 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxA] Po wymianie- sworzni wahaczy górnych |
Autor |
Wiadomość |
yrdn
Forumowicz

Auto: SB 1.8 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 216 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 13-12-2008, 21:34 [EAxA] Po wymianie- sworzni wahaczy górnych
|
|
|
Powiedzcie, czy po wymianie: (wymiana dwa dni temu, od wymiany przejechane 80km -
zbieżność ustawiana dzisiaj)
- drążków kierowniczych CRT
- końcówek drążków 555
- sworzni wahaczy górnych 555
- wahaczy dolnych prostych YAMATO
- tarcz hamulcowych przod
- klockow
Czy ktoryś z tych elementow musi się "ułożyć" a zanim się ułoży
moze stuknąć ?
Stuknęło coś 2 razy z lewej strony przy skręcaniu w prawo na lekkim zjeździe
(parking w markecie, przejazd tramwajowy)
Boje się, że to ASO moto-champ coś spaprał przy ustawianiu zbieżności, bo wczoraj jak
jeździlem to nic nie stukało! |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 20-10-2009, 20:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2008, 21:41
|
|
|
Radze sprawdzic dokręcenie jeszcze raz wszystkich śrub , często się zdarza że trzeba jeszcze raz dociagnąc najlepiej wszystkie śruby kluczem dynamometrycznym .
Ps. Stawiam na wahacze |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-12-2008, 02:25 Re: Po wymianie
|
|
|
yrdn napisał/a: | Stuknęło coś 2 razy z lewej strony przy skręcaniu w prawo na lekkim zjeździe
(parking w markecie, przejazd tramwajowy)
|
Sprawdź czy masz dobrze dokręcony sworzeń górnego, lewego wahacza. Z tego co piszesz właśnie wtedy występują takie objawy. Miałem to samo. Przy skręcaniu w prawo, gdy trafiłem na nierówność to stukało. Właśnie wtedy górny wahacz jest nieobciążony i może stuknąć. Sprawdź to jak najszybciej. |
|
|
|
 |
yrdn
Forumowicz

Auto: SB 1.8 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 216 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 25-12-2008, 17:09 Re: Po wymianie
|
|
|
Owczar napisał/a: | yrdn napisał/a: | Stuknęło coś 2 razy z lewej strony przy skręcaniu w prawo na lekkim zjeździe
(parking w markecie, przejazd tramwajowy)
|
Sprawdź czy masz dobrze dokręcony sworzeń górnego, lewego wahacza. Z tego co piszesz właśnie wtedy występują takie objawy. Miałem to samo. Przy skręcaniu w prawo, gdy trafiłem na nierówność to stukało. Właśnie wtedy górny wahacz jest nieobciążony i może stuknąć. Sprawdź to jak najszybciej. |
Owczar, Twoja diagnoza okazała się trafna z tym, ze nie jest to niedokręcenie
a niby wada fabryczna nowej części (jeśli faktycznie tak jest to tylko na mnie mogło
trafić )
Nie wiem tylko czy mechanik mógł popełnić błąd przy montażu (w co wątpię) czy
faktycznie jak twierdzi, element zakupiony w IC okazał się wadliwy i sugeruje reklamację.
Sprawdzał bez demontazu, brechą wyginał i stwierdził, że jest bardzo duży luz na tym
sworzniu (NOWYM). Twardo obstawał, żeby REKLAMOWAĆ część.
Tak czy siak kupiłem drugi nowy sworzeń górnego wahacza, rownież (555)
Zobaczymy co będzie dalej... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|