Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kaktusowy Misiu
Autor Wiadomość
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
  Wysłany: 16-03-2008, 02:50   Kaktusowy Misiu

Mitsubishi Colt CJ0 ur. 1998 1,3/benz/ tylko :( 75 PS

Link do galerii:
http://cactooz.fotosik.pl/albumy/390923.html


Jak widać jest uderzony w tył prawego boku, na placu w Darmstadzie stał biedny wepchnięty między złom.
Wypatrzył go tam mój brat razem z ojcem.
Ponieważ uszkodzony miał także wahacz tylnego prawego koła, a Turecki handlarz nie wiedział co z tym fantem począć, oddał go za symboliczną cenę (dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają).
Jakież było zdziwienie Turka, kiedy po południu tego samego dnia brat przyjechał z drugim wahaczem, zamontował na miejscu i zaczął testować autko :mrgreen:
W międzyczasie ja wsiadłem do Busa I na drugi dzień byłem na miejscu.
Misiek Przyjechał na kołach, do granicy ( dokładnie 626km) dojechał na jednym baku paliwa, jak się okazało przy tankowaniu do pełna zjadł 40 litrów niemieckiego Arala Super.
Silniczek ma przejechane 108 000 km i chodzi jak złoto. Czeka mnie teraz wymiana płynów i pasków no i poprawki blach i demontaż pseudotuningowych elementów po świętach.
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 16-03-2008, 09:39   

Autku jak widać trzeba zrobić małe poprawki. Ciekawe jak to jest z tym tylnym błotnikiem. Czy da sie to jakoś wyklepać zaszpachlować, czy cały element do wymiany. Ciekawe. Przyjemny kolor, tylko te pasy jakoś mi nie leżą. Bedziesz je odklejał?
Swoją drogą Ciekawi mnie cena jaką dałeś za to autko. Domyślam sie, że za zachodnią granicą mozna wyczaić dobrą furkę za calkiem nieżle pieniądze, przywieść do Polski i jeszcze na tym zarobić. A tu do tego wypatrzyłeś go u Turka, który przeznaczył go prawie na złom i jest lekko bity.
To chyba sie nazywa okazja!!!
Jedyny minus jaki mógłby sie pojawić, to fakt że auto mogło jakiś czas stać. Masz może info jak długo wegetował on sobie u Turka?
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-03-2008, 10:31   

cactooz, moja rada - jeśli zaoszczędziłeś na aucie, a wnioskuję, że tak ;) - to weź nie oszczędzaj i poszukaj nowego błotnika - chyba że wyklepie Ci to ktoś naprawdę fachowo. Po co mieć niedługo problemy z rudą ;)

Fakt te pasy nie dodają mu uroku.

A te 75 kucy to hmmm jak na początek całkiem fajna ilość, z czasem zaczyna ich być jednak trochę mało - szczególnie jak się trochę 1,6 pojeździ ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 16-03-2008, 12:00   

Auto na placu stało 5 tygodni, od stycznia 2008, zapłaciłem za nie 1100 E.
Co do tych czarnych pasów- mam problem, ponieważ po ich odklejeniu może się okazać że będą widoczne ślady( lakier dookoła wypłowiał, a pod pasami nie), a jak powiedział blacharz polerka może ale nie musi pomóc.
Natomiast błotnik... trzebaby wyciąć z innego misia ponieważ jak widać to jest cały element i nie dokupi się tylko błotnika. Swoją drogą, ma ktoś na oku takiego misia na części? Co prawda Blacharz powiedział że się popieści i będzie dobrze, ale kupując element miałbym spokojną głowę a nie martwił się co będzie za rok na wiosnę :|
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
Monia 
Mitsumaniak
Misiubishi


Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Mar 2007
Posty: 1358
Skąd: Sanok
Wysłany: 16-03-2008, 20:36   

Kolego jakie tylko 75 ?! az 75 :biggrin: uwierz mi wiem co pisze bo mam tez tyle i na prawdę wyprzeda śmiało i znika bardzo szybko :D
_________________

=> 01055/KMM <=
 
 
 
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 17-03-2008, 00:03   

Dzięki Monia, za słowa otuchy :wink:
Ja do 75KM zdążyłem przywyknąć, wcześniej zdarzało mi się pojeździć H Civic 1,3 16v i powiem szczerze pomimo że książkowo niby mają tyle samo kucyków to Misiu jakoś lepiej sobie radzi. Ciekaw jestem co będzie po wymianie płynów, pasków, filtrów...
A jeśli z czasem apetyt wzrośnie to i fundusze się powiększą, może wtedy Misiu dostanie serce od 1,6...
Na razie trzeba go doprowadzić do wizualnej przyzwoitości :-)

Pozdrawiam
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 17-03-2008, 19:10   

Zdecydowałem, Pasy idą do demontażu, lepsze odbarwienia ( które z czasem się zrównają) niż ten pseudosportowy wygląd.
Ale jednocześnie chcę żeby autko czymś się wyróżniało.
Macie jakieś propozycje? Ma być przede wszystkim z gustem ;-)
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-03-2008, 19:18   

Potraktuj całą karoserie pastą lekko ścierna np. Tempo i te pasy nie beda juz widoczne (a nawet jesli to w bardzo malym stopniu) :)
cactooz napisał/a:
Macie jakieś propozycje? Ma być przede wszystkim z gustem

delikatna przyciemka szybek i jakies piekne felgi....moim zdaniem tuning idealny :)
Bez zadnej tandety w stylu 10ciu spoilerow, pol metrowych rur wydechowych :D
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-03-2008, 20:43   

Robson86 napisał/a:

Bez zadnej tandety w stylu 10ciu spoilerow, pol metrowych rur wydechowych :D


ale ładna koncowka obowiazkowa, zeby jakiś zardzewiały pręt nie wystawal :P

felgi i ciemne szybki - tyle z "tunningu" - reszta to doprwadzenie auta do stanu igiełki :)
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-03-2008, 21:01   

karolgt napisał/a:
ale ładna koncowka obowiazkowa, zeby jakiś zardzewiały pręt nie wystawal

taka chromowana elegancka nie za duza koncoweczka..hmm przekonales mnie :) hehe
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 17-03-2008, 22:35   

ja mam taka koncowke :) oryginalna z napisem " mitsubishi "
co do tych 75 KM, to powiem Wam, ze to auto naprawde pprawie nie chce jechac, a sie toczy,zeby jako tako smigal, to trzeba go wysoko krecic,a co za tym idzie wiecej pali, takie sa moje odczucia, gdzie Colta posiadam 2gi dzien .
ale tak to juz chyba jest, jak sie ujezdza 2 litrowego galanta czy tez 1,9 DiD carisme ktore maja 130 w benzynie i 102 kuce w dieslu.
 
 
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 17-03-2008, 23:07   

Rafal_Szczecin napisał/a:
wysoko krecic


No niestety 3k obrotów minimum, żeby pojeździć elastycznie, ale jedno trzeba mu przyznać świetnie trzyma sie drogi.
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 17-03-2008, 23:12   

na falegach allu 14' calkiem dobrze mu to idzie :) bo na stalowkach 13 troche za krotko jezdzilem :P
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-03-2008, 23:37   

Rafal_Szczecin napisał/a:
na falegach allu 14' calkiem dobrze mu to idzie :) bo na stalowkach 13 troche za krotko jezdzilem :P


jak nie wsadzisz 16 to bedziesz musiał odwołać wszystko co mówiłes o moich 14-calowych-balonach :twisted:

a co do odklejania tych pasów to ja bym na Twoim miejscu zerwał najpierw tylko te z klapy tylnej i zoaczył jakie ślady zostają, jak duże to od biedy na dachu i masce te pasy mogą zostać, A szkoda zniszczyc lakier, albo potem eksperymentowac rózne polerki itd bo wydaje sie jak nowy wiec szkoda by bylo :doubt:
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 17-03-2008, 23:43   

karolgt napisał/a:
jak nie wsadzisz 16 to bedziesz musiał odwołać wszystko co mówiłes o moich 14-calowych-balonach

skad znasz moje plany :?: :!:
chce wsadzic tam 16' ale to na przyszly rok, bo w tym juz nie podolam finansowo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.