[CAxA] Reperaturki błotników tylnych do CA0 |
Autor |
Wiadomość |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2006, 17:15 [CAxA] Reperaturki błotników tylnych do CA0
|
|
|
Poszukuję reperaturek tylnych błotników do Colta CA0. Jedyna znana mi strona z takimi częściami to www.bhmd.pl , ale tam nic takiego nie znalazłem. Może ktoś z Was zna inny sklep? Z góry dzięki |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-04-2009, 20:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 15-07-2006, 19:35
|
|
|
a co to jest ta reperaturka? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-07-2006, 22:10
|
|
|
brodzky napisał/a: | a co to jest ta reperaturka? |
takie coś |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2006, 14:40
|
|
|
Tak, tylko do CA0 potrzebuję, a nie do C50 Moje są OK |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-07-2006, 15:07
|
|
|
bartek_nkm napisał/a: | Tak, tylko do CA0 potrzebuję, a nie do C50 Moje są OK |
Ja tylko tłumaczyłem brodzky'emu co to reparaturka |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 16-07-2006, 18:12
|
|
|
Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD. Poza tym bez szpachlowania i tak się nie obejdzie, bo raz że spawy, a dwa że to jest produkowane na starych rozklepanych maszynach i później przetłoczenia i łuki nie są na swoim miejscu. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2006, 18:22
|
|
|
Może ktoś wie ile kosztuje reparaturka tylnego błotnika do Colta i gdzie ją można dostać. Błotniki na allegro ok. 200zł/szt. Nie wiem ile na szrocie. Pozdrawiam.
[ Dodano: 14-10-2006, 22:45 ]
[quote="cns80"]Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD.
Dalczego wyciąć, nie można całego wstawić? |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2006, 22:53
|
|
|
[quote="K"]Może ktoś wie ile kosztuje reparaturka tylnego błotnika do Colta i gdzie ją można dostać. Błotniki na allegro ok. 200zł/szt. Nie wiem ile na szrocie. Pozdrawiam.
[ Dodano: 14-10-2006, 22:45 ]
cns80 napisał/a: | Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD.
Dalczego wyciąć, nie można całego wstawić? |
Najszybciej używane części nadwozia znajdziesz w firmach które sprowadzają rozbite auta zza granicy i rozbierają je na części na sprzedaż. Niektóre z tych firm specjalizują się tylko w autach japońskich. Namiary na taką firmę w stolicy mogę Ci podać.
Można wstawić cały błotnik, ale po co - tylko roboty będzie więcej i gorzej będzie wszystko spasować (a część wycinasz, spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala ). |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2006, 23:17
|
|
|
Najszybciej używane części nadwozia znajdziesz w firmach które sprowadzają rozbite auta zza granicy i rozbierają je na części na sprzedaż. Niektóre z tych firm specjalizują się tylko w autach japońskich. Namiary na taką firmę w stolicy mogę Ci podać.
Można wstawić cały błotnik, ale po co - tylko roboty będzie więcej i gorzej będzie wszystko spasować (a część wycinasz, spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala ).[/quote]
dzięki za dobre chęci ale do Wawy mam ponad 400km jakbyś znał jakiś szrocik w Krakowie, Rzeszowie, Nowym Sączu itp. to chętnie Znalazłem błotnik do mojego colcika w tym samym kolorze i jakoś nie widzi mi się wycinanie fragmentu, ale na blacharce się nie znam widocznie tak trzeba Nie taniej wyjdzie jeśli lakiernik dorobi jakiś kawałek blaszki i "... spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala" Robota prawie ta sama ale nie płacę ponad dwie stówy za błotnik z którego i tak wytnie mały fragment? pozdrawiam |
|
|
|
 |
M_Wiewiórek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2006, 12:21
|
|
|
A powiedz jak wymienisz tylny błotnik bez cięcia auta, i lakierowania? Ta część nie jest przykręcana na śrubki, zrób tak jak ci radzi slo_mo, a koszta będziesz miał dużo mniejsze niż byś wstawiał cały błotnik |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2006, 14:30
|
|
|
No dobra, co do błotnika to jesli trzeba ciąć to trzeba widzę, że nie ma wyjścia. Ale ponowię pytanie czy nie taniej jest dorobić z blachy mały fragment, niż kupować cały błotnik? w końcu jak się dobrze polakieruje i zakonserwuje to powinno być ok. czy może się mylę? pozdrawiam |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2006, 00:38
|
|
|
K napisał/a: | No dobra, co do błotnika to jesli trzeba ciąć to trzeba widzę, że nie ma wyjścia. Ale ponowię pytanie czy nie taniej jest dorobić z blachy mały fragment, niż kupować cały błotnik? w końcu jak się dobrze polakieruje i zakonserwuje to powinno być ok. czy może się mylę? pozdrawiam |
Zależy o jak "małym" fragmencie mówimy - ogólnie chodzi o to żeby całość dobrze wyprofilować nie kitując jednocześnie kosmicznej ilości szpachli. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-10-2006, 19:26 Duzo częsci do Misków
|
|
|
Cześci do Mitsubishi |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
ziutoon [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 13:15
|
|
|
Witam,
A czy ktos z was się orinetuje gdzie mogę dostac w miarę tanio pas tylni nowy ale powiedzmy nie orginlany bo ten to pewnie kosmiczne pieniadze by kosztował.
Czy może lepszym rozwiązaniem jest wyciąć z jakiegos rozbitka??
Pozdrawiam
Colta CAO 92 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-12-2006, 20:37
|
|
|
ziutoon napisał/a: | Czy może lepszym rozwiązaniem jest wyciąć z jakiegos rozbitka?? |
To jest najlepsze rozwiązanie. |
|
|
|
 |
|