Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] płyny ca0
Autor Wiadomość
yume 
Forumowicz


Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 57
Skąd: jabłonna/wawrzyszewowo
  Wysłany: 23-01-2009, 14:48   [CAxA] płyny ca0

Jakie płyny najlepiej lać do colta?
ca0 z 93 rocznik 140k przebiegu (pewno około 80k przekręcony)
chodzi mi o wszytki płyny jakie są w colcie : płyn chłodzący, wspomagania kierownicy, sprzęgła, hamulcowy, no i oleje skrzynia i silnik, jeśli są jescze jakies to prosze o dopisanie :) , nosze się z zamiarem wymiany rozrządu już od jakiegoś czasu, jak hajs pozwoli to i płyny bym wymienił :D
_________________
"ju mes łit de best, ju daj lajk de rest"
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-01-2009, 15:11   

Olej silnikowy :arrow: Najlepiej półsyntetyk 10W 40, 4.0 litry starczą.
Olej do skrzyni biegów :arrow: Olej do przekładni hipoidalnych o specyfikacji API GL-4 SAE 75W 85 lub 75W 90.
Płyn wspomagania kierownicy :arrow: ATF Dexron II.
Płyn hamulcowy :arrow: DOT-4.
Płyn do pompy sprzęgła :arrow: DOT-4.
Płyn chłodniczy :arrow: Każdy płyn na bazie glikolu.

Jeśli coś pominąłem to pewnie ktoś uzupełni ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-01-2009, 15:17   

yume napisał/a:
płyny najlepiej lać do colta?
to czasem pasuje lac jeszcze benzyne :wink: min 95 :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-01-2009, 15:38   

rosomak1983 napisał/a:
to czasem pasuje lac jeszcze benzyne :wink: min 95 :P
:lol: dobre ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-01-2009, 15:49   

londolut napisał/a:
Płyn hamulcowy :arrow: DOT-4.
Płyn do pompy sprzęgła :arrow: DOT-4.

lub DOT-3
:wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-01-2009, 16:20   

Cezar napisał/a:
lub DOT-3
Zgadza się ale DOT-4 jest łatwiej dostępny :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 17:50   

londolut napisał/a:
Cezar napisał/a:
lub DOT-3
Zgadza się ale DOT-4 jest łatwiej dostępny :)


I bodajrze ma wyzsza temperature wrzenia :P
 
 
yume 
Forumowicz


Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 57
Skąd: jabłonna/wawrzyszewowo
Wysłany: 23-01-2009, 17:55   

danke danke :)
_________________
"ju mes łit de best, ju daj lajk de rest"
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 22:31   

londolut napisał/a:
Olej do przekładni hipoidalnych o specyfikacji API GL-4 SAE 75W 85 lub 75W 90


domyslam sie ze ten drugi jest gesciejszy, ale ktory lepiej wlac??
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-01-2009, 22:39   

SlaVkoEg napisał/a:
londolut napisał/a:
Olej do przekładni hipoidalnych o specyfikacji API GL-4 SAE 75W 85 lub 75W 90
domyslam sie ze ten drugi jest gesciejszy, ale ktory lepiej wlac??
Ja osobiście zalałbym 75W 90.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 22:58   

ze wzgledu na duzy przebieg i ze rzadszy moglby wyciekac? czy z jakis innych przyczyn?
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 25-01-2009, 01:41   

Do układu hamulców lej DOT-3.A nie DOT-4.Ten drugi trzeba częściej wymieniać.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-01-2009, 11:51   

Radeon napisał/a:
Do układu hamulców lej DOT-3.A nie DOT-4.Ten drugi trzeba częściej wymieniać.
faktycznie kupa oszczędności :evil: nie wiesz że na hamulcach się nie oszczędza ? a pozatym każdy płyn hamulcowy wymienia się co 2 lata bo jest higroskopijny.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 25-01-2009, 13:29   

W jeżdzie miejskiej i poza miejskiej,czyli podczas normalnego urzytkowania różnicy nie odczujesz(ważne aby świeży, nie zapowietrzony,bez wody)-Jeżeli chodzi o temp.wrzenia.
Jogurcie.Oprócz temperatury wrzenia płyn ma jeszcze wiele innych właściwości,np lepkość i jak wspomniałeś ma właściwości higroskopijne (zawartość glikolu). Dot-4 ma większe właściwości higroskopijne!Więc wymieniać go należy częściej niż co 2lata.Nie wymieniony szybciej koroduje układ hamulcowy.A że nie mamy miedzianych przewodów,a nasze auta są stare,przewody hamulcowe mamy już trochę skorodowane, więc trzeba oszczędzać układ hamulcowy :wink:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2009, 14:59   

Jogurt napisał/a:
Radeon napisał/a:
Do układu hamulców lej DOT-3.A nie DOT-4.Ten drugi trzeba częściej wymieniać.
faktycznie kupa oszczędności :evil: nie wiesz że na hamulcach się nie oszczędza ? a pozatym każdy płyn hamulcowy wymienia się co 2 lata bo jest higroskopijny.


zwlaszcza ze plyn kosztuje okolo 15-20 zl :D Nie ma co oszczedzac :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.