teraz na wolnych mam cichszy silnik niż firmowe Fusion z 2005 roku, czy Zafira z 2006. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 13-09-2007, 12:34
|
|
|
Są rózne, Xeramic i autorepair, z takimi sie spotkalem jeden jest zagraniczny a ten drugi polski, i raczej allegro się kłania.
Gdzieś tam czytałem testy porównawcze różnych środków min, tych dwóch oraz jeszcze motorlife vel Militec, test polegał na tarciu dwóch płytek o siebie w oleju, z zalanym odpowiednio środkiem, pozniej mierzono stan i twardość płytek oraz temperaturę oleju,, nie pamientam dokladnie wyników ale każdy coś dobrego dawał jeden mniej lub wiecej ,ale z tego co pamientam to ceramizer był duzo lepszy przy długim czasie użytkowania i znaczących róznic pomiedzy xeramicem i autorepair nie bylo |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-09-2007, 23:42
|
|
|
A wszystko zaczęło się od tego:
www.ceramizer.pl
Ja tego użyłem. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 14-09-2007, 00:10
|
|
|
Dokladnie taki sam ja zalałem, auto-repair to chyba dystrybutor tego ceramizera, tak na allegro go opisują |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 00:44
|
|
|
Uwazajacie tylko co wlewacie do swoich silnikow, AutoRepair znam, sprawdzilem i sporo przestudiowalem na jego temat. Warto sprawdzic sklad takiego srodka, w/w "Lash Adjuster Treatment" nie znam, ale jezeli jakis produkt zawiera np. teflon lub molibden to mozna go automatycznie skreslic z listy aplikowanych mixtur do silnika. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-09-2007, 10:25
|
|
|
No więc produkt ze strony Ceramizer.pl nie zawiera tych syfów o których wspomniał Simones.
Co do "Lash Adjuster Treatment" czyli na nasze coś jak "Płukanka popychaczy" . To jest zwykły dodatek do oleju, który w jakiś sposób polepsza cyrkulację oleju w popychaczach i je wycisza. Na jednej ze stron znalazłem, że usuwa "zapowietrzenia/zagazowania" jakie mogą powstawać w popychaczach. Nie wprowadza on żadnych trwałych zmian w silniku. Jest raczej uszlachetniaczem oleju. eoretycznie starcza na jedną wymianę oleju, ale w praktyce wychodzi ok. 6000 km. No i robi go Wynn's, firma dość znana w UK z różnych dodatków tuningowych do silników.
A w Polsce chyba widziałem coś podobnego Shella. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 14-09-2007, 11:24
|
|
|
TU
bardzo ładnie widac ze to sprzedaje auto-repair to jest to samo co swinks_UK, wskazał na stronie ceramizer.pl. To jest taki sam ceramizer, pudełko jest nawet identyczne |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 21:19
|
|
|
Niedawno wymaienile olej na mobila 1 5w50 i oczywiscie po wymianie cykada niesamowita.
Przejechalem jakies 500 km i niewiele sie polepszylo.
W srode rano zalalem ceramizer i pojechalem w trase .Dzisiaj wrocilem i zrobilem lacznie prawie 700 km .Przez caly ten okres nie uslyszalem ani razu popychaczy.
Stalem nieraz w korkach po 15-20 minut i nic..po prostu cisza.W ogole chodzi jakos ciszej i bardziej miekko.
Gdyby tak chcial chodzic zawsze to innego nie chce. |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2007, 00:00
|
|
|
Szkoda tylko, ze zajelo to rok czasu i troche z*ebow za cos, co pisalem juz dawno w TYM temacie. Nie mniej ciesze sie, ze tylu silnikom jeszcze zdazono pomoc. Tym co sie spoznili niestety pozostaja tradycyjne (sporo drozsze metody). |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 26-09-2007, 19:57 ceramizery
|
|
|
PYTANIA I ODPOWIEDZI
zobaczcie w pkt 4. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2007, 10:49
|
|
|
Ło matko....
Zaczęło sie robić wilgotno na dworze w nocy i od razu się zaczęło: silnik mi chodzi jak bym tuzin traktorów wciągnąl kolektorem dokotowym do silnika!!!
Pyka tyka cyka jak bomba zegarowa... no po prostu masakra.
Przejechalem od kupna samochodu juz jakies 10 tys i wszystko bylo ok. Co jakis czas gdzies tam cos pykneło, ale zaraz był spokoj. A teraz No jest po prostu koncertowo
Ten ceramizer naprawde pomaga i jest nieszkodliwy? Czy tez jak sie odnosic do tego linku z punktem 4 ktory przeslal JaBrab3??? |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
|
|