[CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka? |
Autor |
Wiadomość |
gulon [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 23:15 [CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
|
|
|
Witam!
Od czasu jak kupiłem swojego Miśka to nie działa mi obrotomierz, a z tego co wyczytałem na tym forum to chyba jakaś elektryka. Mam pytanie - co muszę kupić/naprawić żebym mógł wkońcu zobaczyć te 6000 obrotów ??
PS. No i ile to może kosztować ??
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 02-04-2008, 23:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 02-04-2008, 15:24
|
|
|
Na razie nic nie kupuj tylko zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który jeździ 4G92 i się zamieńcie na zegary. Jeśli padło coś w zegarach to wymienić całość bo w środku to chyba nic nie zdziałasz za bardzo. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rafamalk [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 07:05 Re: Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
|
|
|
gulon napisał/a: | Witam!
Od czasu jak kupiłem swojego Miśka to nie działa mi obrotomierz, a z tego co wyczytałem na tym forum to chyba jakaś elektryka. Mam pytanie - co muszę kupić/naprawić żebym mógł wkońcu zobaczyć te 6000 obrotów ??
PS. No i ile to może kosztować ??
Pozdrawiam |
Możemy się zamienić i sprawdzić jak chcesz... Tylkoi powiedz skąd jesteś i kiedy Ci pasuje |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 23:40
|
|
|
a nie ma jakis bezpiecznikow od obrotalki? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-04-2008, 06:32
|
|
|
Browar napisał/a: | a nie ma jakis bezpiecznikow od obrotalki? | Raczej nie, jest bezpiecznik od podświetlenia zegarów i to może być sprzęgnięte na jednym razem z obrotką. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 08:07
|
|
|
londolut napisał/a: | Na razie nic nie kupuj tylko zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który jeździ 4G92 i się zamieńcie na zegary. | Niekoniecznie 4G92. Może być również 4G13 (pasuje idealnei w obie strony) lub 4G93 - ale tu będzie wariowała wskazówka obrotomierza. Tak czy inaczej pozwoli to na ustalenie, gdzie szukać błędu. Jeśli przyczyna niedomagań leży w zegarach - zegary do wymiany lub regeneracji. Jeśli zaś w jakichkolwiek innych zegarach, włożonych na podmiankę, obrotomierz nie będzie działał, przyczyny trzeba szukać gdzie indziej. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-04-2008, 08:35
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Niekoniecznie 4G92. Może być również 4G13 (pasuje idealnei w obie strony) lub 4G93 - ale tu będzie wariowała wskazówka obrotomierza | W CA0 wszystkimi 3 typami zegarów możesz żonglować według upodobań ale... w zegarach z 4G13 niema obrotki a o nią się właśnie rozchodzi gulonowi
Może miałem napisać tak "zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który ma zegary z 4G92 i się zamieńcie" |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 10:11
|
|
|
londolut napisał/a: | W CA0 wszystkimi 3 typami zegarów możesz żonglować według upodobań ale... w zegarach z 4G13 niema obrotki a o nią się właśnie rozchodzi gulonowi | Proszę Cię, nie bluźnij. I nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-04-2008, 10:13
|
|
|
gregorbu napisał/a: | nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. | Nie śmiał bym, wybacz Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-04-2008, 10:43
|
|
|
londolut napisał/a: | gregorbu napisał/a: | nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. | Nie śmiał bym, wybacz Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? |
Na poczatku tak, ale pod koniec produkcji niemal kazde CA1A Malibu mialo obrotomierz (z poduszkami, nieraz i klima ). Latwo sprawdzic wertujac alledrogo.pl |
_________________
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 10:47
|
|
|
londolut napisał/a: | Nie śmiał bym, wybacz Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? | Ja się nie obrażam, ale nie ręczę za Żabozielonego. Czasem potrafi być nieobliczalny. Obecność obrotomierza w CA1A była zależna od wersji wyposażenia. Mnie się akurat trafiła dość rzadko spotykana (i nieobecna w książce obsługi) wersja GLXi z obrotomierzem, klimą, dwoma poduchami, elektrycznymi lusterkami i innymi gadżetami. Niestety bez elektrycznie podnoszonych szyb. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-04-2008, 10:48
|
|
|
pawela napisał/a: | pod koniec produkcji niemal kazde CA1A Malibu mialo obrotomierz | Widziałem parę sztuk ale właśnie bez obrotki, dlatego napisałem ze CA1A było go pozbawione.
pawela napisał/a: | Latwo sprawdzic wertujac alledrogo.pl | Nie natknąłem się jeszcze na allegro na CA1A z obrotomierzem.
BTW mały OT ? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 11:18
|
|
|
londolut napisał/a: | BTW mały OT ? | Myślę, że nasze rozmowy mieszczą się jeszcze w ramach poruszonego tematu.
By usystematyzować:
gulon może użyć jakichkolwiek zegarów z Colta lub Lancera CA/CB, wyposażonych w obrotomierz. W zegarach z Colta CA5A lub Lancera CB5A (praktycznie nieosiągalny, przynajmniej w Polsce), włożonych do Colta CA1A będzie wariował obrotomierz (wyskalowany do 9000). |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2008, 14:07
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Mnie się akurat trafiła dość rzadko spotykana (i nieobecna w książce obsługi) wersja GLXi z obrotomierzem, klimą, dwoma poduchami, elektrycznymi lusterkami i innymi gadżetami. Niestety bez elektrycznie podnoszonych szyb. | Ja wiem czy taka rzadka? Moja dziewczyna ma dokładnie takiego. Tylko oprócz braku elektrycznych szyb nie ma również centralnego zamka. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 30-03-2009, 03:33
|
|
|
Padł mi obrotomierz w moim lancerze CBO. Nie znalazłem takiego tematu w dziale CBO a jako ze obrotki sa takie same pisze w dziele CAO. Jesli moderator uzna ze chce przeniesc to nie mam nic przeciwko.
A wiec jechałem sobie dosyć szybko i nagle obroty mi spadły do zera... zlękłem sie ze mi pasek pękł albo cos padło... Ale zatrzymałem przekręciłem kluczyk (pewnie zgasilem auto)... i znów zapaliłem. Wszystko gra jedzie normalnie... tylko wskazówka obrotomierza nie działa leży na zerze... Co to moze być doradzcie cos... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|