 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Diagnoza lambdy |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Forumowicz Motoamator

Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-03-2009, 17:14 Diagnoza lambdy
|
|
|
Witam , w naszych CJ sa sondy lambda 4 przewodowe....jak je zdiagnozowac? Wszystkie opisy sprawdzania miernikiem dotycza 1 przewodowych. Czy miernikiem sprawdze takze 4przewodowa?
Bardzo zalezy mi na odpowiedzi. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-03-2009, 18:08
|
|
|
Sprawdza się, musisz tylko dowiedzieć się który przewód jest sygnałowy |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
 |
vtec
Forumowicz Motoamator

Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-03-2009, 10:15
|
|
|
aha! czyli jak podepne sie miernikiem pod szary i czarny to odczyt powienienem miec na obrotach jalowych 0,8V po przegazaowaniu wiecej? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-03-2009, 11:01
|
|
|
Zależy czy B czy G. Ale jeśli tylko B to po mocnym wdepnięciu gazu powinieneś mieć chwilowy odczyt około 0,8-0,9 V. Normalnie sygnał lata sobie od 0,1-0,8.
PS. Chyba, że mierzysz podczas jazdy to jak wciśniesz pedał gazu mocno to powinieneś mieć odczyt 0,8-0,9 V |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|