Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Reperaturki błotników tylnych do CA0
Autor Wiadomość
bartek_nkm
[Usunięty]

  Wysłany: 15-07-2006, 17:15   [CAxA] Reperaturki błotników tylnych do CA0

Poszukuję reperaturek tylnych błotników do Colta CA0. Jedyna znana mi strona z takimi częściami to www.bhmd.pl , ale tam nic takiego nie znalazłem. Może ktoś z Was zna inny sklep? Z góry dzięki ;-)
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-04-2009, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 15-07-2006, 19:35   

a co to jest ta reperaturka?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-07-2006, 22:10   

brodzky napisał/a:
a co to jest ta reperaturka?


takie coś
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2006, 14:40   

Tak, tylko do CA0 potrzebuję, a nie do C50 :P Moje są OK :mrgreen:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-07-2006, 15:07   

bartek_nkm napisał/a:
Tak, tylko do CA0 potrzebuję, a nie do C50 :P Moje są OK :mrgreen:


Ja tylko tłumaczyłem brodzky'emu co to reparaturka :wink:
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 16-07-2006, 18:12   

Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD. Poza tym bez szpachlowania i tak się nie obejdzie, bo raz że spawy, a dwa że to jest produkowane na starych rozklepanych maszynach i później przetłoczenia i łuki nie są na swoim miejscu.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2006, 18:22   

Może ktoś wie ile kosztuje reparaturka tylnego błotnika do Colta i gdzie ją można dostać. Błotniki na allegro ok. 200zł/szt. Nie wiem ile na szrocie. Pozdrawiam.

[ Dodano: 14-10-2006, 22:45 ]
[quote="cns80"]Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD.

Dalczego wyciąć, nie można całego wstawić?
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2006, 22:53   

[quote="K"]Może ktoś wie ile kosztuje reparaturka tylnego błotnika do Colta i gdzie ją można dostać. Błotniki na allegro ok. 200zł/szt. Nie wiem ile na szrocie. Pozdrawiam.

[ Dodano: 14-10-2006, 22:45 ]
cns80 napisał/a:
Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD.

Dalczego wyciąć, nie można całego wstawić?


Najszybciej używane części nadwozia znajdziesz w firmach które sprowadzają rozbite auta zza granicy i rozbierają je na części na sprzedaż. Niektóre z tych firm specjalizują się tylko w autach japońskich. Namiary na taką firmę w stolicy mogę Ci podać.
Można wstawić cały błotnik, ale po co - tylko roboty będzie więcej i gorzej będzie wszystko spasować (a część wycinasz, spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala :mrgreen: ).
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2006, 23:17   

Najszybciej używane części nadwozia znajdziesz w firmach które sprowadzają rozbite auta zza granicy i rozbierają je na części na sprzedaż. Niektóre z tych firm specjalizują się tylko w autach japońskich. Namiary na taką firmę w stolicy mogę Ci podać.
Można wstawić cały błotnik, ale po co - tylko roboty będzie więcej i gorzej będzie wszystko spasować (a część wycinasz, spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala :mrgreen: ).[/quote]
dzięki za dobre chęci ale do Wawy mam ponad 400km jakbyś znał jakiś szrocik w Krakowie, Rzeszowie, Nowym Sączu itp. to chętnie 8) Znalazłem błotnik do mojego colcika w tym samym kolorze i jakoś nie widzi mi się wycinanie fragmentu, ale na blacharce się nie znam widocznie tak trzeba :? Nie taniej wyjdzie jeśli lakiernik dorobi jakiś kawałek blaszki i "... spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala" :D Robota prawie ta sama ale nie płacę ponad dwie stówy za błotnik z którego i tak wytnie mały fragment? pozdrawiam
 
 
M_Wiewiórek
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2006, 12:21   

A powiedz jak wymienisz tylny błotnik bez cięcia auta, i lakierowania? Ta część nie jest przykręcana na śrubki, zrób tak jak ci radzi slo_mo, a koszta będziesz miał dużo mniejsze niż byś wstawiał cały błotnik :wink:
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2006, 14:30   

No dobra, co do błotnika to jesli trzeba ciąć to trzeba widzę, że nie ma wyjścia. Ale ponowię pytanie czy nie taniej jest dorobić z blachy mały fragment, niż kupować cały błotnik? w końcu jak się dobrze polakieruje i zakonserwuje to powinno być ok. czy może się mylę? pozdrawiam 8)
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 00:38   

K napisał/a:
No dobra, co do błotnika to jesli trzeba ciąć to trzeba widzę, że nie ma wyjścia. Ale ponowię pytanie czy nie taniej jest dorobić z blachy mały fragment, niż kupować cały błotnik? w końcu jak się dobrze polakieruje i zakonserwuje to powinno być ok. czy może się mylę? pozdrawiam 8)


Zależy o jak "małym" fragmencie mówimy - ogólnie chodzi o to żeby całość dobrze wyprofilować nie kitując jednocześnie kosmicznej ilości szpachli.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-10-2006, 19:26   Duzo częsci do Misków

Cześci do Mitsubishi
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
ziutoon
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2006, 13:15   

Witam,

A czy ktos z was się orinetuje gdzie mogę dostac w miarę tanio pas tylni nowy ale powiedzmy nie orginlany bo ten to pewnie kosmiczne pieniadze by kosztował.

Czy może lepszym rozwiązaniem jest wyciąć z jakiegos rozbitka??

Pozdrawiam
Colta CAO 92
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-12-2006, 20:37   

ziutoon napisał/a:
Czy może lepszym rozwiązaniem jest wyciąć z jakiegos rozbitka??


To jest najlepsze rozwiązanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.