Przesunięty przez: Hubeeert 16-09-2007, 13:24 |
[ALL] jak omiąć immobilizer |
Autor |
Wiadomość |
Laki023 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2006, 11:44 [ALL] jak omiąć immobilizer
|
|
|
Mam problem z immobilizerem, a raczej kluczykiem do stacyjki. Niestety mam tylko jeden i ten w dodatku wytarł się i czasem mam problemy z przekręceniem go w stacyjce. Niestety mam immobilizer, a nie mam też karty do kodowania kluczyka. Dorobiłem sobie juz kluczyk, ale bez kodu i niestety na tym nie zapalę samochodu. Pomóżcie proszę jak wyłączyć całkiem immobilizer, bo w moim przypadku to tylko kłopot
Mitsubishi colt 1997 rok
silnik 4G13 - CJ1A1 |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 17-04-2008, 00:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 09-06-2006, 11:56
|
|
|
a to nie idzie dorobic kluczyka z immobiliserem?? ja dorobilem normalnie u slusarza ktory dorabia klucze wraz z immo |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24281 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2006, 12:46
|
|
|
O ile pamiętam, to w ASO dorobienie klucza (zlecają komuś) i zaprogramowanie (zgranie immo z ECU) kosztuje 200 zł.
Mi też haczył w środku bębenek na jednej zapadce - rozebrałem stacyjkę, wyczyściłem, sprawdziłem co haczy, spiłowałem lekko pilniczkiem 1 zapadkę, nasmarowałem, złożyłem i jak nowa. |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2006, 22:48
|
|
|
Kilka razy spotkałem się z takim patentem:
W samochodzie wyposażonym w fabryczny immobiliser została uszkodzona stacyjka. Myślicie, że właściciel dorobił stacyjkę pod kluczyk, czy kupił nową z kluczykami i je wkodował? NIE! Zdemontował pentle znajdującą się na stacyjne, przyłożył do niej jeden z właściwych kluczyków, szczelnie obkleił taśmą klejącą i całość schował pod tapicerką. Samochód odpala każdym kluczykiem, który pasuje do stacyjki |
|
|
|
 |
zyraff85 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2006, 22:56
|
|
|
Laki023 imobilaizer to taki mały chip w kluczyku.. ja na Twoim miejscu rozciał bym stary kluczyk wyciagnal z niego ten chip i jakos estetycznie włozył bym w obudowe nowego kluczyka.. to chyba lepsze rozwiazanie... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2006, 10:22
|
|
|
zyraff85, jeżeli ma się jeden kluczyk to jestem innego zdania. To nie jest dobre rozwiązanie. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2006, 10:51
|
|
|
Można też zamówić kluczyk z immo - w serwisie lub u Japaneze. Pierwsze rozwiązanie jest drogie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-06-2006, 11:14
|
|
|
Oba rozwiązania nie są tanie - mnie dorobienie kluczyka (od Japaneze) z wkodowaniem w immo kosztowało w sumnie prawie 300 zł.... ale jest to jedyne rozsądne rozwiązanie w tym przypadku..... Można metodą podaną przez Bartka_nkm pozbawić się kłopotu, ale to rozwiązanie jest bardzo wygodne dla potencjalnych intruzów - ich uniwersalne kluczyki radzą sobie doskonale z misiowymi stacyjkami, więc cała nadzieja w immobiliserze.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2006, 11:33
|
|
|
Fabryczny immobiliser nie stanowi problemu dla złodzieja, nie mam tu na myśli amatorów. Przy zastosowaniu mojego patentu polecam montaż nawet najprostrzego ukrytego wyłącznika zapłonu. Przekaźnik, dwie diody prostownicze i przycisk to koszt max 10zł. |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 11-06-2006, 19:41
|
|
|
bartek_nkm napisał/a: | Przekaźnik, dwie diody prostownicze i przycisk to koszt max 10zł. |
Po co diody?
Bartek napisał/a: |
wygodne dla potencjalnych intruzów - ich uniwersalne kluczyki radzą sobie doskonale z misiowymi stacyjkami |
Co to jest uniwersalny kluczyk? Taki co zmienia ksztalt? Ma ktos foto czegos takiego? |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2006, 19:44
|
|
|
Pierwsza dioda na cewkę przekaźnika, żeby się pozbyć przepięcia. Druga żeby podtrzymać "plus" na cewce.
Klucz uniwersalny to inaczej "łamak", czyli przyrząd do wyłamywania zamków |
|
|
|
 |
Sienek86 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 16:28
|
|
|
Temat umarł? Nie ma możliwości ominięcia tego dziadostwa? U mnie ta sama sytuacja... |
|
|
|
 |
cactooz
Mitsumaniak -=Arek=-

Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 502 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 09-04-2008, 15:55
|
|
|
Ja rozebrałem obudowę kolumny i na plastikowe zaciski przymocowałem kluczyk z immo, jeżdżę już tak ok 2 tygodni i wszystko gra. |
_________________ CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant. |
|
|
|
 |
Sienek86 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 18:19
|
|
|
Mógłbyś podesłać fotkę gdzie dokładnie ten kluczyk zamocowałeś? Byłbym bardzo wdzięczny...
Z góry wielkie dzięki! |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 18:31
|
|
|
Jedz do elektryka i niech Ci wywali ten immo bo t ylko problemy stwarza, zwlaszcza ze dzis i tak nikt nie kradnie takich samochodow a jak bedzie chcial to poradzi sobie nawet z tym |
|
|
|
 |
|