CB RADIO |
Autor |
Wiadomość |
gg66 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2006, 23:45 CB RADIO
|
|
|
Jestem posiadaczem cb radia(zajefana rzecz ) może by tak koledzy oprócz znaczkow na naszych furkach itp rzeczom pozdrawialibyśmy sie własnie przez cb?(oczywiście ci ktorzy je maja ale pozostałych zachecam do kupna) stwozenie nawet "assistance" czy pomocy w danym miescie na trasie przejazdu itd a nawet samego pogadania z kolegami mitsumaniakami
było by fajnie no nie? czekam na wasze reakcje po 2 jestem ciekaw ilu z was ma CB? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 29-05-2006, 00:02
|
|
|
Assistance już działa - polecam lekturę forum i strony głównej Klubu www.mitsumaniaki.com.
Z CB jeżdżę od 4 lat. Pozdrawiam kierowców Miśków które mają antenkę na samochodzie.
Pozdrawiam |
Just think...
. |
|
|
|
 |
gg66 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2006, 06:33
|
|
|
wiem że działa ale cb by dużo ułatwiło w jego działaniu |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2006, 09:03
|
|
|
Z CB jeżdżę od pół roku i nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez radyjka
Pozdrawiam misiomaniaków |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
|
Wysłany: 29-05-2006, 09:37
|
|
|
gg66 napisał/a: | ale cb by dużo ułatwiło w jego działaniu |
A to ciekawe - jak radio mające śrdni zasięg 8km usprawni działanie ogólnopolskiego Assistance
Proszę o odpowiedź ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięc kolarskich pingwinów w oparciu o badania wpływu Zorzy Polarnej na życie płciowe Eskimosów. |
Just think...
. |
|
|
|
 |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
|
Wysłany: 29-05-2006, 21:18
|
|
|
To ja zmodyfikuje lekko tok dyskusji. Moze Panowie posiadacze CB wprowadzicie pozostalych w temat?
Ile to kosztuje, z czym to sie je i od czego zaczac |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
igi
Mitsumaniak
Auto: Lancer Kombi 1.6 Invite
|
Wysłany: 29-05-2006, 21:23
|
|
|