Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strumienica
Autor Wiadomość
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
  Wysłany: 18-09-2008, 11:05   Strumienica

Proszę o wypowiedź na ten temat,czy zakładać czy nie w zastępstwie za wycięty katalizator, bo jak wiadomo rura przelotowa odmula ale wydaje metaliczny nieciekawy dźwięk :!: może temat był ale nie znalazłem :)
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-09-2008, 11:08   

Czy odmula to nie słyszałem(no chyba że ma się już tak potowrnie kata zapchanego). Ja bym zakupił jakiś zamiennik katalizatora i wsadził, przynajmniej emisja spalin będzie w normie. Temat był niedawno na forum, chyba sebancisz stał przed takim wyborem i w ostateczności założył strumiennice.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 18-09-2008, 11:27   

Odmula właśnie wtedy gdy kat jest zapchany, fakt!

[ Dodano: 18-09-2008, 11:38 ]
Czytałem tamte wypowiedzi i sebancisz pozytywnie się wypowiada na temat strumienicy :D jest to jakieś rozwiązanie, jak nie zawsze można wyjąć :wink:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2008, 22:28   

SHARK1979, załóż a będziesz musiał polubić lampkę CE tzn Check Engine. Będzie sie świeciła na czerwono cały czas a dodatkowo zuzycie paiwa wzrośnie Ci o jakieś 2-3 l/100km.
Twoja Carisma ma dwie sondy lambda tzn przed i za katalizatorem który musi być.
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 18-09-2008, 22:34   

Mechanior był pod autem i mam jedną sonde przed katem

[ Dodano: 18-09-2008, 22:39 ]
Po wstawieniu rury przelotowej też będzie się palił CE, tak? a jak znowu wstawie kata będzie oki i nic się nie będzie świecic?
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2008, 23:33   

Jak masz GDI to na bank masz dwie sondy. Pierwsza do czytania składu mieszanki, druga korekcyjna.

Może mechanior ślepy?
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 18-09-2008, 23:40   

Hubeeert a co tej ruru rozumie się że ten sam efekt co strumienica :?:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-09-2008, 20:16   

Strumienica to efekt głównie dźwiękowo psychologiczny. Pisałem już o tym kilkanaście razy na Forum. Rura zamiast katalizatora tak. Ale nie w przypadku Twojego samochodu - Ty MUSISZ MIEĆ KATALIZATOR, żeby samochód nie palił koszmarnych ilości paliwa. Jak chcesz coś z kopem to sobie kup zamiast rzeźbić bo ten samochód nie nadaje się do tego.

Pozdrawiam
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-09-2008, 21:10   

SHARK1979 napisał/a:
Hubeeert a co tej ruru rozumie się że ten sam efekt co strumienica :?:


To może ja napiszę, żebyś skumał. Pierwsza lambda bada skład spalin i wysyła wynik do ECU. Druga lambda bada skład spalin po oczyszczeniu przez katalizator i wysyła wynik do ECU. Jeżeli założysz rurę, lub strumiennicę pomiędzy dwoma pomiarami nie będzie żadnej różnicy co ECU będzie interpretował jako błąd. Jednocześnie będzie próbował skorygować skład mieszanki, co bez prawidłowego odczytu drugiej lambdy będzie prowadziło do przelewania paliwa.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 19-09-2008, 21:20   

Mam Cari przed liftem więc myśle że mam jedną sonde przed katem :D
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-09-2008, 21:30   

Myśleć możesz jeszcze kilka razy. GDI MA DWIE SONDY LAMBDA.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-09-2008, 22:25   

Mam silnik 4G92 i nie chwaląc się mam 2 lambdy. A silnik 4G93 GDI ma bezpośredni wtrysk i zmienia mieszankę z ubogiej na bogatą, musi więc mieć 2 lambdy, żeby spełnić europejskie normy czystości spalin.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 20-09-2008, 00:04   

Czemu niektórzy widzieli u siebie jedną sonde? W takim razei gdzie dokładnie się one znajdują to aż z ciekawości przy najbliższym wejściu na kanał zobacze.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2008, 00:11   

Jedna przed jedna za
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 20-09-2008, 13:54   

Chyba najbardziej przekonujace.
http://forum.mitsumaniaki...p=217160#217160
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.