 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Schemat podciśnień 4g63 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-06-2006, 09:33 Schemat podciśnień 4g63 DOHC
|
|
|
Na prośbę Kochajj'a, ale może komuś się jeszcze przyda....
Okazało się, że przydaje się częściej niż bym sądził
Schemacik wygląda tak:
I poszczególne jego elementy "live" :
Zawór EGR:
podłączony jest od trojniczka na obrazku razem z "Thermo valve":
skąd rurki idą sobie do zespołu przepustnicy:
Tyle EGR.
Teraz kontrola emisji:
Z zespołu przepustnicy rurką z czerwonym paskiem do zaworu "Purge control solenoid valve":
A z tamtąd do "Canistra" [;)] :
I dla porządku "Fuel pressure regulator":
I tyle..... przepraszam za dość obskurny wygląd silnika, jeszcze nie umyty po zimie..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
SILENT [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2006, 10:07
|
|
|
Wow !!!!!!!!!!!!! Szukałem tego schematu od kilku dni, co prawda był już kiedyś na forum, ale niestety już bez fotek…. Dzięki wielkie Bartek |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2006, 15:21
|
|
|
w samą porę zaraz to wydrukuję i idę dalej walczyć z galem |
|
|
|
 |
stiop3
Nowy Forumowicz stiop3
Auto: hyundai sonica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 29 Skąd: skarzysko-kam
|
Wysłany: 07-11-2008, 18:22
|
|
|
Przyglądając się schematowi i zdjęciom odnosze wrazenie, że wkradł się błąd (dotyczy zdjęcia prezentującego podłączenie wezyków do zespołu przepustnicy). Wężyk oznaczony jako G powinien być wpiety do króćca oznaczonego A1 (3. w kolejnosci od frontu silnka),węzyk R do króćca E (2. w kolejnosci), wąz Y do krócca P (1. od frontu silnika) A może się mylę? Poprosze o weryfikacje. |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2008, 18:08
|
|
|
wlasnie teraz to przejrzalem to schemat przedstawia inaczej a fotka inaczej i zauwazylem ze umnie przewody do przepustnicy sa podlaczone inaczej niz w schemacie ,podlaczone sa umnie jak na fotce to juz teraz sam niewiem:// |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 28-12-2008, 22:36
|
|
|
Czy ten schemat wygląda tak samo w Lancerze 2000ccm sport? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|