Kaktusowy Misiu |
Autor |
Wiadomość |
cactooz
Mitsumaniak -=Arek=-

Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 502 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 16-03-2008, 02:50 Kaktusowy Misiu
|
|
|
Mitsubishi Colt CJ0 ur. 1998 1,3/benz/ tylko 75 PS
Link do galerii:
http://cactooz.fotosik.pl/albumy/390923.html
Jak widać jest uderzony w tył prawego boku, na placu w Darmstadzie stał biedny wepchnięty między złom.
Wypatrzył go tam mój brat razem z ojcem.
Ponieważ uszkodzony miał także wahacz tylnego prawego koła, a Turecki handlarz nie wiedział co z tym fantem począć, oddał go za symboliczną cenę (dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają).
Jakież było zdziwienie Turka, kiedy po południu tego samego dnia brat przyjechał z drugim wahaczem, zamontował na miejscu i zaczął testować autko
W międzyczasie ja wsiadłem do Busa I na drugi dzień byłem na miejscu.
Misiek Przyjechał na kołach, do granicy ( dokładnie 626km) dojechał na jednym baku paliwa, jak się okazało przy tankowaniu do pełna zjadł 40 litrów niemieckiego Arala Super.
Silniczek ma przejechane 108 000 km i chodzi jak złoto. Czeka mnie teraz wymiana płynów i pasków no i poprawki blach i demontaż pseudotuningowych elementów po świętach. |
_________________ CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant. |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 16-03-2008, 09:39
|
|
|
Autku jak widać trzeba zrobić małe poprawki. Ciekawe jak to jest z tym tylnym błotnikiem. Czy da sie to jakoś wyklepać zaszpachlować, czy cały element do wymiany. Ciekawe. Przyjemny kolor, tylko te pasy jakoś mi nie leżą. Bedziesz je odklejał?
Swoją drogą Ciekawi mnie cena jaką dałeś za to autko. Domyślam sie, że za zachodnią granicą mozna wyczaić dobrą furkę za calkiem nieżle pieniądze, przywieść do Polski i jeszcze na tym zarobić. A tu do tego wypatrzyłeś go u Turka, który przeznaczył go prawie na złom i jest lekko bity.
To chyba sie nazywa okazja!!!
Jedyny minus jaki mógłby sie pojawić, to fakt że auto mogło jakiś czas stać. Masz może info jak długo wegetował on sobie u Turka? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-03-2008, 10:31
|
|
|
cactooz, moja rada - jeśli zaoszczędziłeś na aucie, a wnioskuję, że tak - to weź nie oszczędzaj i poszukaj nowego błotnika - chyba że wyklepie Ci to ktoś naprawdę fachowo. Po co mieć niedługo problemy z rudą
Fakt te pasy nie dodają mu uroku.
A te 75 kucy to hmmm jak na początek całkiem fajna ilość, z czasem zaczyna ich być jednak trochę mało - szczególnie jak się trochę 1,6 pojeździ |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
cactooz
Mitsumaniak -=Arek=-

Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 502 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 16-03-2008, 12:00
|
|
|
Auto na placu stało 5 tygodni, od stycznia 2008, zapłaciłem za nie 1100 E.
Co do tych czarnych pasów- mam problem, ponieważ po ich odklejeniu może się okazać że będą widoczne ślady( lakier dookoła wypłowiał, a pod pasami nie), a jak powiedział blacharz polerka może ale nie musi pomóc.
Natomiast błotnik... trzebaby wyciąć z innego misia ponieważ jak widać to jest cały element i nie dokupi się tylko błotnika. Swoją drogą, ma ktoś na oku takiego misia na części? Co prawda Blacharz powiedział że się popieści i będzie dobrze, ale kupując element miałbym spokojną głowę a nie martwił się co będzie za rok na wiosnę |
_________________ CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant. |
|
|
|
 |
Monia
Mitsumaniak Misiubishi

Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 06 Mar 2007 Posty: 1358 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 16-03-2008, 20:36
|
|
|
Kolego jakie tylko 75 ?! az 75 uwierz mi wiem co pisze bo mam tez tyle i na prawdę wyprzeda śmiało i znika bardzo szybko |
_________________
=> 01055/KMM <= |
|
|
|
 |
cactooz
Mitsumaniak -=Arek=-

Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 502 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 17-03-2008, 00:03
|
|
|
Dzięki Monia, za słowa otuchy
Ja do 75KM zdążyłem przywyknąć, wcześniej zdarzało mi się pojeździć H Civic 1,3 16v i powiem szczerze pomimo że książkowo niby mają tyle samo kucyków to Misiu jakoś lepiej sobie radzi. Ciekaw jestem co będzie po wymianie płynów, pasków, filtrów...
A jeśli z czasem apetyt wzrośnie to i fundusze się powiększą, może wtedy Misiu dostanie serce od 1,6...
Na razie trzeba go doprowadzić do wizualnej przyzwoitości
Pozdrawiam |
_________________ CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant. |
|
|
|
 |
cactooz
Mitsumaniak -=Arek=-

Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 502 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 17-03-2008, 19:10
|
|
|
Zdecydowałem, Pasy idą do demontażu, lepsze odbarwienia ( które z czasem się zrównają) niż ten pseudosportowy wygląd.
Ale jednocześnie chcę żeby autko czymś się wyróżniało.
Macie jakieś propozycje? Ma być przede wszystkim z gustem |
_________________ CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-03-2008, 19:18
|
|
|
Potraktuj całą karoserie pastą lekko ścierna np. Tempo i te pasy nie beda juz widoczne (a nawet jesli to w bardzo malym stopniu)
cactooz napisał/a: | Macie jakieś propozycje? Ma być przede wszystkim z gustem |
delikatna przyciemka szybek i jakies piekne felgi....moim zdaniem tuning idealny
Bez zadnej tandety w stylu 10ciu spoilerow, pol metrowych rur wydechowych
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-03-2008, 20:43
|
|
|
Robson86 napisał/a: |
Bez zadnej tandety w stylu 10ciu spoilerow, pol metrowych rur wydechowych
|
ale ładna koncowka obowiazkowa, zeby jakiś zardzewiały pręt nie wystawal
felgi i ciemne szybki - tyle z "tunningu" - reszta to doprwadzenie auta do stanu igiełki |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-03-2008, 21:01
|
|
|
karolgt napisał/a: | ale ładna koncowka obowiazkowa, zeby jakiś zardzewiały pręt nie wystawal |
taka chromowana elegancka nie za duza koncoweczka..hmm przekonales mnie hehe
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 17-03-2008, 22:35
|
|
|
ja mam taka koncowke oryginalna z napisem " mitsubishi "
co do tych 75 KM, to powiem Wam, ze to auto naprawde pprawie nie chce jechac, a sie toczy,zeby jako tako smigal, to trzeba go wysoko krecic,a co za tym idzie wiecej pali, takie sa moje odczucia, gdzie Colta posiadam 2gi dzien .
ale tak to juz chyba jest, jak sie ujezdza 2 litrowego galanta czy tez 1,9 DiD carisme ktore maja 130 w benzynie i 102 kuce w dieslu. |
|
|
|
 |
cactooz
Mitsumaniak -=Arek=-

Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 502 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 17-03-2008, 23:07
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | wysoko krecic |
No niestety 3k obrotów minimum, żeby pojeździć elastycznie, ale jedno trzeba mu przyznać świetnie trzyma sie drogi. |
_________________ CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 17-03-2008, 23:12
|
|
|
na falegach allu 14' calkiem dobrze mu to idzie bo na stalowkach 13 troche za krotko jezdzilem |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-03-2008, 23:37
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | na falegach allu 14' calkiem dobrze mu to idzie bo na stalowkach 13 troche za krotko jezdzilem |
jak nie wsadzisz 16 to bedziesz musiał odwołać wszystko co mówiłes o moich 14-calowych-balonach
a co do odklejania tych pasów to ja bym na Twoim miejscu zerwał najpierw tylko te z klapy tylnej i zoaczył jakie ślady zostają, jak duże to od biedy na dachu i masce te pasy mogą zostać, A szkoda zniszczyc lakier, albo potem eksperymentowac rózne polerki itd bo wydaje sie jak nowy wiec szkoda by bylo |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 17-03-2008, 23:43
|
|
|
karolgt napisał/a: | jak nie wsadzisz 16 to bedziesz musiał odwołać wszystko co mówiłes o moich 14-calowych-balonach |
skad znasz moje plany
chce wsadzic tam 16' ale to na przyszly rok, bo w tym juz nie podolam finansowo |
|
|
|
 |
|