| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
		| Zamknięty przez: mkm 05-07-2010, 14:01
 | custom COLT by pawela |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-04-2008, 14:08   custom COLT by pawela | 
 |  
               | 
 |  
               | Jestem na forum i z moim misiakiem juz rok, ale jakos zapomnialem przedstawic swoje autko  Posluze sie sie moim tematem z coltmania.pl , ktory bardzo sie rozróls, bo auto stale sie zmienia  . OSTRZEGAM BEDZIE DLUGO   Od 1 lutego 2007 jestem szczesliwym uzytkownikem mojego malego Colcidelka. Autko kupilem z niemczech od znajomego, od ktorego moja rodzinka kupila juz czwarty samochod pod rzad (SEATY ronde, ibize, cordobe i teraz colcika).
 
 Poszukiwania trwaly od listopada 2006 kiedy to sprzedalem motocykl i postanowilem przesiasc sie na 4 kolka. W gre wchodzily Colt, Ibiza, Civic, 323 P i F, ewentualnie Punto. Zakladalem ze autko musi miec przynajmniej 90KM i troche wyposazenia komfortowego bo 'golizn' nie uznaje
  . Po obejrzeniu kilku aut w polsce zalamalem sie jak daleko moze odbiegac opis z allegro od stanu faktycznego... W koncu uruchomilem ojcowskie kontakty i zaczely sie poszukiwania na bawarii gdzie ojciec mieszka. I po kilku Ibizach, Golfach III (o zgrozo  ) i rodzynkach jak Lancia Delta czy Punto 6 Speed (swietna zabawka, ojciec mial kiedys, nawet 55KM przy 6 biegach sprawialo sporo frajdy) dowiedzialem sie ze znajomy Niemiec sprzedaje autko swojej corki - Miska Colta 1.6 16V  a ze skuszony niezawodnoscia japonczykow najbardziej chcialem miec takiego bardzo mi sie to spodobalo. Elektryka szyb, lusterek, obrotomierz, welur, halogeny... Slowem wszystko co chcialem miec w swoim I aucie, no moze jeszcze marzylem o poduszcze i klimie   
 Szybki rzut oka na dane techniczne, forum MitsuManiakow
  itp. Same pochlebne opinie, 113KM jak dla mnie kosmos w tak lekkim aucie, spalanie w normie, wysoka niezawodnosc. Wszystko bylo super gdyby nie fakt ze dowiedzialem sie ze Colciak to... Automat... 
 Mialem dzien do namyslu bo na colta bylo sporo chetnych a znajomy byl ojcu gotowy spuscic sporo z ceny. W koncu sie zdecydowalem i po kilku dniach na podworko zawitalo piekne srebrne autko. Trzoszke poobcierane zderzaki, rysa na drzwiach. Stan techniczny perfekcyjny, zadnych stukow, pukow, zgrzytow, TUV sprzed 3 dni, NOWIUTKA SKRZYNIA BIEGOW
  . Z minusow to brak kilku plastkowych elementow we wnetrzu (z czasem  juz wszystkom uzupelnilem, jest komplet schowkow itp  ) 
 Szybki instruktaz jazdy na automacie, runda na miasto i rozczarowanie... Gdzie te konie?? Odpowiedz przyszla kilka sekund pozniej gdy zobaczylem przycisk POWER obok hamulca recznego i poczekalem do 4000rpm. Autko zapiernicza do przodu jak glupie. Osiagi zmierzone to: 9,4s do setki, 215km/h i jeszcze szedl, na 1 wyciaga prawie 70, na 2 115, na 3 175 i na 4 215.
 Tu fotka przy 205
   
 
   
 Autko sprawuje sie swietnie, zadnych usterek, az sie nie chce wierzyc. NIC SIE NIGDY NIE POPSULO SAMO! (tylko manszeta drazka kierwniczego). W miedzy czasie odwiedzilo blacharza, gdzie przod zostal spasowany (mial miejskiego dzwona jeszcze w szkopii ale ucierpialy na szczescie tylko blotnik i zderzak, reszta ok,) rysa zostala,  ale w wakacje pan w escorcie raczyl wgniesc mi drzwi, kiedy jechalem na spota,
 
   a ostatnio miejscowe gnoje wgnietli troche dach... Tak tak zrobili sobie dysko na aucie... Natepnego dnia zalozylem alarm i wyprostowalem blache w miare mozliwosci, jednak blacharz i lakiernik jeszcze nieunikniony
   
 Automat juz mi wcale nie przeszkadza bo jezdze glownie po miescie i skonczylo sie wachlowanie na rzecz relaxxxuuuu...
  Na trasie pedal to the metal i strzalka predkosciomierza chodzi niemal rowno z obrotomierzem   
 Z czasem zaczely sie modyfikacje i auto zmienilo sie nie do poznania. 30.02.2007podwojna koncowka wydechu, teraz ma ją z calym moim starym wydechcem kolega lesiooo.
 
 16.03.2007 Felgi BBS, ktorych zreszta juz nie ma :
 
 
   
 23.08.2007- upragniona lotka GTI:
 
 
   
 17.11.2007 - zamontowalem rozporke przedniego zawieszenia PROSPORT.  Roznica jest naprawde ogromna
  . Przez pierwsze 10km strzelala wrecz deska rozdzielcza, teraz wszystko sie ulozylo i jest cisza. W zakretach roznica jest po prostu kolosalna  : przod przestal wyjezdzac na zewnatrz i naprawde lepiej wczodzi w zakret. W dodatku czuc ze Colciak prowadzi sie sztywniej. Naprawde poprawilo sie prowadzenie. 
   
   
 Rozporke zakladalem na podniesionej przedniej osi. Oczywiscie nie obylo sie bez przygod. Po nawierceniu dziur, dopasowaniu do kielichow i skreceniu rozporki okazalo sie ze brakuje ok 2 cm zeby zamknac maske...
  pocztkowo chcialem obrocic roporke 'do gory nogami' ale w koncu przesunalem 'pret' o ok 2,5 cm nizej. Teraz juz wsio gra. Swietnie wyglada i jeszcze lepiej sie sprawuje   
 04.01.2008 - na świeta sprawilem sobie prezent i kupilem od kamil'a (a jak sie okazalo eczesniej sprzedal mi go Hugo
  )sportowy tlumik MUGEN MINI. Pasuje super, wyglada swietnie i jeszcze lepiej brzmi. Do 3000 przyjemnie basowy, potem gardlowy dzwiek, a puszczeniu gazu towarzyszy efekciarskie strzelanie  Nie jest przy tym specjalnie glosny, przynajmniej w srodku 
   
   
   
   
 
 A tutaj filmik jak to brzmi:
 http://youtube.com/watch?v=aRAADpV5XbA
 
 05.02.2008 - Wreszcie kupilem autoalarm. Jest ok, ma czujnik uderzeniowy, czujke otwartych drzwi, sterowanie oswietleniem wnetrza, i kilka innych bajerow. Montaz prosty nie byl, z pomoca przyszedl Kleju i teraz wsio dziala
   
 27.02.2008 - dzis COLT dostal sportowe sprezyny H&R -35 przod i -30 tyl
  . Jak na razie jest blizej ziemi o 2 palce  z czasem jeszcze siadzie. Nie zmianialem amortyzatorow bo maja raptem rok, a marcowy przeglad wykazal zw wszystkie maja sprawnosc w granicach 85%. (w ogole stwierdzili ze jak na 14 letnie auto to jest w doskonalym stanie technicznym  ) W prowadzeniu roznica jest bardzo duza, zdecydowanie mniej sie wychyla, ciasniej wchodzi w luk, w zakretach jak gokart, na zmiane pasa wystarczy mocniejszy ruch kierwnica, auto nawet sie nie wychyli tylko grzecznie przeskoczy. komfort jazdy nieco ucierpial, ale w rozsadnych granicach. Przy okazji naciagnalem rozporke.
 
 17.03.2008 - dzis kupilem od maklakusa i zalozylem alufelgi TITAN 15, szerokosci 7,5 cala, i ET 30. Opony 195/50/15, ponoc sportowe. Niestety z racji nizszej zawiechy obieraly na kazdym dolku robiac 'fredzelki' na oponie wiec w sobote sklepalem ranty i jest spokoj. Kola sa teraz rowno z gorna powierzchnia blotnika, auto wyglada bardzo szeroko i nisko
  a trzymanie drogi? po prostu bajka!! Jest jeszcze lepiej! 
 
   
   
   
 i jak mowilem, wchodzilo 5 palcow, teraz wchodza 2 i to scisniete Smile
 
   zrobilem tez zaprawaki na nadkolach, bo lakier nieco dostal po tylku poczas klepania rantow :/ Malowanie calosci nadwozia przewidziane na wakacje.
 
 26.03.2008 - dzis dalem do przerobienia nabę do swojej kierownicy sportowej i oryginalna kierownice z Colta jako 'dawce' frezu.. Kupno nowej nie wchodzilo w gre bo kierownica i naba sa polaczone na 7 srub (wloska O.B.A.) a nie na stanadardowy rozstaw MOMO - 6. Pojutrze ma byc gotowa. Szkoda bylo mi jej sprzedawac, bo jest z prawdziwej skory, ma 32cm srednicy i kosztuje ok 100 euro
   
 31.03.2008 - oto nowa kierownica:
 
   
 Jest skorzana, gruba
  i sporo mniejsza od oryginalnej. Wreszcie przestalem zahaczac nogami o kierownice przy wsiadaniu i wysiadaniu  Przez mniejsza srednice kreci sie troszke ciezej, ale dla mnie to lepiej bo na ori wspomaganie dziala za mocno i nie czulem auta przy wiekszych predkosciach i podczas zabawy na zakretach   
 31.03.2008 - zdjecie robione przez maklakusa, jako proba do budowy RIGa
   
 
   
 Przy mojej jezdzie na ECO spala mi jakies 9-10 l w miescie ale na trasie spada do 6 l przy 90 i jakichs 6,5-7 przy 4 osobach i 120-140.
 
 Zmian bedzie jeszcze troche, ale nie lubie rzucac slow na wiatr, wiec nie bede zapeszal, a po prostu informowal o efektach.
 
 A i pominalem temat audio. Kazdy moze to przeczytac, a wolalbym zeby zostalo w aucie
   
 Jesli wytrwaliscie to gratuluje, pozostala czesc tej przygody bedzie opisywana w odcinkach
   
 pzdr, pawela
 
 2010 dane aktualne
 
 MITSUBISHI COLT 1.6 16V GLXi
 
 (kupiłem absolutną serię, wszystkie modyfikacje robiłem sam)
 
 MODEL:
 1994, hatchback 3drzwiowy, CA4A
 
 SILNIK:
 benzynowy, 1597ccm, oznaczenie 4G92, moc seryjna 113KM
 - obecnie 122KM i 149Nm
 
 UKŁAD DOLOTOWY:
 - przepustnica z 4G93 DOHC GTi
 - kolektor dolotowy z 4G93 DOHC GTi
 - stożkowy filtr powietrza w seryjnej puszcze
 - adapter na przepływomierz
 - doprowadzenie zimnego powietrza z dołu zderzaka
 
 UKŁAD WYDECHOWY:
 - pełny przelot 2"
 - tłumik końcowy A'PEXi N1 replica, opalany
 
 ELEKTRONIKA:
 -autoalarm z czujnikiem wstrząsowym, czujnikami otwartych drzwi i klapy bagażnika i sterowaniem oświetlenia wnętrza
 
 UKŁAD NAPĘDOWY:
 - skrzynia biegów z Colta GTi, o krótkich przełożeniach
 - short shifter
 - sprzęgło AISIN 215mm
 - koło zamachowe z GTi
 - oryginalnie była automatyczna 4 biegowa skrzynia z trybami POWER i ECO
 
 ZAWIESZENIE:
 - sprężyny H&R -35 przód i -30 tył, II stopień utwardzenia, zielone
 - amortyzatory KONI
 - rozpórka przednich kielichów PROSPORT, przerobiona własnoręcznie z VW
 
 UKŁAD HAMULCOWY:
 - klocki Kashiyama
 
 BODY-KIT:
 - spoiler OEM z wersji GTi
 - progi OEM z wersji CYBORG R
 - dokładka przednia z Civika 6g
 - czarna maska z laminatu (6kg)
 - owiewki szyb bocznych OEM
 - felgi aluminiowe 15" Mugen MF8 replica
 - opony kierunkowe Kleber Hydraxer 195/50
 - yellow fog lights
 - białe boczne kierunkowskazy
 - stickery
 - sunstrip
 - pomalowane na złoto zaciski i bębny hamulcowe
 - poszerzone o ok 1,5 cm błotniki tylne i sklepane ranty tylne (inaczej nie mieściły się koła)
 
 
 ŚRODEK:
 - włoska, skórzana kierownica sportowa O.B.A. (32cm) + dostosowana do frezu mitsu naba
 - fotele sportowe z wersji GTi
 - kanapa tylna z GTi
 - nakładki na pedały SPARCO
 - gałka zmiany biegów RALLIART
 
 CAR-AUDIO:
 - pięknie gra
 
 INNE:
 - kilka mniej istotnych pierdółek poprawiających mi humor
   
 MOC: 122KM i 149Nm
 
 W PLANIE:
 lans
   
 
 ZDJECIA:
 
 2010:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 2009:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
 
 
 a żeby było widać włożoną pracę zamieszczam fotki mojego CA0 zrobione kilka dni po zakupie:
 
 
  |  
				| _________________ 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez pawela 12-03-2010, 19:38, w całości zmieniany 18 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | londolut   jradmin Colt
 
  
 Auto: FK2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 150 razy
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 8958
 Skąd: skątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-04-2008, 20:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Super bryka stary. A już myślałem, że tutaj na mitsumaniakach nie pochwalisz się swoim cudeńkiem   |  
				| _________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 Turbofrytkownicom mówimy nie
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin-Krak   Mitsumaniak
 Senior Specialist ;)
 
  
 Auto: Mazda 3 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 75 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2006
 Posty: 11527
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-04-2008, 23:58 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pawela napisał/a: |  	  | przy 4 osobach | 
 Na tych nowych felgach też tyle osób wozisz
     
 No to czekam(y) na cd....
 |  
				| _________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | maklakus   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 200sx
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 30 Cze 2006
 Posty: 378
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2008, 06:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | n o   n o ...  w końcu się doczekałem opisu twojego Colcika  . 
 ja dodam od siebie tylko tyle...  w autko zostało włożone sporo kaski -> jest dopracowane naprawdę nieżle -> a serca 4 razy więcej aż Pawła kobieta narzeka że colcik ważniejszy od niej hehehe [sorki Paweł;)]... to obrazuje jak auto zostało dopieszczone ...  a co najlepsze to jeszcze nie koniec... modyfikacji z tego co wiem
  ... 
 Ps. ja też dołożyłem serducha kawałek do tego autka... a mianowicie felgo z mojego byłego CAO 4WD....  aż łezka się w oku kręci ....
 
 3mam kciuki z kolejne mody
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2008, 09:52 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | londolut napisał/a: |  	  | Super bryka stary. A już myślałem, że tutaj na mitsumaniakach nie pochwalisz się swoim cudeńkiem   | 
 
 hehe, skoro ty pokazales swoje malenstwo to i ja sie odwazylem
   
 
 
  	  | Marcin-Krak napisał/a: |  	  |  	  | pawela napisał/a: |  	  | przy 4 osobach | 
 Na tych nowych felgach też tyle osób wozisz
     
 No to czekam(y) na cd....
 | 
 
 jak na razie 1 (slownie: raz
  ) musialem przywiezc trzezwych inaczej rodzicow i brata ze swiat  mysle o wywaleniu kanapy, ale do tego musze miec ciemne szyby z tylu, inaczej nastepnego dnia nie nie bede mial w nim nic co dalo sie wyciagnac... A srednio przepadam za przyciemnianiem. 
 
 
  	  | maklakus napisał/a: |  	  | n o   n o ...  w końcu się doczekałem opisu twojego Colcika  . 
 ja dodam od siebie tylko tyle...  w autko zostało włożone sporo kaski -> jest dopracowane naprawdę nieżle -> a serca 4 razy więcej aż Pawła kobieta narzeka że colcik ważniejszy od niej hehehe [sorki Paweł;)]... to obrazuje jak auto zostało dopieszczone ...  a co najlepsze to jeszcze nie koniec... modyfikacji z tego co wiem
  ... 
 Ps. ja też dołożyłem serducha kawałek do tego autka... a mianowicie felgo z mojego byłego CAO 4WD....  aż łezka się w oku kręci ....
 
 3mam kciuki z kolejne mody
   | 
 
 dzieki michas, no fakt, wybor jest ciezki, ale trzymajmy sie wersji oficjalnej
   
 BTW, juz Ty najlepiej wiesz, co sie szykuje na lato
   
 CDN...
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2008, 11:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mój tłumik  . Fajny, co? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2008, 11:48 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Hugo napisał/a: |  	  | Mój tłumik  . Fajny, co? | 
 
 Fajny? Swietny
   
 BTW Czy wam tez tak dziwnie wyswietla pierwszy post, ze zdania rozciagniete, a pod ostatnimi slowami dluuuuuuga przerwa...?
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2008, 12:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mi nie. 	  | pawela napisał/a: |  	  | BTW Czy wam tez tak dziwnie wyswietla pierwszy post, ze zdania rozciagniete, a pod ostatnimi slowami dluuuuuuga przerwa...? | 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | londolut   jradmin Colt
 
  
 Auto: FK2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 150 razy
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 8958
 Skąd: skątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2008, 13:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie trzymaj nas w niepewności 	  | pawela napisał/a: |  	  | juz Ty najlepiej wiesz, co sie szykuje na lato   | 
   
 Tak, chyba coś namieszałeś albo fotki popsuły ład na stronie 	  | pawela napisał/a: |  	  | Czy wam tez tak dziwnie wyswietla pierwszy post, ze zdania rozciagniete, a pod ostatnimi slowami dluuuuuuga przerwa...? | 
   |  
				| _________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 Turbofrytkownicom mówimy nie
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-04-2008, 09:46 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | londolut napisał/a: |  	  | Nie trzymaj nas w niepewności 	  | pawela napisał/a: |  	  | juz Ty najlepiej wiesz, co sie szykuje na lato   | 
   | 
 
 Obiecalem, nic nie powiem, z czasem sami zobaczycie
   |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jogurt   Mitsumaniak
 
  
 Auto: CA4A & EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 21 Wrz 2006
 Posty: 2554
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-04-2008, 20:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | wszystko cacy ale ja wolę się relaksować zmieniając biegi łapką  przykro się naprawde robi jak czyta ile ktoś wkłada w auto a potem jakies morony robią na nim potańcówkę   |  
				| _________________ CA0
 Galant II
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-04-2008, 19:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | \ 	  | Jogurt napisał/a: |  	  | wszystko cacy ale ja wolę się relaksować zmieniając biegi łapką   | 
 W tym kierunku mam pewien plan, znalazlem w niemczech kilka jezdzacych CA4A za 200-300euro. Mysle o sprowadzeniu na dawce skrzyni i calego osprzetu. Nie ukrywam, jest pomysl wlozenia w moje CA0 manuala...
   
  	  | Jogurt napisał/a: |  	  | przykro się naprawde robi jak czyta ile ktoś wkłada w auto a potem jakies morony robią na nim potańcówkę   | 
 heh niestety, przezylem to na wlasnej skorze... kazdy z sasiadow, i wielu przyjezdnych rowniez... a wydaje sie ze centrum miasta, spokojne miejsce...
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jogurt   Mitsumaniak
 
  
 Auto: CA4A & EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 21 Wrz 2006
 Posty: 2554
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-04-2008, 22:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | 300 ojro to sie nie ma co zastanawiać. zrobisz swapa, a za cześci jeszcze na + wyjdziesz. ja pomysł popieram ręcami i nogami. |  
				| _________________ CA0
 Galant II
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | londolut   jradmin Colt
 
  
 Auto: FK2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 150 razy
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 8958
 Skąd: skątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-04-2008, 22:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bierz 	  | pawela napisał/a: |  	  | znalazlem w niemczech kilka jezdzacych CA4A za 200-300euro. Mysle o sprowadzeniu na dawce skrzyni i calego osprzetu | 
   I ja, to jest jeden z lepszych planów 	  | Jogurt napisał/a: |  	  | pomysł popieram ręcami i nogami. | 
   |  
				| _________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 Turbofrytkownicom mówimy nie
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-04-2008, 11:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | w piatek postanowilem dokladniej poznac granice przyczepnosci na nowej zawiesze i kolach  : 
 http://www.youtube.com/watch?v=YS7juc5dAy4
 
 moze mnie Hubcio za to nie zbanuje
   |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |