Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:06
[II 2.0 DID] Znikający płyn do chłodnicy w Outku II
Autor Wiadomość
miglancu
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 15:28   [II 2.0 DID] Znikający płyn do chłodnicy w Outku II

Czy sprawdzaliście ostatnio poziom płynu do chłodnicy?
Ja kilka dni temu otworzyłem maskę i ku mojemu zdziwieniu okazało się że mam sucho w zbioniku na płyn. Dokupiłem i dolałem litr do odpowiedniego poziomu....i co?
Dzisiaj również nie ma po nim śladu ? :shock:

Co Wy na to, drodzy Outkowicze ?
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan 09-02-2009, 08:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2007, 16:14   

Może pojedź do serwisu.
_________________

 
 
art
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 13:22   znikajacy płyn chłodniczy

Witam!

Czy ktoś spotkał się z takim problemem, mam przejechane 21tyś i dwa razy dolewałem już płynu do chłodnicy :?:

pozdr
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-07-2008, 13:56   

art napisał/a:
dwa razy dolewałem już płynu do chłodnicy

Dolej i sprawdż czy nie masz gdzieś wycieków :?:
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
art
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 14:19   

czekoladka_1981 napisał/a:
art napisał/a:
dwa razy dolewałem już płynu do chłodnicy

Dolej i sprawdż czy nie masz gdzieś wycieków :?:


Nie ma żadnych widocznych wycieków
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-07-2008, 14:27   

art napisał/a:
Nie ma żadnych widocznych wycieków

Sprawa moze byc powazniejsza, jesli nie zaobserwowales zadnych wyciekow to znaczy ze przeciek jest przez uszczelke glowicy. Sprawdz jeszcze wszelkie weze, polaczenia, itp. Mozliwe ze wyciek jest na tyle niewielki ze plyn zdazy odparowac nie kapiac na ziemie. Co do uszczelki pod glowica to odkrec korek wlewu oleju i zobaczy go od spodu. Jesli masz przecieki przez ta uszczelke to z oleju i plynu chlodzacego robi sie taka emulsja w kolorze kawy z mlekiem, powinien nia byc wtedy obklejony korek. Jesli tak jest to na bank masz do wymiany uszczelke jesli nie to stawiam na weze.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
art
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 14:41   

czekoladka_1981 napisał/a:
art napisał/a:
Nie ma żadnych widocznych wycieków

Sprawa moze byc powazniejsza, jesli nie zaobserwowales zadnych wyciekow to znaczy ze przeciek jest przez uszczelke glowicy. Sprawdz jeszcze wszelkie weze, polaczenia, itp. Mozliwe ze wyciek jest na tyle niewielki ze plyn zdazy odparowac nie kapiac na ziemie. Co do uszczelki pod glowica to odkrec korek wlewu oleju i zobaczy go od spodu. Jesli masz przecieki przez ta uszczelke to z oleju i plynu chlodzacego robi sie taka emulsja w kolorze kawy z mlekiem, powinien nia byc wtedy obklejony korek. Jesli tak jest to na bank masz do wymiany uszczelke jesli nie to stawiam na weze.


dzieki bardzo, zaraz to sprawdzę i jutro kolejna wizyta w serwisie...
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 14:44   

sprawdz czy nie ma wody w srodku, byc moze nagrzewnica do wymiany lub jakies zlaczki.
 
 
art
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2008, 15:43   

art napisał/a:
czekoladka_1981 napisał/a:
art napisał/a:
Nie ma żadnych widocznych wycieków

Sprawa moze byc powazniejsza, jesli nie zaobserwowales zadnych wyciekow to znaczy ze przeciek jest przez uszczelke glowicy. Sprawdz jeszcze wszelkie weze, polaczenia, itp. Mozliwe ze wyciek jest na tyle niewielki ze plyn zdazy odparowac nie kapiac na ziemie. Co do uszczelki pod glowica to odkrec korek wlewu oleju i zobaczy go od spodu. Jesli masz przecieki przez ta uszczelke to z oleju i plynu chlodzacego robi sie taka emulsja w kolorze kawy z mlekiem, powinien nia byc wtedy obklejony korek. Jesli tak jest to na bank masz do wymiany uszczelke jesli nie to stawiam na weze.


dzieki bardzo, zaraz to sprawdzę i jutro kolejna wizyta w serwisie...


Jestem po wizycie w serwisie, Panowie nie stwierdzili żadnych wycieków dolali płynu i kazali się zgłosić po przejechaniu 1000km aby sprawdzić ile outek pali płynu chłodniczego :shock:

Czy ktoś wie o co chodzi :?: :?: :?: Miałem kilka samochodów ale pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Nie dosyć że ON bardzo drogi to mój outek bierze jakieś 1,5 litra oleju na 15 tyś to teraz jeszcze zaczyna spalać płyn chłodzący, ciekawe co jeszcze zacznie pożerać :badgrin:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-07-2008, 23:26   

art napisał/a:
bierze jakieś 1,5 litra oleju na 15 tyś
tyle ma prawo wziąć - zwłaszcza przy dynamicznej jeździe. Natomiast płynu nie powinno ubywać nie dymi Ci czasami na biało?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2008, 00:14   

art napisał/a:
mój outek bierze jakieś 1,5 litra oleju na 15 tyś

Tylko tyle?
_________________

 
 
Mateusz 
Forumowicz


Auto: L 200, 2011 HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Warszawa/Kalisz/Polska
Wysłany: 20-07-2008, 21:40   

a moj nie bierze oleju odkad zmienilem go na inny niz zalecany przez ASO
przebieg 25k km i zero dolewki chociaz 1l asekuracyjnie po wczesniejszych doswiadczeniach z tymi silnikami woze.
Z plynem chlodniczym u mnie bylo tak, ze po jakis 20k km dolalem jakies 50-100 ml ale ja mam lekkieko bzika na punkcie sprawdzania poziomow plynow etc
pozdrawiam,
mateusz
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24-07-2008, 21:42   

U mnie ubytków płynu nie stwierdziłem - na szczęście 8)
Co do oleju: po 15 tys. i 30 tys. ubyło tyle, że z 2/3 stanu spadło na 1/3. Przed przeglądem 45 tys. dolewałem 0,3-0,5 l.
Teraz zobaczymy co się będzie działo dalej :?:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-01-2009, 16:16   Znikający płyn chłodzący Outlander 2.0 TDI

Od pewnego (dość długiego) czasu ubywało mi płynu chłodzącego. Na początku niewiele, ale ostatnio coraz więcej (jakiś litr na 1500-2000 km). Ponieważ ciągłe dolewanie było dość uciążliwe postanowiłem coś z tym zrobić. Ubytków zewnętrznych brak, czyli podziewa się gdzieś w środku... Znajomy mechanik typuje głowicę lub uszczelkę (tym bardziej że w tych silnikach głowica podobno lub się mikro-popękać). Na razie jednak serwis wymienił mi chłodnicę spalin AGR (może powodować ubytki płynu do układu wydechowego) i zobaczymy co dalej...

A tak a propos serwisu. Na początku pojechałem z tą usterką do swojego dealera - fima MARGO w Gdańsku. Dwa razy sprawdzali (za drugim razem zostawiłem auto na tydzień) i diagnoza za każdym razem taka sama: "na razie wszystko w porządku, proszę przyjechać jak zacznie ubywać więcej". I tyle! Goryczy dopełnił przegląd okresowy, w trakcie którego panowie z MARGO twardo twierdzili że do silnika 2.0 TDI należy się 5,5 litra oleju silnikowego (jak potem sprawdziłem mieści się nieco powyżej 4 litrów). Rzeczywiście mi tyle nalali, wkaźnik poziomu oleju długo był znacznie powyżej wartości maksymalnej! Na szczęście silnik pali sporo oleju i po pewnym czasie problem się rozwiązał (filtr cząstek stałych jakoś to przeżył). I taka firma jest autoryzowanym serwisem - no comments!

W każdym razie zdenerwowałem się i pojechałem do najbliższego innego adresu, czyli firmy AGROMAX w Elblągu. I tutaj szok: profersjonalne osobiste przyjęcie samochodu, takie samo wydanie, samochód został umyty... Czegoś takiego nie przeżyłem od czasu serwisowania samochodu w Niemczech! W każdym razie sprawnie zdiagnozowali brak ubytków zewnętrznych płynu, skontaktowali się z centralą, zamówili chłodnicę AGR i w trakcie kolejnej wizyty została wymieniona. Ceny nieco niższe od tych w MARGO (przy okazji zrobiłem przegląd okresowy), tak że opłaca się wycieczka do Elbląga. Byłem naprawdę pod wrażeniem...

Jak zapewne każdy Mitsu-maniak miał się okazję przekonać na własnej skórze, sieć dealerska Mitsubishi odbiega poziomem (w dół oczywiście) od np. Skody, VW itp. w każdym razie jestem zadowolony że mam w promieniu 100 km przyjmniej jeden porządny serwis.

mfg bonito
 
 
art
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2009, 14:49   Re: Znikający płyn chłodzący Outlander 2.0 TDI

Witam!

Bonito i co poprawiło się w sprawie płynu chłodzącego? Mam ten sam problem a serwis drapie się w głowę i nie potrafi podać przyczyny.

pozdr

bonito napisał/a:
Od pewnego (dość długiego) czasu ubywało mi płynu chłodzącego. Na początku niewiele, ale ostatnio coraz więcej (jakiś litr na 1500-2000 km). Ponieważ ciągłe dolewanie było dość uciążliwe postanowiłem coś z tym zrobić. Ubytków zewnętrznych brak, czyli podziewa się gdzieś w środku... Znajomy mechanik typuje głowicę lub uszczelkę (tym bardziej że w tych silnikach głowica podobno lub się mikro-popękać). Na razie jednak serwis wymienił mi chłodnicę spalin AGR (może powodować ubytki płynu do układu wydechowego) i zobaczymy co dalej...

A tak a propos serwisu. Na początku pojechałem z tą usterką do swojego dealera - fima MARGO w Gdańsku. Dwa razy sprawdzali (za drugim razem zostawiłem auto na tydzień) i diagnoza za każdym razem taka sama: "na razie wszystko w porządku, proszę przyjechać jak zacznie ubywać więcej". I tyle! Goryczy dopełnił przegląd okresowy, w trakcie którego panowie z MARGO twardo twierdzili że do silnika 2.0 TDI należy się 5,5 litra oleju silnikowego (jak potem sprawdziłem mieści się nieco powyżej 4 litrów). Rzeczywiście mi tyle nalali, wkaźnik poziomu oleju długo był znacznie powyżej wartości maksymalnej! Na szczęście silnik pali sporo oleju i po pewnym czasie problem się rozwiązał (filtr cząstek stałych jakoś to przeżył). I taka firma jest autoryzowanym serwisem - no comments!

W każdym razie zdenerwowałem się i pojechałem do najbliższego innego adresu, czyli firmy AGROMAX w Elblągu. I tutaj szok: profersjonalne osobiste przyjęcie samochodu, takie samo wydanie, samochód został umyty... Czegoś takiego nie przeżyłem od czasu serwisowania samochodu w Niemczech! W każdym razie sprawnie zdiagnozowali brak ubytków zewnętrznych płynu, skontaktowali się z centralą, zamówili chłodnicę AGR i w trakcie kolejnej wizyty została wymieniona. Ceny nieco niższe od tych w MARGO (przy okazji zrobiłem przegląd okresowy), tak że opłaca się wycieczka do Elbląga. Byłem naprawdę pod wrażeniem...

Jak zapewne każdy Mitsu-maniak miał się okazję przekonać na własnej skórze, sieć dealerska Mitsubishi odbiega poziomem (w dół oczywiście) od np. Skody, VW itp. w każdym razie jestem zadowolony że mam w promieniu 100 km przyjmniej jeden porządny serwis.

mfg bonito
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.