 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C51A 1.3] + gaz |
Autor |
Wiadomość |
butthead195 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2008, 18:56 [C51A 1.3] + gaz
|
|
|
witam mam takie pytanie czy ktos spotkal sie moze z problemem typu ssanie w tym samochodzie ?? mianowicie gdy silnik jest zimny po zapaleniu ma bardzi niskie obroty i rzuca strasznie silnikiem (okolo 300-400 a nawet gasnie) dopiero po sztucznym podczymaniu obrotow tzn. przytrzymanie pedalu gazu obroty silnika wzarastaja do ok 500 -600 ale nadal telepie nim lecz juz nie gasnie i tak jest to osiagniecia temperatury ok 90 stopni i wszystko jest ok. obroty ok 900 jak w zegarku a i mowa tutaj jest na benzynie nie na gazie poniewaz jest to silnik na gazniku i gaz w tym wypadku nie ma ssania tak mi powiedziano. Z gory dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 14-01-2008, 19:35
|
|
|
butthead195 napisał/a: | gdy silnik jest zimny po zapaleniu ma bardzi niskie obroty i rzuca strasznie silnikiem (okolo 300-400 a nawet gasnie) | U mnie takie coś występuje kiedy, przed odpalenim silnika nie wcisnę pedału gazu do podłogi jeden raz , w ten sposób załączam " ssanie " - zwalniam taką ząbkowaną dżwigienkę.Przy niższych temperaturach , wciskam dwa razy licząc na to że w gaźniku jest pompka wspomagająca która poda dawkę paliwa na " dzień dobry ". Podczas nagrzewania dźwigienka wraca na pozycję wyjściową i wszystko gra |
|
|
|
 |
MitsuMan [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2008, 20:25
|
|
|
ja miałem coś takiego. regeneracja gaźnika pomogła. Tzn ssanie włącza się i obroty nie fikają z góry na dół, lecz przez jakieś 3 minuty od odpalenia szarpie dalej. Przejadę parę metrów i już jest normalnie. Jednak na gazie kiedy jest zimny takiego szarpania niemam. Podejrzewam filtr paliwa zanieczyszczony, syf w baku, lub nawalającą pompkę paliwa. Niedługo się tym zajmę, zaczne od filtra więc napisze czy coś się zmieniło. Pozdro |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
 |
MitsuMan [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 00:13
|
|
|
tylko troszeczkę podobny kolega Danioo ma grubszy problem |
|
|
|
 |
Kampi
Forumowicz ADMIN COLTMANII

Auto: CJ4A, C51A + MSS 1.3 [ojca]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 89 Skąd: Okolice Warszawy
|
Wysłany: 17-01-2008, 05:24
|
|
|
butthead195 napisał/a: | gdy silnik jest zimny po zapaleniu ma bardzi niskie obroty i rzuca strasznie silnikiem (okolo 300-400 a nawet gasnie) |
Jak ostatnio mam podobnie.
Dzwoniłem do mojego mechanika (facet zajmuje się regenerują gaźników od 20 lat) i powiedział mi że takie objawy mogą być przy zniszczonym gaźniku.
Zacytuje jego słowa:
"gdy uruchamiasz zimny silnik na gazie to przy uruchamianiu powstają mikrowybuchy w gaźniku, co znacznie skraca jego żywotność."
Pare razy zapomniałem się i po prostu odpalałem samochód na LPG, a nie na benzynie... stąd chyba ten problem. |
_________________ Masz Colta/Protona/Mirage? to zarejestruj się także na forum:
COLTMANIA.PL |
|
|
|
 |
|
|