Zamknięty przez: roch_27 10-03-2009, 21:47 |
wymiana lewego migacza z przodu... |
Autor |
Wiadomość |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 06-03-2009, 18:11 wymiana lewego migacza z przodu...
|
|
|
kilka dni temu jakiś pan Psikuta(s) obtarł mi na parkingu lewy przedni narożnik-zderzak do plastiku i rozbił przy okazji kierunek
Kierunek już zamówiłem, ale nie wiem jak się do niego dobrać-pewnie nie jest to skomplikowane?
[żona filuje w oknie, bo ma podejrzenie że to stare padło-mondeło jeździć nie umiało] |
|
|
|
 |
rick
Mitsumaniak

Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 227 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 06-03-2009, 18:25
|
|
|
nie wiem o ktory chodzi
żeby wymienić kierunek trzeba wyciągnąć przednią lampę. przednie śruby dość łatwo wykrecić pozostaje jeszcze jedna od środka za kierunkiem. kierunek jest przyczepiony jednym zatrzaskiem z lampą, podwarzasz śrubokrętem i po kłopocie. jedynym problemem może być spasowanie tego poźniej z nadkolem i zderzakiem(ja się męczyłem ok godziny)
kierunek boczny obok koła trzeba go delikatnie z jednej strony śrubokretem i już |
_________________
 |
|
|
|
 |
hardtek
Nowy Forumowicz
Auto: galant gls 2.0
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 17 Skąd: kluczbork/brandon
|
Wysłany: 06-03-2009, 18:39
|
|
|
.....i jeszcze grila na zatrzaskach trza tez wybebeszyc |
|
|
|
 |
matteo9 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-03-2009, 18:41
|
|
|
rick napisał/a: | nie wiem o ktory chodzi
żeby wymienić kierunek trzeba wyciągnąć przednią lampę. przednie śruby dość łatwo wykrecić pozostaje jeszcze jedna od środka za kierunkiem. kierunek jest przyczepiony jednym zatrzaskiem z lampą, podwarzasz śrubokrętem i po kłopocie. jedynym problemem może być spasowanie tego poźniej z nadkolem i zderzakiem(ja się męczyłem ok godziny)
kierunek boczny obok koła trzeba go delikatnie z jednej strony śrubokretem i już |
Chyba wystarczy tylko górną śrubkę(taką małą srebrną) wykręcić i powinien zejść. Lampy nie ma potrzeby wyjmować. |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 06-03-2009, 18:53
|
|
|
Tak jak mówią Big Tomala i matteo9 mały blachowkręt odkręcasz i wyciągasz kierunek bez demontowania pól auta,pierwsza śrubę błotnika warto poluzować,wtedy łatwiej uszczelkę od kierunku ułożyć,tak wygląda cala operacja,roboty na cale 5 min. |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 06-03-2009, 20:04
|
|
|
uff, a juz chcialem zapytać czy muszę też przednią szybę wyjąć przy tym
dziękuję wszystkim za uwagi i rady! |
|
|
|
 |
PiotrBe
Mitsumaniak - ogrodnik

Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 273 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 06-03-2009, 20:44
|
|
|
matteo9 napisał/a: | Chyba wystarczy tylko górną śrubkę(taką małą srebrną) wykręcić i powinien zejść. Lampy nie ma potrzeby wyjmować. |
tego się trzymaj, z góry lampy jest śrubka n akrzyżakowy śrubokręt. Odkręć ją i kierunek wyciągniesz bez odkręcania błotnika. Prócz tej srubki kierunek trzyma sie bolcem w błotniku, ale jak go pociągniesz w kierunku jazdy ( czy jak to określić) to wyskoczy bez problemu. Montaz odbywa się w kolejności odwrotnej, jak to zwykle bywa.
Na 100 % nie musisz odkręcać błotnika, ani niczego luzować wiem bo nie dalej jak 3 tygodnie temu wymieniałem u siebie prawy przód. Uszczelka pasuje bez luzowania blotnika, a przynajmnije tak bylo w moim przypadku. |
_________________ GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką
2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 10-03-2009, 20:04
|
|
|
no, kierunke dotarl do mnie, wymiana zajela mi 5 minut-proste jak bat, nie wiem skad pomysl u niektorych zeby pol samochodu rozebrac przy tym
tylko ze ten kierunek taki nowiutki...a drugi juz "wyplowialy" ze starosci-moze tez wymienie...albo pobrudze ten nowy |
|
|
|
 |
rick
Mitsumaniak

Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 227 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 10-03-2009, 21:00
|
|
|
jak kupowałem używany właśnie z tego powodu. co prawda zapłaciłem 15zł więcej ale nic się nie rzucza w oczy |
_________________
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 10-03-2009, 21:47
|
|
|
tommyc1 napisał/a: | dziękuję wszystkim za uwagi i rady! | no to kliknij pomógł tym co pomogli
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
|