GDI sposób na tykającą bombę (hydrauliczne kasatory luzu) |
Autor |
Wiadomość |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 19-01-2009, 22:06 GDI sposób na tykającą bombę (hydrauliczne kasatory luzu)
|
|
|
czy ktoś z forumowiczów próbował czegoś takiego?
Link |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 20-01-2009, 10:22
|
|
|
pod tym linkiem nie ma nic |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 20-01-2009, 10:31
|
|
|
było |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 20-01-2009, 10:33
|
|
|
Mi nadal wszystko chodzi:
Kod: | Adjusters
To Fit
Model DA2A/Engine 4G93.
Full set of 16 Tappets
TICK-TICK-TICK-TICK-TICK... Does your car have the infamous tick? You can upgrade to the later "3rd Generation" Tappets/lash adjusters which offer a HUGE improvement in oil circulation in the heads, thus eliminating the ticking sound that incessantly emanates from the top of your motor. While the opening at the top of the lash adjusters of early models is less than 1mm, the opening in these is 3mm, allowing for much better lubricated rocker arms and a quieter, non-ticking "time bomb" motor. ;-)
Later-Style "3rd Gen" Lash adjusters |
 |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 20-01-2009, 10:33
|
|
|
Czy to nie sa hydrauliczne popychacze( zamienniki) ?, czy można zrobić taką zamianę. Myśle że producent silnika czymś się kierował nie stosując popychaczy hydraulicznych . Brak mi jednak wiedzy czym i czy ma to wpływ na silnik i jego eksploatacje. Może ktoś napisze na ten temat. Pozdr. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-01-2009, 16:53
|
|
|
Link działa. Wyglada to na popychacze z otworkiem 3mm zamiast 1mm co powoduje lepsze i szybsze napełnianie. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 21-01-2009, 08:00
|
|
|
chyba zaryzykuje chociaż szkoda ze wcześniej o tym nie pomyślałem bo dopiero co rozrząd wymieniłem myślę ze koło czerwca wymienię bo te które mam obecnie czasami mi cykają |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 21-01-2009, 10:33
|
|
|
Marcino napisał/a: | Link działa | pewnie, że działa.Miałem zablokowane wykonywanie skryoptów na tej stronie |
|
|
|
 |
|