 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Za wysokie obroty !!! |
Autor |
Wiadomość |
Jacku [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 12:01 [CJ1A 1.3] Za wysokie obroty !!!
|
|
|
Witam. Mam pewien problem. Miałem ostatnio lekką stłuczkę z sarną. Do wymiany była tylko maska i zderzak. Żadnych poważnych uszkodzeń, ale od tamtego czasu auto wariuje. Przy zimnym silniku ma 1800 obrotów a jak sie rozgrzeje to są już tylko 1200 do 1300 i lekko pływają. Żaden warsztat u mnie w okolicach nie może połączyć sie z komputerem. Nawet pytałem w Legnicy. Powiedzieli że nie posiadają oprogramowania. Nie znam adresów żadnych warsztatów we Wrocławiu. Może ktoś poda mi jakieś namiary??? Byłem też u mechanika w celu stwierdzenia czy może dostaje się lewe powietrze, ale jest wszędzie szczelny. Wysokie obroty utrzymują się tylko na luzie, podczas jazdy są normalne. Nie zauważyłem też większego zużycia benzyny. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 13:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 16:09
|
|
|
Pewnie był odpinany akumulator i po tej operacji komputer nie nauczył się na nowo pracy na wolnych obrotach. Na początek proponuję zresetować ECU. Piękną instrukcję napisał Romel. Znajdziesz ją tutaj |
|
|
|
 |
Jacku [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 22:46
|
|
|
Nie było odpinanego akumulatora ale reset już był i nic to nie dało Więc teraz wydaje mi sie że dobrze byłoby podłączyć go do kompa, ale nikt tego nie może zrobić bo nikt nie ma programu! Jeszcze podejrzewam że to może być silniczek krokowy.Może go przeczyścić? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2007, 11:15
|
|
|
Wobec tego wejdź sobie na Stronę Krzyzaka, dane naprawczo-regulacyjne i sczytaj samodzielnie błędy według zamieszczonej instrukcji. |
|
|
|
 |
|
|