Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Owczar
07-01-2010, 16:05
[FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx
Autor Wiadomość
bobekm
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 21:50   [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

Witajcie, pasek klinowy mi sie odzywa i blaga o wymiane na nowy, jaki polecacie no i oczywiscie ceny. Bede wdzieczny za to:)
Ostatnio zmieniony przez Owczar 07-01-2010, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-08-2006, 11:21   

Ja polecam Mitsuboshi-bo taki mam zalozony i taki byl poprzednio. Ceny juz nie pamietam ale na pewno nie jest drogi.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2006, 14:21   

jako laik zapytam.. jakie sa obiawy ze takowy pasek chce sie wymienic?:))) ja jak skrece kierownice na maxa to cos tam sie slizga.. ale to chyba nie to:PP
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 24-08-2006, 15:34   

Pasek Mitsuboshi ewentualnie Gates :wink:

maniakowy napisał/a:
ja jak skrece kierownice na maxa to cos tam sie slizga.. ale to chyba nie to:PP
to raczej przekładnie kierownicza :arrow: moze masz za mało płynu :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
gerus
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2006, 18:19   [EA6A 2.0D] Jak wymienieć pasek rozrządu w Galancie GLS 2.O

WITAM WSZYSTKICH! CZY JEST DUZY PROBLEM Z WYMIANA PASKA I ROLEK W TYM MODELU?CZY MA KTOS JAKIS SCHEMAT ROZRZADU?
Ostatnio zmieniony przez roch_27 21-08-2007, 09:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 16-09-2006, 18:39   

Ściągnij sobie manual do galanta EA :arrow: zobacz tam jest wszystko ładnie pokazane :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa

Wysłany: 21-09-2006, 14:51   

A jakie paski polecacie, jakiej firmy do 2.5 V6...
Wiem ze jest Japaneze... ale szukam na forum i nie mogę znalesc.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 21-09-2006, 14:53   

Najlepiej Mitsuboshi ewentualnie Gates

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 21-09-2006, 14:59   

odrazu dodam ze firma SUN to to samo co mitsuboshi wiec mozna brac bez obaw, jeszcze dayco tez mozna polecic
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Booker
[Usunięty]

  Wysłany: 01-10-2006, 01:02   Olej silnikowy, rozrząd, paski klinowe

Ponieważ dopiero od 3 dni, więc ciągle jeszcze oszołomionym ale nareszcie jestem posiadaczem Mitsubishi Galanta. Z tej okazji witam wszystkich bardzo serdecznie i cieszę się, że trafiłem na to forum bo wiedza jaką posiadacie jest imponująca. Załuję, że nie poszukałem Was w sieci jeszcze przed zakupem ale lepiej późno niz wcale.
Mój Misiek to EA2A z silnikiem 4G63 wyprodukowany w 1999 roku. Na razie jestem zachwycony choć czeka mnie porzadna konserwacja podwozia (auto sprowadzone z Danii) i prawdopodobnie robota przy skrzyni (nieprzyjemny choć na razie delikatny dźwięk kojarzący się z tarciem, bardzo dokładnie powiazany z przyspieszaniem lub hamowaniem silnikiem - czy dobrze kombinuję?). Zaczynam jednak od wymiany oleju i tu pojawił się problem. Co jest zalecane, a co lać według Was? Zaznaczę, że przebieg, wyglada na realny, to 136 tkm. i oczywiście nie mam pojecia na czym jeździł dotąd. Prosze także o informację na temat częstotliwosci zmiany paska rozrzadu w tym modelu oraz o Wasze rady od serca dotyczące eksploatacji i konserwacji. Z góry dziękuję i przygotujcie się na dużo więcej pytań z mojej strony. Ja obiecuję, że proporcjonalnie do wzrostu poziomu wiedzy o moim samochodzie będę się nią dzielił z Wami wszystkimi.
Pozdrawiam
Radek
Ostatnio zmieniony przez roch_27 22-09-2008, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 01:42   

Witamy nowego rekiniarza :D
Nie ma pod maska gdzies plakietki przypietej co i kiedy bylo wlane? Przy tym przebiegu napewno lalbym syntetyk, napewno nie lotosy, selenie i inne dziwactwa tylko mobil, texaco, ew. castrol, a najlepiej to juz byloby gdybys kupil olej produkowany np. w niemczech (to te z pierwsza cyfra "4" przy kodzie paskowym; odpowiednikiem polski jest "5"). Znajdziesz je chocby na allegro i to taniej niz rozlewany u nas, co stoi w sklepie. Jesli chodzi o parametry, to odpowiednio powinno sie je stosowac w temp. powietrza:
5W-30 do 10 st.C
5W-40 do 20 st.C
10W-30 (-25 - 40) st.C
10W-40 i 10W-50 od -25 st.C

Pasek rozrzadu oryginalny (Mitsuboshi) zmienia sie po 90tkm lub 6 latach, Gates chyba po 70tkm. Sprawdz ew. czy nie ma rdzy gdzies, szczegolnie tylnie nadkola i kielichy amortyzatorow przednich. Problemy z hamulcami Ciebie juz nie dotycza, bo wlasnie w 99' je poprawiono. Moze jeszcze szwankowac zegarek (co jest typowe :) ) ale jak bedziesz potrzebowal to pewnie znajdziesz juz ten watek.
Poza tym standardowy przeglad jak po zakupie "nowo-uzywanego" auta czyli pozostale plyny, wycieki, zawiecha, wszelkie dziwne zachowania i dzwieki (bynajmniej nie te z radia :wink: ).
Zycze szerokiej drogi i dbaj o niego, bo to naprawde porzadny, piekny i wdzieczny woz 8)
Pozdro!
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 09:24   

No i oby Ci nie wialo z pod uszczelek :mrgreen:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa

Wysłany: 01-10-2006, 14:55   

A czy mozecie powiedzieć coś na temat Paska rozrzadu CONTI.. czy to jest Continental?? Myśle tu o pasku do silnika 2.5 V 6.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 15:08   

Szczerze? W kwestii rozrzadu ja uznaje tylko oryginaly (w naszym przypadku Mitsuboshi) i ew. Gates, reszta do uspienia. Co do Conti to kiedys pekl znajomemu, ale to bylo w oplu, a tam wszystko jest mozliwe :twisted: poza tym gdzies widzialem Contitech (to to samo, bo Continental to zupelnie inna firma) za 40zl - a takiemu to juz napewno bym nie powierzyl mojego silniczka :twisted: Generalnie - jedni chwala drudzy zala - ja bym nie zaufal.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 01-10-2006, 20:40   

Marcino napisał/a:
A czy mozecie powiedzieć coś na temat Paska rozrzadu CONTI.. czy to jest Continental??
wiecej poczytasz TU :lol:

osobiście popieram opinię Simones w sprawie pasków pierwsze miejsce Mitsuboshi, dalej Gates :wink:
Contitech jeszcze nie stosowałem, jednak słyszałem że jest wysokiej jakosci paskiem i spełnia parametry oryginalu.
Ile jest w tym prawdy :roll: nie wiem
W najbliższym czasie planuje wymiane paska klinowego i właśnie polecają mi pasek z tej firmy.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.