Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana akumulatora na nowy
Autor Wiadomość
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
  Wysłany: 05-01-2009, 11:40   Wymiana akumulatora na nowy

Witam szanowne grono
mam gala 2.0 w automacie z instalacja LPG stag 300
wczoraj kupilem nowy akumulator i chcialbym go przelozyc i tu mam pytanie czy jest jakas instrukcja jak to zrobic zeby sie potem nie wkurzac. mianowicie chodzi mi o pilota od centralnego - pewnie sie rozprogramuje i jak go potem zaprogramowac czy odlaczenie aku nie poprzestawia mi nic w LPG czy po takiej banalnej operacji bede musial jechac na regulacje co z kompem silnika i skrzyni czy beda szalenstwa silnika czy ten typ tak nie ma.i w koncu czy robil to ktos na podpietych dwoch aku aby nic sie nie rozprogramowalo.a i ktora klema pierwsz jak bym mial odpinac-ponoc jest roznica.
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
Ostatnio zmieniony przez roch_27 07-01-2009, 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2009, 12:15   

minusowa pierwsza . przez te chwile co na wymiane aku nic raczej sie nie rozprogramuje chyba ze zrobisz spinaka to kto wie co ' poleci '
mam 2.5 ale mam tez gaz i automata no i jak kazdy central , nic sie nie rozprogramowalo jedyne co to automat sie 'ustawial-zapamietywal' nowy styl jazdy ale jezdzi ! od razu po odpaleniu
 
 
Piter.v8 
Mitsumaniak


Auto: japoński
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 05-01-2009, 12:33   

Śmiało wymieniaj dopuki nie zewrzesz dwóch klem do kupy na jakieś 24h to nic mu nie zrobisz.Więc odkręcasz - kleme jako pierwszą potem + i już.Wkładasz nowy i podpinasz narpierw + potem- jedyne co ci się zresetuje to godzina na zegarku i ostatecznie pamięć radia. :wink:
_________________
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-01-2009, 15:13   

cuuube napisał/a:
minusowa pierwsza . przez te chwile co na wymiane aku nic raczej sie nie rozprogramuje

Dokładnie! Tak jak koledzy piszą, odłączasz najpierw (-) a potem (+), podłączasz
(+) a potem (-). Chodzi o to, że w sytuacji kiedy odepniesz jako
pierwszy (-) który podłączony jest do masy (karoserii itp *) jest
ryzyko że przy odkręcaniu (+) możesz kluczem niechcący zrobić zwarcie,
dotykając do metalowych elementów.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 06-01-2009, 00:27   

cuuube napisał/a:
jedyne co to automat sie 'ustawial-zapamietywal' nowy styl jazdy
czyli jak uwazam ze jest mulowaty to taka wymianka moze mu pomuc w dopasowaniu sie podemnie :twisted: .czy to ustawianie sie automatu jest zawsze po odpieciu aku? i czy to ustawianie sie nie jest jakies uciazliwe bo mamy zime i jest slisko nie chcialbym wyladowac w rowie gdy on mi jakos zaszaleje
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-01-2009, 10:53   

Nic nie powinno się stać.Miałem Mazdę 626 w automacie(Cronos) z gazem.Zdejmowałem często klemę żeby skasowac błędy łapane od gazu.Po tym zabiegu zawsze mi lepiej jeździła.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 07-01-2009, 17:25   

fishman_c napisał/a:
Nic nie powinno się stać.Miałem Mazdę 626 w automacie(Cronos) z gazem.Zdejmowałem często klemę żeby skasowac błędy łapane od gazu.Po tym zabiegu zawsze mi lepiej jeździła.


A świecił Ci się w między czasie CE?
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2009, 09:59   

CE mi się zaswiecało-raz krócej raz dłużej i było słychac min. na obrotach przy zaswiecaniu CE.Jeździłem tak trzy lata a problem zaczął sie od założenia gazu.Fachowcy od siedmiu bolesci to podpinali mi sie nawet nie pod to gniazdo do szczytania błedów silnika(amerykany maje inne)-wymiana lambdy itp.kasy by zostawił człowiek kupe a poprawy by nie było.
 
 
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2009, 16:57   

Jak długo skrzynia może sie "uczyć"po wypięciu baterii?
Musiałem wymienić aku,i po załozeniu nowego skrzynia zaczęła pracować inaczej.
Teraz naprzykład trochę śliga mi się przy przełączaniu z 3 na 4.Poprzednio robił to zdecydowanie,a teraz :cry: .Po wymianie aku przejechałem już ok.150km,i dalej się ślizga.Czy mam powody do niepokoju?
Z góry dzięki za odpowiedż
_________________

 
 
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2009, 19:07   

W moim Cronosie nie miałem takich objawów.Też porządny wózek.Ja bym odpiął znowu aku. na dłużej.Kiedyś mechanik mi mówił żeby po odpięciu przytrzymać hamulec ok.1min-rozładowywują się kondensatory.Możesz też szczytać błędy-spinaczem-na forum znajdziesz.Nie wierzę żeby zmiana aku.coś zmieniła.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 08-01-2009, 21:07   

fishman_c napisał/a:
a problem zaczął sie od założenia gazu.


Częsty problem z CE przy gazie to kondensatory w "kompie" gazowym, które można wymienić na inne o wiekszej pojemości. Poszukaj na forum bo gdzieś ten temat się przewinął. Wiem że gdzieś dzwoni tylko nie wiem gdzie.... nie jestem specjalistą w temacie tych kondziołków...

TU KLIK jest coś na ten temat

to tak na marginesie dla szukającuch w razie czego rozwiązania.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 14-01-2009, 02:24   

tomix napisał/a:
Jak długo skrzynia może sie "uczyć"po wypięciu baterii?

ja tam w zasadzie nie zauwazylem zadnej roznicy
przed i po wyniance auto jezdzi tak samo
czy cos jest nie tak? nie wiem, wazne ze jezdzi i nie fiksuje
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 28-02-2010, 13:29   

Ja chciałbym sie dowiedzieć jaki akumulator potrzebuje do Galanta EA2A. Chodzi mi o napiecie i inne jednostki. Dodam ze chcialbym kupic jak najtanszy akumulator, zeby wystarczyl na rok czasu. Bede wdzieczny za podanie dokladnych danych bo jutro bede jakiegos szukal po sklepach.
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-02-2010, 13:35   

KamilR10, wedle instrukcji 52Ah
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 28-02-2010, 13:45   

A inne dane?? Teraz mialem akumulator od diesla na zime i nie bylo problemow, tylko ze jego cza juz dobiegl konca po tych ostrych mrozach.
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.