 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:17 |
vr4 2000 |
Autor |
Wiadomość |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-03-2008, 20:28 vr4 2000
|
|
|
witam!
pytanie do tych nielicznych trzech (czterech?) posiadaczy.
tutaj chyba tylko do rocha, gdzie w japonii szukac?
jaki jest koszt auta od 2000? (a'la avance)
przerobka jaka mnie interesuje to wymiana grodzi. ile za tak ową?
przepraszam ze dubluje, ale chcialem to zamknac w jednym watku.
pozdrawiam serdecznie!
maciek
p.s. bo to jest tak, mam peugeota 405 Mi16 po awarii silnika zajezdzonego przez poprzednikow, i teraz wsadzaja mu 2.0 turbo co prawda 8v, ale rozwiercaja go i podnosza do 200 kucykow.
galant mial byc w wakacje kupowany, ale glupio mi swierzo zrobione auto sprzedawac, a na domiar jeszcze przesiadac sie do slabszego :/
no i dzis mnie olsnilo, zachcialo mi sie vr4.
w wakacje mialo byc ok 30k do wydania na zwyklego 2.5L, ile wiecej na turbo?
zaplanowalem juz ze wytrzymam kolejny rok.
a jeszcze zapytam, czy da sie zalozyc w vr4 LPG?
tylko blagam bez fuknięć, bo dla mnie to paliwo jak paliwo.
kto chce placic ponad 4,5 zl za litr benzyny, jego wola.
minus 5 koni to nie tragedia |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 26-03-2008, 00:14
|
|
|
Co do polskich realiow i sprowadzania to ci nie pomoge. Tylko tyle moge dodac od siebie, ze fracht kosztuje od 600 do 800 GBP (do Polski chyba tak samo).
Natomiast w kwestii LPG:
- owszem da sie zalozyc gaz, instalacja jest niemal identyczna jak w zwyklej 2.5V6. VR4 ma niewielkie turbosprezarki (dolot i wydech) i dzieki temu nie stanowi dla "gazownikow" specjalnego wyzwania. W UK jezdzi takich aut chyba 5 - 7, i uzytkownicy na forum Club VR4 nie narzekaja, z tego co pisza to nie ma zadnej roznicy w "performance", a srednie zuzycie okreslaja na 16l/100km.
Szczerze mowiac sam juz o tym myslalem ,ale jakby co to bede robil w Polsce, bo w UK kosztuje to 2500GBP (cena zaporowa jak na warunki UK). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2008, 02:05
|
|
|
za faktyczny rocznik 2000, chodzi mi o date produkcji a nie rejestracji do tego przerobke jak piszesz no i samochod w dobrym stanie, nie jakis kombinowany, wiadomo za jakosc sie placi a okazje to szukaja frajerow...
zeby skaly sraly ponizej 45-50k nie zejdziesz oczywiscie bez zadnych extra dodatkow, Tomek przerabia aktualnie, moze sie odezwie apropo kosztow ale jego rocznik 99 wyniesie powyzej 70k.
wez sobie jakies zdjecia samochodu, dane numery i podzwon a najlepiej pochodz po urzedach zebys wiedzial z czym to sie jje, wiesz ten burdel z rejestracja i przerobka... lepiej najpierw popytac niz byc pozniej kompletnie nieprzygotowanym.
zapoznaj sie tez z podstawami obrotu towarowego np z Japonia zebys wiedzial z czym sie jje sam zakup, spytaj roch27 ile juz czeka na swojego, gra warta swieczki ale trzeba miec cholerna cierpliwosc i nerwy jesli ladujesz cale zasoby finansowe jakie posiadasz wlasnie w cos takiego.
tak btw to szukasz rozumiem wygladu po lifcie czyli rocznik 1998 wzwyz, te 2 lata roznicy i tak nie graja roli bo auta sa takie same juz do konca produkcji. |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2008, 17:35
|
|
|
od 1998?
bo avance z nową twarzą od 2000, a vr4 od 98?
bo to tylko o to mi chodzi, rok wszystko jedno, byle by mial np jak avance, poprawioną hamownie, garba na masce itp.
jeszcze sie zastanawiam, bo wstepnie plan byl zeby wymienic w avance wydech i wdech, no i ECU i jakos dobic do 200 koni, bo 2,5L i 160 to jakos tak.. z 4 cylindrow 2.0 mialem do niedawna 158, wiec troche smiech.
zastanawiam sie jeszcze jak z momentem, bo to turbo ktore bede mial jest z peug 406 2.0 8v, wiec to takie pffff, ale moze niewiele sie rozni od galowej Vki.
co sadzicie? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
DamianBlue
Mitsumaniak vel FURIAN

Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 26-03-2008, 18:57
|
|
|
Nie lubie być złośliwy,ale proponuje poczytać na forum co to jest vr-4 i czym się rózni od "stock". Co do silnika 2,5 V6. 160 KM to nie smiech. Ten silnik jest tak zrobiony, że nie jedną np BMW 215@225(ECU) konną objeżdża bez wiekszych wysiłków. Sprawdzone i potwierdzone . Vr-4 ma tarcze z tego co pamietam coś koło 295mm jeśli dobrze zapamiętałem.
Pozdrawiam
P.S. co do momentu 2,5V6
223Nm@4500 rpm
120KW@5750 rpm |
_________________ Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2008, 19:54
|
|
|
nabassu napisał/a: | od 1998?
bo avance z nową twarzą od 2000, a vr4 od 98?
bo to tylko o to mi chodzi, rok wszystko jedno, byle by mial np jak avance, poprawioną hamownie, garba na masce itp.
... |
TUTAJ masz przykladowy wyglad poliftowego (w '98 byl facelift) legnum vr4 z kiera po lewej. |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2008, 20:42
|
|
|
nie no, czym sie vr rozni to wiem. moze nie co do srobki ale jednak.
pynton, legnuma stricte na handel sprowadziles?
w przyszlosci zamierzasz tez?
np wlasnie na wakacje, tyle ze sedan. albo pomoc w sprowadzeniu?
40 tysiecy to swietna cena! szkoda (jak dla mnie) ze karawan.
coraz bardziej mi sie to podoba. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2008, 20:56
|
|
|
nie, mialbyc dla brata pozniej waszlo inaczej pozniej rodzina sie powiekszyla...
jak bedziesz cos chcial to sie mozesz w moj kontener zapakowac, ale zgleb dokladnie temat type S (ciezki wolny podbajerzony krazownik) lub V (szabszy i lzejszy) bo jeden z tego bedziesz musial wybrac, zdecyduj sie na skrzynie. powiem szczerze, szanse na dobrego sedana po 98 type S sa bardzo male, na manuala juz praktycznie bardzo male (w lutym w JP bylo tylko 4 sensowne sedany S '98+ dostepne w calej japonii z czego 0 manuali). skup sie na type V jesli sedan i w dodatku manual (na S manuala mozesz dluugo czekac), nie ma AYC i czesci dodatkow karoserii
cos takiego wyglada tak
ogolnie wyglada to tak ze kase przelewasz im i poczekasz ze 3 miesiace zanim samochod obejrzysz... i ja nic nie pomoge z tym faktem.
btw mysle, ze jakbys stal obok obydwu: sedana i kombi, baardzo szybko zdecydowal bys ze kombi lepsze no ale kwestia upodoban. kombi type S maja pepszy wyglad niz sedany S w porownaniu do ubogiego tu avance. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 29-03-2008, 20:46
|
|
|
nabassu napisał/a: | witam!
pytanie do tych nielicznych trzech (czterech?) posiadaczy.
tutaj chyba tylko do rocha, gdzie w japonii szukac? | podałem już w innym temacie >>KLIK<< PLPynton napisał/a: |
zapoznaj sie tez z podstawami obrotu towarowego np z Japonia zebys wiedzial z czym sie jje sam zakup, spytaj roch27 ile juz czeka na swojego, gra warta swieczki ale trzeba miec cholerna cierpliwosc i nerwy jesli ladujesz cale zasoby finansowe jakie posiadasz wlasnie w cos takiego. | co do cierpliwości i nerwów masz całkowitą rację - trzeba czekać, czekać, czekać i jeszcze raz czekać ale uważam że warto.
Co do całości zasobów finansowych to nie do końca prawda- mówię o zakupie w JP - największe koszty czekają tu w PL (niestety) - cło, akcyza, VAT (+ opłaty portowe) Dalej transport do miejsca przeróbki. Dalej części potrzebne do przekładni minimum 5,5 tyś pln przy dobrych wiatrach. Idziemy dalej - koszt przekładki - jeżeli sam to wiadomo free- jeżeli u kogoś koszt około 7,5 tyś pln (ze zmianą ściany grodziowej). I dalej w najuboższej wersji koszty przeglądu, tłumaczeń, przeglądu etc.
Dlatego jeszcze raz napisze - chcesz VR-4 to musisz mieć cierpliwość i troszkę kasy
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2008, 22:45
|
|
|
zaraz, roch, az mi sie nie chce wierzyc, wszedlem na ta stronke z linku, vr4 z 98 za 3200$! gdzie tu jest hak? ten transport tyle kosztuje? zdradz prosze przyblizone koszty?
ja sie caly czas bije z myslami czy sie pakowac w bi turbo, czy mnie to nie zabije finansowo. duzo wiecej pije niz zwykly v6? zuzywalnosc, koszty czesci? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 22:56
|
|
|
powiedzmy ze
3200USD cena
500-700USD fob cif ect oplaty portowe JP
1300-2040USD transport, do PL 2040
z CALOSCI! VAT, CLO i AKCYZA (suma sumaru okolo 50%) liczac cudowne faktury i tak nie oszukasz celnika na transporcie cif i z cena samochodu moze cos wymyslisz; tutaj:
plus 1200USD
650USD oplaty portowe PL
0-500USD transport
2000-3500USD czesci na przekladke
3000-4000USD przekladka
1000USD oplaty tlumaczenia przeglady rzeczoznawcy rejestracja recyklingi i inne takie tam
ladujesz na srednio 16k USD czyli okolo 38tys PLN
i teraz na start dodaj ze 3tys PLN na oleje swiece rozrzady paski filtry inne cuda
40 moze wystarczy nie mowiac zabezpieczaniu podwozia i takich tam nikomu przeciez nie potrzebnych bajerach.
zakladajac ze wszystko zrobisz sam masz o 8-12tys PLN mniej w kosztach ale musisz miec lawete, byc nielada mechanikiem, tlumaczem, rzeczoznawca, importerem itd itd. liczac ze posiadasz polowe kosztuje cie to tylko 34 tys PLN
ETA 6 miesiecy tak w ogole na takie cos dla poczatkujacego, moze dluzej.
podsumowujac 3200USD vs 34000PLN, zamrozona kasa vs stracony czas aka nerwy! ale jest jedno ale, po wszystkim, juz naprawde po wszystkim nie bedziesz zalowal, a sila rzeczy oszczedzanie na cenie zakupu w JP nie ma tu az takiego wplywu na cene koncowa.
pije dokladnie tyle ile wlejesz, rzadko wiecej, nigdy mniej tak z 12/15 litrami sie licz
czesci nie drogie a jakosciowo towar nieporownywalnie lepszy niz zwykle V6 europejskie- czytac nie psuje sie czesto bez przyczyny.
mowi sie tak: aby cie bylo stac na taki samochod musisz miec drugie tyle co koszty auta na koncie i poniekad jest w tym ziarnko prawdy.
mozesz robic tez wszystko na zasadzie ECO mode...
o przypomnialo mi sie, jest tez cos takiego co sie nazywa Type Super S- ultimate VR4 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2008, 23:37
|
|
|
po pierwsze bardzo dziekuje za ozdew i porady.
nie jest zle.
tylko koszty utrzymania mnie troche niepokoja.
z tym jak z EVO?
te 15 litrow to jest normalna jazda?
moja pyzia pije 12, wiec sie juz przyzwyczailem.
a firmy sprowadzajace?
np. http://www.meg10.com/
p.s. co tam potrzeba do niego? z wnetrza deske i mechanike z jakiegos trupa?
i wspawac gródź |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 23:48
|
|
|
nie no nie jak z EVO, cos jak galant *1.5
tak normalna jazda mieszana z jednym moze dwoma daniami w d... na tydzien
a po co ci firma? taniej przeciez nie bedzie a myslisz ze lepiej? jakby firma byla powazna to by tradecarwiev nie podawala.
od pedalow poprzez magiel grodz linki rurki przewody kable wtyki gniazda, deski, obicia drzwi, lusterka, przelaczniki... lista jest dluga duuzo detali ponad 80 elementow. taj jak napisal roch zeby skaly trudno by bylo zakupic to ponizej 5tys PLN ojj trudno. |
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 29-03-2008, 23:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-03-2008, 23:48
|
|
|
Tu jeszcze masz użytecznego linka:
http://www.japan-partner.com/
... no i powodzenia! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2008, 10:17
|
|
|
lusterka? boczki?
rozumiem ze guziki od szyb sa asymetrycznie, ale to by sie cos przerobilo, ale lusterka?
a, jeszcze lampy chyba, tylko czy da sie przerobic japonskie zostawiajac klosz zewnetrzny? fajniejszy jest.
coraz bardziej mi sie to klaruje.
dzieki wielkie panowie.
bedzie kolejne VR4, nie ma to tamto, nawet jesli mialbym go sciagnac i z braku gratow miec prawostronnego w garazu jakis czas
wlasnie mi sie przypomnialo, on przyplywa do niemiec, a z tamtad trzeba lawete? nie mozna na kolach na tymczasowych blachach?
[ Dodano: 30-03-2008, 10:21 ]
eee.. tani? http://www.japan-partner....r-for-sale.html
i czemu 2WD? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
|
|