Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
26-07-2009, 00:58
Plymouth Laser - wiosenna akcja
Autor Wiadomość
MarianoItaliano
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 19:23   Plymouth Laser - wiosenna akcja

Ok więc zaczynamy

Playmouth Laser z silnikiem o powalającej mocy 92 KM wolnossący 4G37 1.8 8-zaworowy SOHC

Kolor szary metalic

Wyposarzenie
Auto cierpi na TBE - czyli totalny brak eletryki :P
Szyby na korbkę
Lusterka na łopatki
o światła ma elektryczne
Największy plus KLIMATYZACJA - i to nawet działa :mrgreen:
Ma super radio 2din jakies oryginalne USA które odbiera jak unitra mojego pradziadka ale ma automatyczne wyszukiwanie fal :)
Automatycznei zamykane pasy- odpalasz silnik lub zamykasz drzwi i pasy same na Ciebei opadają i nawet same sie podnosza jak wyłączysz zapłon

Automatyczna skrzynia biegów która ma kilka przełączników i 2 tryby jazdy jeszcze nei wiem o co w nich biega ale to sie opanuje- jest jeden taki guzik na niej co jak sie naciśnie to ładnie redukuje bieg i wciska w fotel (dzis pierwsza duża predkość 160 km/h z auta nie wyleciała żadna śrubka więc jest ok :mrgreen: )
Jak by ktoś mi poweidział do czego służy ten boczny przycisk na skrzyni był bym wdzięczny
Fajne wygodne fotele takie w calości zagłówki mają - tapicerka oczywiście do prania
Hm... Co tu jeszcze - szczerze mówiąc to na razie nic więcej o nim nie wiem

Plany

Podstawą jest to aby doprowadzić autko do bezawaryjnego użytkowania zeby mnei nie zwiódł gdzieś w trasie- tym zajmie sie juz mój mechanik
Myśle że na wymianke pójdą silniczek krokowy, wyczyszcze przepustnice, wymienei sonde i zerkne czy w ukłądzie chłodzenia nie ma jakiś syfów- podejrzewam ze auto ma to fo wymiany bo ja kpodjeżdżam do świateł to musze szybko wrzucić N czyli luz bo jak mi zmienia biegi na niższy i jeż chce sie całkiem zatzymać to GASNIE

Następnie zostaje kosmetyka i lekkie prace wykończeniowe
Założymy aluski 17"
Wydech jakiś fajny
Może zglebujemy o ile sprężyny od eclipsa do neigo pasuja a jak nie to może uśmiechne sie do Macieja i wylukamy coś ne Ebay
Blacharka- malowanie dachu zastanawiam sie czy pomalowaćgo na czarno i wtedy jak będą przyciemnione szyby uzyskamy fajny efekt czy pod kolor nadwozia tak jak jest teraz :roll:
Pomalować tylni lewy błotnik bą sa przetarcia

Spzecik

Przedewszystkim radio - myśle o takim na 2 din może uda mi sie wyrwać coś ciekawego a jak nie to kupie zaślepki i będzie normalne 1 din
wymiana głośników - wiem ze sa w przednich drzwiach i gdzieś z tyłu ale jeszcze nei wiem gdzie
do tego moze w końcu muj subek i wzmacniacz w bagarzniku wyląduje

Zastanawiam sie też co zrobic ze światłami przenimi bo sa z wersji USA czyli świeca na pomarańczowo jak obrysówki a u nas to chyba nie dozwolone

Pare fotek które otrzymałem od właściciela







Potem dłuuuuga i mącząca podróż i ciagnięcie na lince autka i w końcu dojechaliśmy



A tak wyglada prawdziwa amerykańska blacha trzymajaca tablice- UCIAGNELISMY NA NIEJ CALE AUTO pomimo ze sie wykrzywiła to dała rade 8)




No więc jak widzicie pracy jest duzo ale mysle ze warto


Pare fotek środka



zakupy u Mela Olej filtry i płyn do czyszczenai chłodnic



a tak wyglada pod maska po wczorajszym wylewie z zbiorniczka wyrównawczego - on ma
w sobie tyle syfu ze nei dziwota ze tak jeździ


dziś początek prac- zmieniamy olej i filtr czyścimy chłodnice na nowym aku nie zgasł mi jeszcze ANI RAZU autko jeździ jak zdrowe ale troche głośno chodzi

Ja mam prośbe powstrzymajcie sie od komętarzy e kupiłem padake gówno itp jak ktoś chce nich sobie jeździ komarkiem ja kupiłem to auto i prosze to uszanować a ile w nigo włoże to moja sprawa
mam nadzeije ze uda mi sie go doprowadzić do stanu normalnego urzytku i robić z niego fajne autko

Wróciłem właśnei z garażu
a wieć uszczelniliśmy układ chłodzenia jest wlany nowy płyn wentylator sie włącza i temperatura jest stała

Zabraliśmy sie za wymiane filtru oleju też to zrobiliśmy i wlaliśmy nowy olej

jednak potem poszukiwaliśmy tajemniczego metalicznego walenia które narastało przy obrotach

Stetoskopem lekarskim wyczilismy gdzie wali :mrgreen:

Okazało sie że gdzieś z pod miski olejowej :roll:

Więc olej trzeba było delikatnie spuscić jeszcze raz i rozebrać miske

i
MAM SKUBANCA



Takie gówno leżało na waqle i tłoki o to waliło - była to objemka od dodatkowego wałka pośredniego i to on tak chałasował bo obijał o inne części więc trzeba wyciagać silnik :P

Dzisiejszy wieczór uznaje za udany - znam juz przyczyne stukania teraz tylko zrobimy wałek wymienimy pasek i bezie jak ta lala wtedy zostanei tylko skrzynai do uregulowania

Budowa silnika jest znana mojemu mechanikowi- praktycznei to silnik od galanta więc prosty w budowie rozebraniu i złożeniu

nadknołem sie tez na zerwany przewód od klimatyzacji- może dlatego nie chłodziło aż tak mocno na drugiej fazie

sprawdziłem tez pod kołpakiem ilość śrub- jest 5 więc obstawiam ze rozmiar jest 5x114,3 jak to w Mitschubishi

Fotke strzeliłem telefonem mam ręce w smarach i nie uśmiecha mi sie nosić aparatu do tego syfu ale jak bedzie coś ciekawego to strzele zawsze jakąś fotkę

I NAJWAZNIEJSZE dla tych wszystkich kltórzy twierdza ze to gówno pokrywa silnika miska olejowa filtry WSZYSTKO ORYGINALNE NA PLOMBACH JESZCZE NEI ZERWANYCH mój mechanik widział takie coś w takim roczniku drugi raz w zuciu przy aucie nei było nic grzebane Plomby z oryginalnym logo Plymouth nie widać tam żadnej ręki mechanika zadnego mietka

A no i dokapałem sie do wszystkich głośników- dwa w podszybiu 2 w drzwiach i 2 z tułu co daje nam 6 :mrgreen: z tyłu są jajka ale chyba te mneijsze nie 6x9

Jak ładnie sie spasuje zestaw może to ładnei zagrać
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 01-05-2008, 20:49   

wpadnij na lokalny spocik, a jak będę to pogadamy o automatach...
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2008, 21:16   

MarianoItaliano napisał/a:
ciagnięcie na lince autka


jak daleko?
Bo automatyczne skrzynie biegów bardzo tego nie lubią.
Z tego co pamiętam skrzynia może ulec uszkodzeniu. Sprawdź jaki jest poziom i jak wygląda olej w skrzyni.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
MarianoItaliano
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 21:33   

Hubeeert, znam sie na tym z racji wykonywanego zawodu- handluje autami tak w ogóle :lol: ciągneliśmy go moze nie całe 30 km na pozycji N oczywićei z predkośćia nei większa jak 50 km/h
Zalecane jest góra do 50 km i z prędkościa do 60 km/h więc było tak jak trzeba :P

Stan na miarce jest taki jak przed przyjazdem ale i tak automat jest do poprawki nie zawsze ciągnie do przodu nei wiedzieć czemu
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2008, 23:03   Re: Plymouth Laser - wiosenna akcja

MarianoItaliano napisał/a:

Automatyczna skrzynia biegów która ma kilka przełączników i 2 tryby jazdy jeszcze nei wiem o co w nich biega ale to sie opanuje- jest jeden taki guzik na niej co jak sie naciśnie to ładnie redukuje bieg i wciska w fotel (dzis pierwsza duża predkość 160 km/h z auta nie wyleciała żadna śrubka więc jest ok :mrgreen: )
Jak by ktoś mi poweidział do czego służy ten boczny przycisk na skrzyni był bym wdzięczny

Z tego co wyczytuję masz taką skrzynię jak ja. 2 tryby jazdy: ECO i POWER. Na Eco redukcja następuje po wciśnięciu od 70-80% pedału gazu, na POWER od ok 50%, dodatkowo na POWER dłużej przeciąga na biegach. Można tym jeździć dynamicznie :)
U mnie są 2 boczne przyciski na lewarku. Pierwszy, wyżej to standardowa w automatach blokada, a niższy to włącznik/wyłącznik OVERDRIVE, czyli nadbiegu. Przy OD OFF masz to dyspozycji 3 biegi, przy OD ON - 4. Przydatne w górach, mieście, lub gdy planujesz wcześniej wyprzedzanie, trzymając ba wyższych obrotach bez pedału w podłodze. W połączeniu z pozycjami L i 2 to taka namiastka manuala :)
Acha i na 3 i 4 biegu skrzynia ma automatyczną funkcję blokady, to jest gdy uzna to za stosowne (np bardzo ekonomiczna jazda) jedziesz jak manualem - nie ma efektu ślizgania, auto ciągnie silnikiem. U mnie włącza się to przy ok 50km/h na 3 i ok 65-70 na 4 (obroty spadają do ok 2000 i ciągnie jak manual)
_________________
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 01-05-2008, 23:12   

pawela napisał/a:
Acha i na 3 i 4 biegu skrzynia ma automatyczną funkcję blokady, to jest gdy uzna to za stosowne (np bardzo ekonomiczna jazda) jedziesz jak manualem - nie ma efektu ślizgania, auto ciągnie silnikiem. U mnie włącza się to przy ok 50km/h na 3 i ok 65-70 na 4 (obroty spadają do ok 2000 i ciągnie jak manual)


co masz na myśli? rozwiń trochę temat..
jakiego ślizgania?
a czym ma ciągnąć jak nie silnikiem - zderzakiem?
co to znaczy ciągnie jak manual?
czy może masz na myśli to, że utrzymujesz prędkość lekko tylko dotykając pedał gazu?

sorki że taki offtopic w "Masze Miśki" więc proszę moderatora o przesunięcie do działu technicznego
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
Ostatnio zmieniony przez tomusn 01-05-2008, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2008, 23:20   

tomusn napisał/a:
pawela napisał/a:
Acha i na 3 i 4 biegu skrzynia ma automatyczną funkcję blokady, to jest gdy uzna to za stosowne (np bardzo ekonomiczna jazda) jedziesz jak manualem - nie ma efektu ślizgania, auto ciągnie silnikiem. U mnie włącza się to przy ok 50km/h na 3 i ok 65-70 na 4 (obroty spadają do ok 2000 i ciągnie jak manual)


??

tomusn, jeszcze togo nie odkryłeś? Sporo automatów tak ma, z tego co pamiętam mamy tę samą skrzynię (F4A2/22 ?), więc musi tak być i u Ciebie.

EDIT: rozwijam
Efekt ślizgania: czyli jak w większości automatów, jadę powiedzmy 60km/h na 4, mam jakies 1800-1900rpm i wciskam 2/3 gazu. Obroty wędrują powiedzmy na 3000rpm i się utrzymają na tym poziomie a auto przyspiesza.
Ciągnie jak manual: Jadę sobie powiedzmy 60km/h na 3, mam jakieś 2300rpm, czuję ze skrzynia już zblokowała: daje 2/3 gazu, obroty wędrują w górę adekwatnie do przyspieszania (czyli powiedzmy 2400-65, 2500-70, 2600-80, jak w aucie z manualną skrzynią)
Tak jest na OD OFF, Na OD ON oczywiście tak samo, tyle, że na 4 biegu, na 1 wątpię, na 2 nie sprawdzałem.
Albo w idealnych warunkach rozpędzam się od 0, tempem innych kierowców. OD ON, gaz powiedzmy 1/4. Auto ma 2000-2500 i przyspiesza, gdy osiągnie 70km/h obroty schodza na 2000, włącza sie blokada i dalej jedzie sie jak manualem czyli gaz trzymamy dalej na 1/4 a obroty wędrują w górę proporcjonalnie do prędkości, choć oczywiście przy mocniejszym wduszeniu gazu skrzynia zejdzie do 3, lub 2 przy kick down.
Masz rację, jeśli jest możliwość przenieśmy topic do działu technicznego. Kiedyś rozmawialiśmy o spalaniu naszych misiów, a stylu jazdy automatem i chciałbym temat pociągnąć ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.